Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Etapa 4: Marele premiu al statului San Marino 2004


  • Topic inchis Acest topic e inchis
7 replies to this topic

#1 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 15 aprilie 2004 - 12:37

Sa speram ca Schuey va face inca un pas spre un sezon INCREDIBIL in care va cistiga toate cursele ca sa se termine discutiile astea penibile cum ca Senna era mai bun etc etc.

Personal as vrea sa termine Ralf pe locul 3. Si as mai vrea cartea aia despre F2000. De preferinta free, .pdf. Cica e crima, F2000 descris in cele mai mici detalii.
  • 0

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 21 aprilie 2004 - 10:44

Mercedes e motor puternic...normal...http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/verystrange.gif....doar mereu cand bubuie mercedesurile domina cursa.

Insa mie imi place la nebunie clasificarea motoarelor. Le-ai testat cumva? Afirmatii de genul "sunt DOAR x motoare peste 900 cp"....asta de parca le-a pus cineva pe banc si le-a testat in conditii identice...

BTW, vezi ca lipseste Ferrari....si ei nu duc lipsa de cp, asta te asigur eu.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 23 aprilie 2004 - 03:02

Pai de prin 94-95 cind Ferrari a renuntat la V12 au pierdut si locul 1 la putere maxima (banuita). Renault, Mercedes, BMW etc. au fost rind pe rind in fata. Daca la inceput Ferrari era penibil si nu era in stare sa depaseasca deloc, acum au mai lucrat, la aero, cutie etc si au reusit sa fie acolo sus. Ca valore maxima, nu cred ca sint primii, insa scot cel mai mult din puterea aia. Sincer sa fiu, ma deranjeaza teribil. Insa de ceva ani, probabil dupa ce au lucrat la aero super mult, reusesc sa ma multumeaasca si pe mine, adica viteze de top mari, cistoga pe circuite rapide (Monza, Indy, Montreal).

Cel mai mare dezastru pentru echipele de F1 ar fi daca FIA i-ar forta sa puna motoarele pe banc inainte de fiecare GP. Cred ca ar plinge de nervi ca secretele sint dezvaluite.
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/verystrange.gif Si mi-ar place la nebunie.
  • 0

#4 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 25 aprilie 2004 - 12:09

Nu va mai certati... Oricum o sa avem un galben pe podium, sa ma mai bucur si eu o data pe an!!! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/verystrange.gif
  • 0

#5 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 25 aprilie 2004 - 01:14

Adica ... CONFIRMAREA CA BAR HONDA ESTE O ECHIPA DE TOP.  

apoi

In 2000 BMW.Williams nu a fost echipa de top. In 1999 terminasera campionatul pe locul cinci, chiar si in urma celor de la Jordan si Stewart!  


In 2003 BAR a terminat pe 5...
Observi o problema de logica aici?



[Edited on 25-4-2004 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 aprilie 2004 - 12:13

Originally posted by accordat
dar sa nu uitam,orice era de dominatie ca de altfel orice lucru pe lumea asta are un inceput si un sfarsit!!!:cool:


Yeap, 100% de acord.http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/beerchug.gif
Pana atunci insa, let us enjoy it. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/smokin.gif
stiu ca nu va dura 4ever
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#7 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 aprilie 2004 - 09:13

Combinatia Ferrari-Bridgestone e puternica prin faptul ca Bridgestone face anvelope pt Ferrari. Restul primesc acelasi lucru. E oarecum normal ca echipa care face 90% din teste sa decida evolutia.
BAR au plecat de la Bridgestone tocmai pentru ca primeau anvelope alese in mare masura de Ferrari. In plus, s-a nimerit si anul trecut in care Bridgestone au avut curse sub orice critica. Ferrari se tarau cu anvelopele respective pe vreme calda. De la cursa din Ungaria unde MS a terminat la 1 tur de invingator ei nu au mai pierdut! Au fost Monza, Indy, Suzuka, Australia, Malaezia, Bahrein, Imola. 7 victorii rosii consecutive. Impresionant.
Michelin beneficiaza de multe echipe care sa faca teste k lumea, insa nu isi pot permite cate o directie de dezvoltare axata pe fiecare echipa. Nu pot pt ca nu au cum sa cerceteze atatea sortimente.
In concluzie, Bridgestone produce pneuri care se potrivesc ca o manusa suspensiei Ferrari, restul echipelor primesc tot asta.

Per total Michelin sunt mai bune clar, iar Pierre Dupasquier stie foarte bine asta. El e deranjat de faptul ca nici in conditiile in care pneurile sale ofereau cam 1sec pe tur avans (anul trecut) Ferrari nu a putut sa fie invinsa. Toata lumea lauda 2003 ca a fost disputat. Da, a fost. Insa in primele curse Ferrari si-au dat cu stangul in dreptul, desi erau cele mai rapide masine, iar in sezonul de vara erau handicapate clar de avelope. Peste toate astea a fost si F2003-GA cu un sasiu care avea o "problema" subviratoare (s-a nimerit perfect cu problema Bridgestone). Altfel tot 2002 s-ar fi repetat si anul trecut.
Normal ca F2004 nu difera asa mult de F2003-GA. Au indreptat problema sasiului, au anvelope mai late (au ales alta directie de dezvoltare), au aceeasi reputatie la capitolul fiabilitate....si voila rezultatele. Greu de invins o asemenea masina in mainile lui MS. Nu imposibil (ca greseste si el), dar foarte greu.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#8 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 29 aprilie 2004 - 12:09

Oameni buni, sa nu exageram. Singurul lucru slab la masina Ferrari sint cauciucurile. Sint campioni mondiali doar cu numele, ca Michelin e mult peste ei. Si asa e, si Irvine a speculat, daca Ferrari ar avea Michelin, s-ar termina vrajeala instantaneu. Si acum, daca va uitati cum a recuperat Schuey 5 secunde in 3 tururi, va dati seama cit de tare e Ferrari comparat cu presupusul loc 2, BAR.

Totusi, sint singurul care a remarcat prestatia penibila a maestrului in asa ceva Barrichello? Am urlat toata cursa de nervi, vreau sa il vad plecat de la Ferrari. Si-a "mulat" stilul de pilotaj pe cine era in fata lui. Si nu poti sa zici ca macar pe Renault nu putea sa depaseasca. Avea 318 unde Trulli avea 305. Nu imi venea sa cred cum putea sa stea in spatele oricui era in fata lui. Pastra as o distanta safe, cam 1 secunda ca nu cumva din greseala sa depaseasca. Probabil croseta prin cockpit si a terminat cu vreo 2 ture inainte de final cind a inceput si el sa il atace pe Trulli mai convingator. Sau poate nu croseta, mai stii........ http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/verystrange.gif
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi