Originally posted by dragos_usa
Imi place Fiat Stilo
Principalul concurent cred ca e 307 !
Greu de ales!
3 usi - aleg Stilo
5 usi - aleg 307
Despre ce a spus oltcit -- e rau daca e asa !!!!!!!!
Fiat Stilo
#1
Scris 08 septembrie 2002 - 01:04
#2
Scris 14 septembrie 2002 - 01:19
Cit despre Selespeed si la Fiat si la Alfa ( sau Tiptronic sau Steptronic sau orice alt nasol care poarta numele asta) e o mare labareala.Am mers cu asa ceva.Intirzierea la schimbarea treptelor e prea mare.Da o senzatie de lag turbo.Ceva foarte dezagreabil.Singura cutie semiautomata pe strada cu adevarat "de curse" e la 360 Modena si la Maserati Spider Cambiocorsa (si la Enzo).Dar costa 7000 EUR adica jumate din Alfa sau Stilo (la Enzo nu stiu cit face).
Momentan pe strada, daca vrei sa fii spotiv nu iti iei cutie semiautomata.Aia manuala inca e mai rapida.Chiar sint curios daca tu ai mers si cu Alfa 147 2.0 cu cutie manuala inainte sa o iei pe asta Selespeed.
Si mai fratilor, nu va mai certati.Nu provocati lupta intre 2 italiene.....Mai bine injuratii pe nemti ca fac masini anoste
#3
Scris 15 septembrie 2002 - 11:33
Imi Place Fiat Stilo, in special varianta de 2400cmc si 170 CP.
Cat despre selespeed, nu stiu ce sa zic. Din cate am citit si vazut selespeedul este mai mult pentru fun,o cutie manuala fiindu-i superioara.
Cine vrea sport pur... versiunea manuala este alegerea.
Numai Bine
#4
Scris 19 septembrie 2002 - 01:16
viziunea lui max asupra modelului stilo nu e gresita. oamenii percep in mod diferit realitatea, asa ca nu-l mai acuzati. poate el se simte bine intr-un stilo, cum spining s-a simtit cel mai bine in 147 (nici macar 156). si nu numai el.
topic si discutie inchise.
TT-ule ne intereseaza parerile referitoare la topic si nu la membrii. in plus era o discutie intre ei 2, si nu le-am spus nimic, considerandu-i chiar simpatici.
bafta!!!
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#5
Scris 21 septembrie 2002 - 07:06
tot va mai certati aici?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#6
Scris 21 septembrie 2002 - 09:02
[align=center]AUTO TT[/align]
hesus, ce avant ai. ia-o mai usor. nu stiu pt ce va certati si nu ma bag, dar mai usurel.
stiam eu ca trebuia sa ma implic mai mult in topicul asta.
max, sa inteleg ca ai vazut o emisiune in care stilo a luat-o pe alfa 147? trebuie sa ma mia uit si eu pe la tv. ai caseta video? dvd?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#7
Scris 21 septembrie 2002 - 09:08
Ce caseta itzi mai trebuie?
Uite datele tehnice:
Fiat Stilo Abarth are 170 CP
Alfa 147 are 150 CP
ALL THE BEST
#8
Scris 22 septembrie 2002 - 05:02
topic si subiect inchis.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#9
Scris 01 februarie 2004 - 07:14
#10
Scris 02 februarie 2004 - 08:13
The intoduction of the Multijet system makes the 1.9 JTD the first second generation Common Rail power unit in the world. It is based on the same Unijet Common Rail principles, i.e. high injection pressure and electronic injector control, but with a slight difference: the number of injections increases from the current two during each cycle. This allows the motor to use the same amount of diesel but in smaller quantities, this achieves a smoother combustion. The benefits are lower running noise, a reduction in emissions and an increase in performance of between 6% and 7%. This result is extremely impressive, particularly in a motor that not only represents a great technological jump forward compared to the prechamber diesel units, but it is also miles ahead of the first generation of JTD motors. The secret of the Multijet system lies in the control unit that gouverns the electronic injector opening and closure system, as well as the injectors themselves. The crucial part of the motor is the electronic control unit in itself, due to its ability to deliver a series of injections in a very closely-spaced window.
Alfa's researchers have developed the part, together with the injectors, specially for this application. It is designed to deliver the multiple injections and to assure that the designer has more accurate control of pressures and temperatures that develop inside the combustion chamber and also a more efficient use of the air intake. This enables further improvements: quieter combustion, reduced emissions and most of all increased power
#11
Scris 08 februarie 2004 - 11:34
Momentan GM are "ceva" din grupul Fiat si de aceea se vor impartasi ceva platforme, motoare etc. Motoarele 1,3 si 1,9 JTD intra aici, cu alta denumire bineinteles si cu ceva modificari (daca are sens sa puna mina Opel pe "bijuteriile" de la FIAT).
Opel nu sta prost la capitolul diesel. Sta cel mai prost dintre constructorii cu ceva pretentii. Ford i-a depasit intr-o "secunda" desi erau in urma cu ani intregi (de la 1,8 TD la 1,8 TDCi e un salt enorm).
Cine apreciaza 1,7 TD 82 cp de la Isuzu trebuie probabil sa citeasca un "review" din AMS ROM de acum ceva ani 96 sau 97. Acolo, masina este pur si simplu desfiintata. Si am observat ca e total adevarat citiva ani mai tirziu cind am mers cu asa ceva.
Si ca sa fie lucrurile clare, hai sa ne amintim cine a "inventat" Comon Rail si cine a pus CR prima oara pe masina: F I A T.
#12
Scris 09 februarie 2004 - 05:15
Iar noul OPEL CORSA 1.3 CDTi deja dispune de motorul FIAT 1.3 JTD. De aici nu este decat un pas pana vom vedea pe Vectra C motorul Alfa 1.9 JTD si 150 CP.
Numai Bine
#13
Scris 21 septembrie 2004 - 08:30
#14
Scris 30 septembrie 2004 - 09:26
#15
Scris 02 octombrie 2004 - 08:23
Originally posted by EvilOne
Daca folosesti functia Search in mod sigur o sa gasesti un topic similar in care s-au discutat mai multe. Si mi se pare ca e Fiat STILO
Al naibii topic
http://www.o revista.ro/forum/viewthread.php?tid=4685
http://www.o revista.ro/forum/viewthread.php?tid=607
de la versus: http://www.o revista.ro/forum/viewthread.php?tid=1313
Dupa mine stilo are un pret bun si motorizari interesante(1.6 cu cutie in 6 trepte ajuta la consum)http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
Dar fiabilitate?
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#16
Scris 13 octombrie 2004 - 08:36
Merita banii masinutza.
#17
Scris 14 octombrie 2004 - 05:10
Viteza maxima (km/h) 215
Acceleratie 0-100 km/h (s) 7,9
PS: chiar nu uneste nimeni discutiile despre stilo?
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/hammer.gif
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#18
Scris 08 mai 2005 - 10:07
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi