siteme de evacuare
#1
Scris 15 mai 2002 - 08:14
care ai cumparat asa ceva pt masina lui?
ce parere aveti de poza de mai jos
#2
Scris 15 mai 2002 - 10:39
deci eu as lua dupa performante. poza pe care am pus-o pe iarba, ce era acolo facea 1000$.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#3
Scris 21 mai 2002 - 11:08
Starting from the very beginning, you must ask yourself whether you want only a sporty, good looking pipe at the back of your car, or not only the looks, but a performance that you feel each time you press the accelerator pedal. If you want to do it with a small budget, it is as simple as that:
Take-off the catalytic converter
Buy one of the best brand exhaust
Certainly there is a price for everything, and exhaust tuning is not cheap when you do it the right way. The expensive way takes just a few more steps over that, and some more cash, but its driving joy and the outstanding performance is worth the expense.
Do what you can do to buy the most important part of this system. This is a header what I'm talking about, the part that you get the highest percentage of power during the exhaust system tuning. When you go out to purchase one, it will not be so easy to find a suitable header for your engine, cause this performance part must carry the right know-how and production quality of a brand that you can trust. Make sure that replicas of the famous brands are sold generally, they look the same and you get a power increase, that�s right, but don�t forget that a header that works correctly must not have any welding marks on its pipes until they join together, and the length of these pipes must be equal each other to perform your engine more properly. Maybe this explains why a header is the hardest tuning item to have.
When you take-off the catalytic converter, you must consider to replace it with an adapter pipe or a performance catalytic converter, but never forget that each replacement part in your exhaust system must have the same inner dimension.
Now you reached the most enjoying part of this modification. Exhausts available in single or double sorties, which can be round, oval, square or DTM. Always remember that even if you take-off the catalytic converter, you will see that a good brand performance exhaust will still meet the emission requirements. There is one thing you must pay attention at this point is that performance exhausts come in two different ways: original or universal. If you choose original, that means you don�t have to add anything to mount your exhaust as the original fixings fit perfectly, and this exhaust will probably meet the requirements of your modified engine. The problem with the universal one is, since these type of exhausts can be mounted to the different type of cars, these kind of exhausts doesn�t have hooks to fix them to the right place, you will need some welding work for that.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#4
Scris 04 iunie 2002 - 09:15
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#5
Scris 04 iunie 2002 - 09:21
hello!!!
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#6
Scris 13 iunie 2002 - 01:02
Originally posted by bobtuning
INTRADEVAR LA NOI TOBELE SE CUMPARA MAI MULT PENTRU ASPECT SI NU PENTRU AVANTAJELE PE CARE LE OFERA ACESTE TOBE(7-10CP).TOBE MAI ACCESIBILE PENTRU BUZUNARUL NOSTRU SUNT CELE POWERFUL-2,5MIL.MERITA NU!!!!!!!!!!!!http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/261.gif
#7
Scris 19 iunie 2002 - 03:23
Originally posted by auto-extreme
Ca tot a vent vorba de tobe PowerFull.
Eu am pe masina o toba marca asta. Nu ma intrebati de ce am cumparat-o ... long story... un tip avea sa-mi dea niste bani... nu ii avea si uite asa m-am ales cu o toba PowerFull, care nu ma incinta asa de tare la inceput. Nu avea deloc "sport sound", si pe bune nici nu se simte la acceleratie sau putere. Dar dupa ce faci cu ea vreo 2000 km, se mai schimba lucrurile... cel putin din punct de vedere al sound-ului. Acum se aude beton! Masina este un Golf III GTI.
Voinea, cred ca gasesti la tipii aia din Floreasca, Simoni Racing or something.
#8
Scris 20 iunie 2002 - 10:42
Originally posted by auto-extreme
te insori?!
#9
Scris 15 iunie 2003 - 06:04
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#10
Scris 12 mai 2004 - 09:42
evacuare completa custom de inox, miam-miam... lucreaza si custom ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#11
Scris 14 mai 2004 - 10:20
Originally posted by alex230ro
www.pilotauto.ro sau ceva de genu asta;acolo gasiti mai multe info despre Borla;Apropo de treaba asta la mare de 1 Mai un tip de la Borla sustinea ca daca cumpar o evacuare de la ei pot castiga 10-15 cai, din filtru mai scoteam 3-5 cai,asta pt masina mea adica BMW E30 323-1985-150cp,pretul era undeva la 250-300 Euro evacuarea ,de filtru nu am intrebat.
da, si daca pui si un abtibild cu ///M cistigi inca 10-15 cai, si cu un mileu pe bord inca 25 )
normal ca o sa sustina aberatii d-astea, doar tre sa-si vinda marfa nu ? caii nu se cistiga asa usor... pac filtru 5-10 cai, pac evacuare 10-15 cai. sa fim seriosi...
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#12
Scris 14 mai 2004 - 10:33
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif
alex230ro, vii simbata la un e30 meeting ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#13
Scris 07 iunie 2004 - 10:02
#14
Scris 08 iunie 2004 - 08:31
Originally posted by Fuscobal
increase depends upon the fuel management system's ability to provide the right amount of fuel to match the extra air flow
Mare adevar a spus aici, dar pentru asta mai trebuie facut si un CUSTOM ECU Remap. Nu multi se pricep la asta.
#15
Scris 09 iunie 2004 - 07:01
Originally posted by jaffar
nu intrebi si tu unde anume in buc si sa ne zici si noo ?
evacuare completa custom de inox, miam-miam... lucreaza si custom ?
recomand pe cei de la Pitesti. sunt mai "Pro" in lucrari. Preturi f. bune si manopera este aproape la 50% fata de cea din bucuresti (cel putin asa a fost pentru clientii trimisi de la mine de la firma). Scot destul de bine oamenii.
Aveti atasata o poza cu o toba borla pe un motor 1.8 T
si la mine regulament
#16
Scris 09 iunie 2004 - 07:02
#17
Scris 10 iunie 2004 - 06:06
Originally posted by Fuscobal
Adica computerul are nevoie de timp ca sa se acomodeze cu noul exaust ???http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/wtf.gif
Poate spun asta ca sa inchida gura celor care si-au pus evacuari pe masina si nu au simtit vreo schimbare in bine dpv al performantelor, sau daca acestea au scazut.
ECU nu se poate reprograma singur. Ar da faliment firmele de chip-tuning daca ar fi asa.
#18
Scris 12 iunie 2004 - 12:05
In legatura cu filtrul ti-am raspuns si pe topicul celalalt. Filtrul conic este mai bun decat cel care se baga in carcasa originala, numai ca este mai cu "dichis" la instalare. Adica daca il pui intr-un loc bun, castigi pe langa sunetul misto (aici K&N e lider detasat) si cativa caluti, insa daca il pui intr-un loc unde nu este aerisit cum trebuie pierzi lejer 5-10 cai cand motorul se incinge (adica in oras, cand mergi cu viteze mici-medii).
Daca vrei sa vezi cum am procedat eu, intra pe topicul cu Alfa 147 Tuning.
In ceea ce priveste scoaterea catalizatorului este cu cantec. Daca masina ta are euro3 (sau mai mare) atunci dupa catalizator mai exista un senzor, iar daca scoti catalizatorul, senzorul va citi date eronate, iar ECU se da peste cap. Rezultatul - consum mai mare, putere mai mica. Solutia este montarea unui catalizator sport, sau sa iti remapeze ECU astfel incat sa nu tina cont de indicatiile ultimului senzor.
Daca masina are Euro2 atunci poti sa-l scoti fara probleme.
A, era sa uit. Dupa ce termini cu modificatul, exista un DYNO la bucuresti. Astfel poti sa-ti faci o idee despre puterea motrului (dar nici acesta nu este litera de lege). Cunosc cazuri cand aceeasi masina cu aceleasi modificari pe un dyno a aratat 101 CP si pe altul 142 CP
#19
Scris 13 iunie 2004 - 03:52
Ti-ai pus si intermediara? Daca da, de cati mm? Intermediara Stock cati mm avea?
#20
Scris 14 iunie 2004 - 05:04
Ideea este ca daca masina ta are turbo (si pe deasupra si cu CHIP), din cate am auzit eu, poti sa pui una de vreo 60-65 mm linistit.
Plus ca sunetul este mai macho la o intermediara groasa.
La masinile aspirate este mai dificil. Daca este prea groasa intermediara pierzi mult cuplu la turatii joase-medii.
Oricum si asa este bine, mai subtire sa nu fie ca cea stock.
[Edited on 14-6-2004 by aiculedtzu]
#21
Scris 14 iunie 2004 - 08:26
Originally posted by spoon
ca sa stie daca-i mai groasa ca a lui...
Mda, ghidandu-ma dupa principiul: ce este gros nu este subtire, ma gandesc sa pun asa ceva pe bella :cool:
#22
Scris 14 iunie 2004 - 09:56
Eu la tractoras am evacuarea cam de 50-60 mm grosime. M-am speriat cind am vazut de groase sint tevile intre tobe. O sa o masor cind mai ajung prin garaj.
#23
Scris 08 iulie 2004 - 10:29
Originally posted by Fuscobal
A doua !
Fusco, nu vreau sa fiu carcotas, dar mi se pare cam subtire intermediara. Avand in vedre ca ai motor turbo ar fi mers lejer una de 60mm care are un sunet foarte, da foarte sexy.
De catalizatoare insa sa nu te atingi !!! A ta este minim euro 3 si e cu belea.
Bafta!
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi