cred ca cel mai important ar fi sa ne spui ce motor ai pe el
cit despre ulei, w60 mi se pare foaaaaaarte exagerat (exista 10w60 ? sau e 0w60 ?)
pentru motorul de virsta aia, 10w40 e mai mult decit suficient. aral basic tronic, sau castrol magnatec. la w60 o sa fie prea subtire, si o sa iti consume mai mult caci nu mai ai etansare perfecta in cilindri.
m-am prins ca ne-ai dat codul motorului 206EE... deci m20b20. poti sa pui linistit benzina fara plumb, iar despre sonda lambda... masina merge bine mersi fara, doar ca iti scoate consum mai mare in oras (ask me how i know )
avind in vedere ca nu ai un K in codul motorului... esti sigur ca are catalizator si sonda lambda ? oricum la virsta asta, catalizatorul e terminat daca nu a fost schimbat.
BMW E34
Started by jaffar, mai 10 2004 10:17
3 replies to this topic
#1
Scris 10 mai 2004 - 10:17
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#2
Scris 10 mai 2004 - 02:22
mea culpa, cred ca am aberat
ma duc sa citesc si revin. oricum w60 e exagerat
ma duc sa citesc si revin. oricum w60 e exagerat
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#3
Scris 10 mai 2004 - 02:52
gata, am citit si sint mai inteligent
cifra dinainte de w arata la cit "frig" rezista uleiul pastrindu-si viscozitatea. cu cit e mai mic, cu atit e mai "bun".
cifra de dupa w arata la ce temperatura poate urca uleiul pastrindu-si viscozitatea (fara sa devina apa). cu cit e mai mare, cu atit e mai bun.
totusi, sustin in continuare ca 60 e prea mult (fiind si mult mai scump), fie si numai pentru ca e recomandat pentru motoarele de pe M (turatii mari, tempetaturi si presiuni mai mari in ulei).
eu am acelasi motor m20b20 si 10w40 m-a satisfacut si vara la 40 grade, si iarna la munte la -15.
a, si din cite retin nu e bine sa pui full sintetic pe acest motor, dar nu mai retin explicatia
cifra dinainte de w arata la cit "frig" rezista uleiul pastrindu-si viscozitatea. cu cit e mai mic, cu atit e mai "bun".
cifra de dupa w arata la ce temperatura poate urca uleiul pastrindu-si viscozitatea (fara sa devina apa). cu cit e mai mare, cu atit e mai bun.
totusi, sustin in continuare ca 60 e prea mult (fiind si mult mai scump), fie si numai pentru ca e recomandat pentru motoarele de pe M (turatii mari, tempetaturi si presiuni mai mari in ulei).
eu am acelasi motor m20b20 si 10w40 m-a satisfacut si vara la 40 grade, si iarna la munte la -15.
a, si din cite retin nu e bine sa pui full sintetic pe acest motor, dar nu mai retin explicatia
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#4
Scris 14 mai 2004 - 08:31
Castrol 10w-60 este fulus sinteticus. De asemenea nu are importanta daca este 10w deoarece exista uleiuri integral sintetice si 0w, 5w, 10w, 15w, 20w.
Acum depinde cat vrei sa dai pe ulei. Cu siguranta un 10w-60 se va comporta mai bine in masina, dar daca iti consuma 0.5l /1.000km atunci va trebui ca tot la 2.000km sa dai ~500.000lei pe 1 litru de Castrol 10w-60.
Eu am folosit cu succes acest ulei la un BMW 318is si il folosesc in continuare la Alfa (manualul chiar recomanda o vascozitate 10w-60 in cazul unui condus sportiv).
Alegerea este a ta.
Acum depinde cat vrei sa dai pe ulei. Cu siguranta un 10w-60 se va comporta mai bine in masina, dar daca iti consuma 0.5l /1.000km atunci va trebui ca tot la 2.000km sa dai ~500.000lei pe 1 litru de Castrol 10w-60.
Eu am folosit cu succes acest ulei la un BMW 318is si il folosesc in continuare la Alfa (manualul chiar recomanda o vascozitate 10w-60 in cazul unui condus sportiv).
Alegerea este a ta.
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi