Avantajul era ca e mai compact, iar pretul de achizitie mai mic. Outback, ca lungime, era cat o Tribeca.
Acum, in SUA, de ex, Forester incepe de la 25k (acelasi pret ca Legacy), iar Outback de la 29k
Scris 09 august 2018 - 10:47
Avantajul era ca e mai compact, iar pretul de achizitie mai mic. Outback, ca lungime, era cat o Tribeca.
Acum, in SUA, de ex, Forester incepe de la 25k (acelasi pret ca Legacy), iar Outback de la 29k
Scris 09 august 2018 - 04:13
In ce-ar consta avantajul ca-i ,,mai compact''?
SH nu cred ca se mai pastreaza proportiile la preturi.
Stiu pe cineva, nu sta in Romania, care are o Tribeca de trei mii. Ciudata rau ca aspect exterior(parere subiectiva). Interiorul pare futurist. .
De când ma stiu, doar de Fabia 1 break am mai spus ca-i ciudata ca aspect, poate si Rexton.
Scris 09 august 2018 - 05:15
Outback'ul din generatie cu Forester'ul meu e mai lung cu 30cm, ptr mine e o masina prea lunga, nici n'as avea loc destul la locul de parcare
Tribeca gasesti si la noi la 4-5k (poate si mai ieftin daca se aliniaza planetele), nu prea se inghesuie lumea la 3l benzinar la noi.
Scris 17 august 2018 - 05:08
@mol - acuma piata e plina de modele cu aspect "ciudat"... nu stiu insa ce ai vazut ciudat la Fabia Combi, chiar parea normala, poate varianta Sedan era ciudatica in spate, dar combi-ul chiar era fluid. Tribeca e campioana la "ciudatenie", intra pt mine in aceeasi liga cu Fiat Multipla, Ssangyong Korando si mai sunt cateva urate absolute ce nu imi vin acum in minte.
Scris 18 august 2018 - 08:40
Evident ca-i subiectiva chestiunea cu esteticul...
Acum ceva ani ma tenta Multipla, fiindca vazusem niste interioare interesante...de nu mai tineam cont de exterior.
http://boitierrouge....hysique-facile/
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi