Etapa 5: Marele premiu al Spaniei 2004
#1
Posted 03 May 2004 - 11:50 PM
E posibil ca Schuey si Ferrari sa fie putin in problema aici. Aici si la Hungaroring. Dar nu cit sa pierdem cursa. E totusi ciudat cum la Williams se asterne tacerea din ce in ce mai mult.
Alta chestie: vreau o cursa pe ploaie.http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/verystrange.gif
#2
Posted 04 May 2004 - 11:49 PM
Eu problemele cele mai mari pt ei le vad la Monte Carlo. Acolo e un circuit pe care aerodinamica/motorul conteaza mai putin, fiind evidentiat pachetul sasiu-anvelope. Acolo vom vedea daca F2004 a reparat probleme pe care le avea F2003GA la sasiu.
#3
Posted 04 May 2004 - 11:58 PM
De ce? Pentru ca a castigat ultimele trei curse?
Nu. Ma bazez pe ce s-a intimplat anul trecut. Chiar daca are o line dreapta, restul e intortocheat rau si favorizeaza cauciucurile bune (Michelin) si sistemele d egen OPT de la Renault.
Circuitul asta si mai ales HUN favorizeaza masinile lente, gen Renault, de unde si banuiala mea ca Reno o sa fie mai tare ca BAR aici. Totul e sa se plaseze in fata, ca altfel o sa fie problematic pentru ei.
#4
Posted 05 May 2004 - 04:45 PM
Originally posted by S2000
Campionatul este departe de a fi incheiat, chiar daca Schumacher castiga si la Barcelona si aceasta pentru ca cu noul sistem de punctaj victoria este rasplatita cu doar doua puncte in plus.
Te chinui sa castigi cinci curse si apoi abandonezi intr-una si gata, s-a dus tot avantajul.
Nu ma intelegi. Daca la Barcelona distanta e in continuare mare e terminat. Nu matematic, si ai dreptate cu abandonurile, insa probabilitatea cea mai mica de abandon o are tot Schumacher. Cine e concurenta lui directa si cate sanse sunt ca acestia sa depaseasca Ferrari "in timp util", adica sa mai fie suficiente etape pentru a ii depasi.
Da, insa adversarul tau va trebui sa fie mereu in urma ta....iar la MS m�i apare si RB in urma, iar concurenta directa nu va fi aceeasi pe toate circuitele.Te chinui sa castigi cinci curse si apoi abandonezi intr-una si gata, s-a dus tot avantajul.
#5
Posted 08 May 2004 - 11:35 PM
MS merge bine, nu cred ca il poate ameninta cineva maine. Daca are benzina putina, atunci si Montoya are. Nu cred sa fie prea mari diferente de combustibil...poate o tura-doua, insa asta nu inseamna mare lucru daca castiga pe tur 0.7 ca in calificari. Ferrari inca nu au egal, doar o problema tehnica ii poate impiedica....sau vreo manevra de razbunare a lui JPM. Vedem maine....
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif
In sfarsit o sa vad si eu o cursa fara Micky Alexandrescu....Traiasca RTL....(ca acasa nu il prind).
#6
Posted 10 May 2004 - 09:25 AM
Originally posted by Lord Barty
JPM a avut probleme de la inceputul cursei, din primul stint, cu franele.
Ai dreptate, JPM a avut probleme cu franele. De fapt ambii piloti Williams au aut probleme cu incalzitul franelor pentru ca echipa a decis sa foloseasca niste aerisiri mai mici...au riscat si nu le-a iesit. Ralf si-a menajat franele si a ajuns cu masina acasa. Montoya a incercat sa conduca normal si s-au dus. Asta e, poate data viitoare o sa aiba mai mult noroc.
#7
Posted 10 May 2004 - 12:52 PM
Cum spuneam la inceput, circuitul asta se potriveste de minune la Renault. Au facut treaba buna desi mai slab ca anul trecut. Asta inseamna ca evolutia lor a fost buna, insa Ferrari a marit distanta. Data viitoare poate se concentreaza sa faca motorul mai puternic si lasa prostiile cu startul acasa. Din ce am vazut pe TV, 17,800 a fost tot ce a putut motorul in cursa. Parca anuntau o noua evolutie etc etc.
BAR parca o ia lejer lejer pe urmele lu BMW. Adica masina poate sa alerge pe linie dreapta dar se impiedica in viraje. Nici o problema, circuitele care vin (mai putin Monaco si HUN) o sa ii favorizeze in lupta cu Reno. Si mai mult ca sigur o sa aibe un pilot mai sus in clasament comparat cu francezii.
S2000, tu consideri ca ala e strateg de geniu? Poate i-a intrat un disc de carbon in ochi si nu mai vede bine.
Bine ca se explica intr-un fel lipsa de viteza a lui Schuey pe linie dreapta. Evacuarea sparta e o chestie grava in F1.
#8
Posted 10 May 2004 - 03:28 PM
Unul "japonez" care de fiecare data prezice locul 2 la constructori (fara succes pana acum)
Unul "francez" care ne tot ameninta cu echipa Renault si faptul ca la anul se vor lupta pentru campionat. (asta vom vedea)
Turatia scazuta reprezinta, dupa cum zicea cineva mai sus, un motor tanar, la inceputul evolutiei.
Renault a facut un salt de putere fata de anul trecut insa nu suficient cat sa acopere pierderea de stabilitate cauzata de motorul mult mai inalt.
Referitor la strategia Renault...nu a fost facuta pt a conduce cursa, in definitiv nu cred ca se asteptau la un start asa bun. A fost o strategie buna, insa Ferrari nu pot fi invinsi (inca).
Strategia lui Barrichello nu cred ca a fost "geniala"...Daca mergea cu benzina putina s-ar fi calificat sus pe grila si tot aia era. Pur si simplu au ales sa joace la 2 capete.
#9
Posted 10 May 2004 - 03:43 PM
Sau Minardi ar trebui sa termine alimentarea in 5 secunde, daca tinem cont ce putere au.
Evident ca Renault la 17500 consuma mai putin decat Renault la 18.500. Dar nu poti extrapola in comparatie cu Honda.
#10
Posted 10 May 2004 - 04:27 PM
Nu ai inteles. Asta nu e un curent de "prezicatori". Eu am zis cele 2 curente care se intrec in preziceri....ba ca BAR urca pe 2, ba ca Renault lupta pt titlu la anul. Nu am zis ca nu o sa fie asa. Chiar vom vedea.Originally posted by r&d
Mike,ai uitat al treilea curent... proSchumi si Ferrari care este si el activ.
Da, Renault sunt in grafic pana acum. Greul sa stii ca de aici incepe, pana la un anumit nivel poti ajunge, insa mai sus e foarte greu.
#11
Posted 10 May 2004 - 11:48 PM
Acum incep vremurile grele. Pun pariu ca pina la Hun, BAR o sa fie in fata.
#12
Posted 12 May 2004 - 12:05 AM
Cum sa fie la baza un motor depasit complet-complet de acum cativa ani, proiectat si sa dureze 300km nu 700? Astea sunt povesti.
#13
Posted 12 May 2004 - 03:29 PM
Originally posted by S2000
Nu spun ca am dreptate 100%, dar oricum Renault are o mai mica influenta in constructia si dezvoltarea motorului decat Meca.
Nu prea tine. De ce in 98 la retragerea Renault s-a dus totul de rapa? Ei puneau doar numele zici, nu? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
#14
Posted 13 May 2004 - 03:23 PM
Banuiesc ca la asta s-a gandit s2000....
(editat pt greseli de ortografie)
[Edited on 13-5-2004 by MikeTekRacing]
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users