Jump to content


Photo
- - - - -

Etapa 5: Marele premiu al Spaniei 2004


  • This topic is locked This topic is locked
13 replies to this topic

#1 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 03 May 2004 - 11:50 PM

E simplu sa arunci laude in stinga si in dreapta cind tu stii in sinea ta ca o sa ii zdrobesti pe circuit. Time and time again.

E posibil ca Schuey si Ferrari sa fie putin in problema aici. Aici si la Hungaroring. Dar nu cit sa pierdem cursa. E totusi ciudat cum la Williams se asterne tacerea din ce in ce mai mult.

Alta chestie: vreau o cursa pe ploaie.http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/verystrange.gif
  • 0

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 04 May 2004 - 11:49 PM

Intr-adevar, BAR vor fi puternici aici, insa cred ca nu pot lupta cu Ferrari. E un circuit ok pt scuderia, chiar daca nu e ca la imola sau melbourne, e un circuit bun. Linia dreapta lunga de la boxe (parca cea mai lunga din F1?) le va da posibilitatea sa-si etaleze calutii (aia multi). Va fi o cursa interesanta cred, iar daca MS/Ferrari castiga iar....campionatul e terminat...stiu ca mai sunt etape, insa o noua victorie ar fi cam ca golul de 5-0 din meciul cu Germania...declaratii multe ale concurentei la inceputul anului insa fapte mai putine.
Eu problemele cele mai mari pt ei le vad la Monte Carlo. Acolo e un circuit pe care aerodinamica/motorul conteaza mai putin, fiind evidentiat pachetul sasiu-anvelope. Acolo vom vedea daca F2004 a reparat probleme pe care le avea F2003GA la sasiu.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 04 May 2004 - 11:58 PM

De ce? Pentru ca a castigat ultimele trei curse?


Nu. Ma bazez pe ce s-a intimplat anul trecut. Chiar daca are o line dreapta, restul e intortocheat rau si favorizeaza cauciucurile bune (Michelin) si sistemele d egen OPT de la Renault.

Circuitul asta si mai ales HUN favorizeaza masinile lente, gen Renault, de unde si banuiala mea ca Reno o sa fie mai tare ca BAR aici. Totul e sa se plaseze in fata, ca altfel o sa fie problematic pentru ei.
  • 0

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 05 May 2004 - 04:45 PM

Originally posted by S2000
Campionatul este departe de a fi incheiat, chiar daca Schumacher castiga si la Barcelona si aceasta pentru ca cu noul sistem de punctaj victoria este rasplatita cu doar doua puncte in plus.

Te chinui sa castigi cinci curse si apoi abandonezi intr-una si gata, s-a dus tot avantajul.


Nu ma intelegi. Daca la Barcelona distanta e in continuare mare e terminat. Nu matematic, si ai dreptate cu abandonurile, insa probabilitatea cea mai mica de abandon o are tot Schumacher. Cine e concurenta lui directa si cate sanse sunt ca acestia sa depaseasca Ferrari "in timp util", adica sa mai fie suficiente etape pentru a ii depasi.

Te chinui sa castigi cinci curse si apoi abandonezi intr-una si gata, s-a dus tot avantajul.

Da, insa adversarul tau va trebui sa fie mereu in urma ta....iar la MS m�i apare si RB in urma, iar concurenta directa nu va fi aceeasi pe toate circuitele.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 08 May 2004 - 11:35 PM

Hai mai lasati-l pe Button. Si daca a gresit, asta e, nu e un capat de tara. E omeneste sa gresesti. Are nervi buni, dar nu e robot. Nu ii cereti imposibilul.
MS merge bine, nu cred ca il poate ameninta cineva maine. Daca are benzina putina, atunci si Montoya are. Nu cred sa fie prea mari diferente de combustibil...poate o tura-doua, insa asta nu inseamna mare lucru daca castiga pe tur 0.7 ca in calificari. Ferrari inca nu au egal, doar o problema tehnica ii poate impiedica....sau vreo manevra de razbunare a lui JPM. Vedem maine....


http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif
In sfarsit o sa vad si eu o cursa fara Micky Alexandrescu....Traiasca RTL....(ca acasa nu il prind).
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 10 May 2004 - 09:25 AM

Originally posted by Lord Barty
JPM a avut probleme de la inceputul cursei, din primul stint, cu franele.


Ai dreptate, JPM a avut probleme cu franele. De fapt ambii piloti Williams au aut probleme cu incalzitul franelor pentru ca echipa a decis sa foloseasca niste aerisiri mai mici...au riscat si nu le-a iesit. Ralf si-a menajat franele si a ajuns cu masina acasa. Montoya a incercat sa conduca normal si s-au dus. Asta e, poate data viitoare o sa aiba mai mult noroc.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#7 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 10 May 2004 - 12:52 PM

Eh, acum Reno si Trulli pot sa spuna ce vor. Lumea stie clar adevarul. Oricum nu e de ajuns un start furat ca sa cistigi o cursa.

Cum spuneam la inceput, circuitul asta se potriveste de minune la Renault. Au facut treaba buna desi mai slab ca anul trecut. Asta inseamna ca evolutia lor a fost buna, insa Ferrari a marit distanta. Data viitoare poate se concentreaza sa faca motorul mai puternic si lasa prostiile cu startul acasa. Din ce am vazut pe TV, 17,800 a fost tot ce a putut motorul in cursa. Parca anuntau o noua evolutie etc etc.

BAR parca o ia lejer lejer pe urmele lu BMW. Adica masina poate sa alerge pe linie dreapta dar se impiedica in viraje. Nici o problema, circuitele care vin (mai putin Monaco si HUN) o sa ii favorizeze in lupta cu Reno. Si mai mult ca sigur o sa aibe un pilot mai sus in clasament comparat cu francezii.

S2000, tu consideri ca ala e strateg de geniu? Poate i-a intrat un disc de carbon in ochi si nu mai vede bine.

Bine ca se explica intr-un fel lipsa de viteza a lui Schuey pe linie dreapta. Evacuarea sparta e o chestie grava in F1.
  • 0

#8 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 10 May 2004 - 03:28 PM

Pe forum sunt 2 curente...
Unul "japonez" care de fiecare data prezice locul 2 la constructori (fara succes pana acum)
Unul "francez" care ne tot ameninta cu echipa Renault si faptul ca la anul se vor lupta pentru campionat. (asta vom vedea)

Turatia scazuta reprezinta, dupa cum zicea cineva mai sus, un motor tanar, la inceputul evolutiei.
Renault a facut un salt de putere fata de anul trecut insa nu suficient cat sa acopere pierderea de stabilitate cauzata de motorul mult mai inalt.
Referitor la strategia Renault...nu a fost facuta pt a conduce cursa, in definitiv nu cred ca se asteptau la un start asa bun. A fost o strategie buna, insa Ferrari nu pot fi invinsi (inca).
Strategia lui Barrichello nu cred ca a fost "geniala"...Daca mergea cu benzina putina s-ar fi calificat sus pe grila si tot aia era. Pur si simplu au ales sa joace la 2 capete.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#9 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 10 May 2004 - 03:43 PM

Dupa rationamentul acesta, 2 motoare complet diferite dar la aceeasi turatie ar trebui sa consume la fel (aprox).. Complet FALS.
Sau Minardi ar trebui sa termine alimentarea in 5 secunde, daca tinem cont ce putere au.

Evident ca Renault la 17500 consuma mai putin decat Renault la 18.500. Dar nu poti extrapola in comparatie cu Honda.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#10 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 10 May 2004 - 04:27 PM

Originally posted by r&d
Mike,ai uitat al treilea curent... proSchumi si Ferrari care este si el activ.

Nu ai inteles. Asta nu e un curent de "prezicatori". Eu am zis cele 2 curente care se intrec in preziceri....ba ca BAR urca pe 2, ba ca Renault lupta pt titlu la anul. Nu am zis ca nu o sa fie asa. Chiar vom vedea.

Da, Renault sunt in grafic pana acum. Greul sa stii ca de aici incepe, pana la un anumit nivel poti ajunge, insa mai sus e foarte greu.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#11 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 10 May 2004 - 11:48 PM

He he, dupa forma din anul asta, nea Reno o sa isi pastreze locul la anu. Din cite tin minte, anul trecut au fost foarte competitivi aici. Din pacate ei au ramas acolo, in timp ce Ferrari si BAR au crescut enorm. Si din ce se pare, stabilitatea e foarte buna insa Brigdgestone a urcat, in timp ce BAR au trecut la Michelin.

Acum incep vremurile grele. Pun pariu ca pina la Hun, BAR o sa fie in fata.
  • 0

#12 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 12 May 2004 - 12:05 AM

Nu stii? Sunt motoare Otto. Au chiar 10 cilindri ambele si au si acelasi unghi.
Cum sa fie la baza un motor depasit complet-complet de acum cativa ani, proiectat si sa dureze 300km nu 700? Astea sunt povesti.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#13 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 12 May 2004 - 03:29 PM

Originally posted by S2000
Nu spun ca am dreptate 100%, dar oricum Renault are o mai mica influenta in constructia si dezvoltarea motorului decat Meca.


Nu prea tine. De ce in 98 la retragerea Renault s-a dus totul de rapa? Ei puneau doar numele zici, nu? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#14 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 13 May 2004 - 03:23 PM

O legatura intre fastest lap si fiabilitate ar fi faptul ca daca ai o masina de care nu esti sigur ca tine nu o fortezi in cursa. Mi s-ar parea absurd sa fortezi o tura doar ca sa ai fastest lap s� in rest sa mergi precaut sa tina....
Banuiesc ca la asta s-a gandit s2000....



(editat pt greseli de ortografie)

[Edited on 13-5-2004 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users