Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Pasajul auto si pietonal Basarabi


  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#26 VladSoare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 03
  • Location:Voluntari
  • Marca:Renault / Lada
  • Model:Clio / Niva
  • Motorizare:1.4 / 1.7

Scris 19 noiembrie 2006 - 04:46

Nu discut dacă zona e �mpuţită sau nu, dacă cei de acolo s�nt peşti şi curve sau nu. Asta nu contează. Faptul că eu nu s�nt peşte, iar Videanu �i naţionalizează numai pe peşti, nu mă �ncălzeşte. Este un precedent periculos, iar dacă-i merge acum cu peştii e foarte posibil să vrea mai t�rziu să facă acelaşi lucru şi cu non-peşti.
Eu nu mă simt �n siguranţă �ntr-un stat �n care primarul (nu guvernul sau parlamentul, ci un simplu primar) �şi poate permite să vină peste mine şi să-mi spună: "Băi gulie, ia, valea de-aici, hai cară-te �n mă-ta că am nevoie de terenul tău. C�t face coşmelia ta? 1000? Bine, ia aicea 500 şi cară-te. Valea!"
Exact aşa s-a �nt�mplat �n anii '50. Dădea buzna un grangur peste tine, se uita la casă, zicea "Da, �mi place. Pe-asta o iau. Căraţi-vă de-aici!" şi-ţi dădea fie o locuinţă de schimb (mică, de obicei �mpreună cu altă familie), fie o sumă modică cu care să-ţi cumperi două cămăruţe �ntr-un cartier fără pretenţii. Ştiu asta, pentru că nici familia mea n-a fost scutită de aşa ceva.
Pe vremea lui Ceauşescu era la fel. Mulţi dintre noi au uitat, dar dacă Ceaşcă vroia ceva nou, "modern", demola un cartier �ntreg, iar pe oameni �i muta �n Otopeni la blocuri cu WC-uri �n curte.

Care-i diferenţa dintre proiectul lui Videanu şi naţionalizările din anii 50? Sau dintre Videanu şi Ceauşescu? Eu nu văd nici una. Poate că din America se vede altfel, dar eu de-aici chiar că nu reuşesc să disting vreo diferenţă. Diferenţa este că Videanu a fost ales democratic, iar Ceauşescu şi Gheorghiu-Dej nu. �n rest, totul pare la fel.
A, dacă proprietarii ar fi mulţumiţi de compensaţii, atunci ar fi totul OK. Dar �n cazul nostru se pare că unii nu s�nt. Dacă greşesc, dacă proprietarii s�nt mulţumiţi de compensaţii, atunci discuţia asta nu mai are sens şi eu �mi retrag afirmaţiile şi mă declar satisfăcut.

Aceasta postare a fost editata de VladSoare: 19 noiembrie 2006 - 04:51

  • 0

#27 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 19 noiembrie 2006 - 04:49

Hmm
pusa problema in felul asta... ai dreptate.
Dupa ce-mi formez o opinie clara ma exprim. Pana atunci... va ascult.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#28 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 19 noiembrie 2006 - 08:36

OK Mike, ai drepate, poate merita 120-130% sa acopere mutatul si alte alea. Dar nu de 2 ori mai mult, sa fim seriosi.

@Vlad: Diferenta e majora:
1. Ce inseamna interes national. Nu vine activistul local sa-ti ia casa ca vrea el, nu e cartier de blocuri. Dar metroul si autostrada si alte proiecte se incadreaza. E un et foarte restrins de poiecte, nu ca la comunisti.

2. Cum se ia decizia: in mod normal sint niste oameni care voteaza, si nu-s toti dintr-un singur partid. E mai greu sa abuzezi.

Repet, nu exista nici o tara in lumea asta unde sa nu se faca expropieri. Pe alte topicuri va vaitati de autostrazi, pai si alea tot din expropieri sint facute. Daca nu vrei sa te muti, ghinion, nu te roaga nimeni cu bani si pretul nu e negociabil.
Eu nu inteleg de cre oamenii din carierul X nu pun mina de la mina sa faca proces daca li se pare abuziv?
  • 0
Salam. Florin Salam.

#29 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 19 noiembrie 2006 - 10:44

Repet, pana acum n-am vazut niciun proprietar de casa/teren din zona Basarab sa se planga de despagubirile primite. Cei care se plang pe la TV sunt fie cei care stau ilegal acolo, fie cei care au inchiriate spatii comerciale.
  • 0
Imagine amplasata

#30 SHARANEL

    sculer-matriter

  • Members
  • PipPipPip
  • 429 Mesaje:
Inregistrat: 05-februarie 05
  • Marca:.
  • Model:-
  • Motorizare:.

Scris 19 noiembrie 2006 - 10:49

Nu prea pricep de ce se face pasaj ,si nu un bulevard, la nivelul solului. Oricum se va demola tot pe sub si pe langa pasaj.
  • 0
retras la depou in semn de protest impotriva unui moderator-agitator obraznic

#31 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 19 noiembrie 2006 - 10:52

asta pt ca tb sa treaca peste linii ferate :)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#32 drumaru

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 40 Mesaje:
Inregistrat: 26-ianuarie 04

Scris 20 noiembrie 2006 - 10:29

Nu prea pricep de ce se face pasaj ,si nu un bulevard, la nivelul solului. Oricum se va demola tot pe sub si pe langa pasaj.


Poate pentru ca trebuie sa treaca peste pachetul de linii de la gara de Nord si pentru ca sa nu existe intersectii la nivel cu patru sosele aglomerate (splai, plevnei-giulesti, dinicu golescu, grivitei)?
  • 0

#33 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 20 noiembrie 2006 - 11:33

omul nu e din bucuresti, acolo intr-adevar, nu poti face decat "pe deasupra" ceva. La nivelul solului nu ai cum.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#34 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 20 noiembrie 2006 - 11:49

nu fiti rai, sharanel (si cu mine) nu cunoaste Bucurestiul.


toata chestia e legata de bani. si e clar ca aia care nu au proprietati sint nemultumiti. pe cei care au inchiriat, ii si inteleg putin...da banuiesc ca acest proiect nu e de azi, de ieri, ca nu m-au impresionat niciodata autoritatile noastre cu viteza lor de la scrisul pe hartie la dat cu ciocanu.
deci, stiau cu 1-2 ani inainte presupun.

se mai naste o intrebare vizavi de pretul pietei: ala ma gandesc ca nu e fix, adica 1m2 de teren e 232,44 euro. cred ca e destul de greu de gasit o suma care sa intruneasca acordul tuturor partilor, asa ca e de inteles ca se mai isca scandal.

si in sfarsit, da nu la urma : sincer, considerati ca acest pasaj va aduce reale beneficii intru descongestionare ?? ma refer doar la cei care cunosc bine Bucurestiul, ca pe mine (si cred ca si sharanel imi tine isonul) ma doare la basca.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#35 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 20 noiembrie 2006 - 11:56

in prima faza (de 2 ani) va distruge tot traficul de acolo
probabil (ca in bancul cu evreul), la terminarea lucrarilor o sa avem imrpesia ca se merge mult mai bine decat inainte
eu nu ii vad rostul, Titulescu nu poate oferi trafic asa mare (e blocat si acum mai mereu), si nici capatul celalalt nu e capabil sa preia un volum mai mare de trafic.

mult mai util mi s-ar parea un pasaj subteran la razoare

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 20 noiembrie 2006 - 11:57

  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#36 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 20 noiembrie 2006 - 12:15

asta pt ca tb sa treaca peste linii ferate :D


mie-mi placea si cealalta idee... sa se mute gara de nord la basarab, sa se darime tot ce e acum intre basarab si nord si astfel sa se elibereze iesirea din titulescu spre orhideea, plus o groaza de spatiu pentru un parc, ceva.

pasajul mi se pare personal o idee foarte buna. blocajul masiv este in toata zona garii de nord, fix pina la grozavesti. evident, ar trebui completat si cu inca o banda de circulatie pe titulescu (daca se ridica toate masinile de la circiumile din zona s-a rezolvat, sau se poate cistiga spatiul din jurul tramvaiului).
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#37 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 20 noiembrie 2006 - 12:19

Cam asa arata inelul semicentral al Bucurestiului (rosu = sosea, albastru = calea ferata de la Gara de Nord)

Imagine amplasata

Pasajul va trece calea ferata si va scuti soferii de ocolirea pe la Gara de Nord si pe langa complexul comercial Carrefour care sunt aglomerate prin definitie.
  • 0
Imagine amplasata

#38 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 20 noiembrie 2006 - 12:23

teoretic suna bine. exact cum spunea si un antevorbitor, primii 2 ani vor fi omorati de lucrari...
dupa... orice ar fi va fi mai bine.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#39 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 21 noiembrie 2006 - 10:22

Nu se poate numai sa faca un sant, sa blocheze traficul 6 luni si dupa aia sa fie mult mai bine? :P ca mai ieftin e sigur.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#40 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 21 noiembrie 2006 - 10:39

nu
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#41 VladSoare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 03
  • Location:Voluntari
  • Marca:Renault / Lada
  • Model:Clio / Niva
  • Motorizare:1.4 / 1.7

Scris 21 noiembrie 2006 - 11:13

Nu le da idei! :P
S�nt sigur că ar face-o dacă le-ar trece prin cap. :P
  • 0

#42 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 21 noiembrie 2006 - 11:38

are cineva o schita a pasajului?
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#43 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 21 noiembrie 2006 - 11:42

http://www.garajul.r...a...st&p=298512
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#44 drumaru

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 40 Mesaje:
Inregistrat: 26-ianuarie 04

Scris 21 noiembrie 2006 - 11:43

Vezi aici
  • 0

#45 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 22 noiembrie 2006 - 12:09

msi man, am rontait-o.
Un isngur lucru nu inteleg... ce cauta statia aia spanzurata deasupra liniilor de tren...
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#46 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 22 noiembrie 2006 - 09:15

e modern asa :)
or fi vazut si ei (finally) ca S-bahn merge pe sus si are statiile tot pe sus si s-or fi gindit (finally) ca daca cocoti pietonii acolo si nu-i tii pe un refugiu de 1 metru in plin trafic e mai safe pentru toti.

sau poate doar isi ia cineva o spaga mare.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#47 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 22 noiembrie 2006 - 09:42

mi se pare aiurea si ma explic: am inteles, oamenii care se dau jos din tren se vor sui direct in statia de tramvai. Ok. Dar asta inseamna ori ca desfiinteaza statiile de la Basarab si Grivita si care vrea sa ia tramvaiul se duce la statia minunata cocotata peste sine si asta nu prea cred, ori inseamna ca o fac pe asta de pe pod (pasarela sau cu ii spnue) dar le lasa si pe celelalte... si nu se justifica.
Lucrarea, per ansamblu e misto... Se scapa de nodul de la Grozavesti (cei care vin dinspre Iuliu Maniu (ori pe la Conex ori pe la Cotroceni stiu despre ce-i vorba) dar se scapa si de nodul de la Gara de Nord.
Nu stiu unde se duce traficul incolo pe Titulescu, tot traficul generat pe aici nu se poate scurge prin Totulescu (spre P-ta Victoriei) si pe Banu Manta (spre 1 mai), sunt bulevarde cu 1 banda pe sens... Ar mai fi aia mica, cu Petrom-ul (care te scoate la chiftelaria McDonalds de la Buzesti) dar aia se infunda foarte repede.
Stiti cum se rezolva problemele astea? Se largesc Banu Manta si Titulescu?
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#48 drumaru

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 40 Mesaje:
Inregistrat: 26-ianuarie 04

Scris 22 noiembrie 2006 - 12:42

msi man, am rontait-o.
Un isngur lucru nu inteleg... ce cauta statia aia spanzurata deasupra liniilor de tren...


Din statie se va cobori direct in statia de metrou Basarab
  • 0

#49 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 22 noiembrie 2006 - 12:56

Se largesc Banu Manta si Titulescu?


Titulescu, pana la Banu Manta, are 2 benzi + linie de tramvai + 1 banda ocupata de masini parcate ilegal.
De la Banu Manta incolo, pana la Victoriei, Titulescu are 1 banda + scuar cu spatiu verde + 1 banda ocupata de masini parcate ilegal + 1 linie tramvai. In consecinta exista 3 optiuni pt. largire:
- aplicarea legii pentru banda ocupata de masinile parcate;
- reducerea trotuarului (e destul de lat sa mai faca 1 banda, daca nu chiar 2)
- desfiintarea scuarului cu spatiu verde
  • 0
Imagine amplasata

#50 drumaru

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 40 Mesaje:
Inregistrat: 26-ianuarie 04

Scris 22 noiembrie 2006 - 02:20

E loc sa se circule, vointa sa existe.
Problema va fi cu Piata Victoriei - cei care vor dori sa intre in pasaj vor avea viata destul de usoara (cit de usoara opoate fi avind in vedere ca urmeaza s aintri pe stefan cel mare :-)), insa cei care vor intra in piata vor avea ceva de asteptat (poate si la breteaua aia s-ar putea face ceva astfel incit sa se circule pe ea pe doua benzi).

Orcium, faptul ca de la leul vei putea merge fara semafor pina la primaria sectorului 1 imi da fiori (de-aia placuti :-))
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi