Asta m-am gandit si eu ca erau pe instant-uri
Aceasta postare a fost editata de to_the_limit: 30 noiembrie 2007 - 10:57
Scris 30 noiembrie 2007 - 10:57
Aceasta postare a fost editata de to_the_limit: 30 noiembrie 2007 - 10:57
Scris 30 noiembrie 2007 - 11:11
Scris 01 decembrie 2007 - 10:56
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 01 decembrie 2007 - 04:45
Scris 01 decembrie 2007 - 05:45
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 16 februarie 2008 - 06:34
Scris 19 februarie 2008 - 11:05
Frank...ne-ai ramas dator cu deznodamantul povestirii tale din aprilie.
Deci ce se intampla cand nu recunosti fapta si scrii asta pe PV?
QUOTE(Frank SF @ Apr 30 2007, 09:45 AM) *
Ok, deci sa va spun ce am patit ieri.
Eu am un detector Bel RX65 care e considerat printre cele mai bune. Laguna are parbriz atermic, despre care se spune ca reduce eficienta detectoarelor radar, insa pina acum a functionat f. bine in ciuda parbrizului atermic.
Veneam pe kisseleff, cu ceva km peste viteza legala, deodata suna detectorul. Frinez si reduc pina la 60 km/h (care e limita acceptata in zona respectiva). si la stopul de dupa ING (unde e Casa Doina pe colt), dupa masinile din coloana de la stop, o puzderie de Garcea cu 2 Passat-uri break de politie + 1 logan rosu cu radarul, ma trag pe dreapta, imi cer actele, si cica am fost detectat de aparatul radar cu viteza.
Le dau actele si intreb ce viteza am avut, ala cica stati ca va spun imediat dupa care se duce la masina si vine in 10 min cu PV-ul deja completat sa il semnez. Eu zic: va rog sa imi aratati si mie Certificatul Metrologic pt aparatul radar si poza cu imaginea masinii mele si viteza pe care am avut-o. Aia sar la scandal ca cine sunt eu sa le cer asta si ca nu am nici un drept sa cer asa ceva etc atunci eu scriu frumusel pe PV: nu mi s-a aratat certificatul metrologic si nici poza cu viteza masinii - drept urmare nu recunosc fapta si semnez. Suparare mare pe ei, asta e, plec plin de nervi.
Acuma ideea e: oare cind a sunat detectorul deja era prea tirziu si ma prinsesera cu viteza ? de regula pe Logan detectorul suna f. bine chiar si cu 2-3 km inainte de radare, sa ii fie limitata performanta pe Laguna de parbrizul atermic ? Nici nu prea inteleg cum ma scanasera printre masinile care erau la coloana la stop + copacii de pe linga sosea. Sau aia m-au vazut ca am frinat si au zis: asta sigur avea viteza, hai sa il ciupim pe fraier. Anyway, ramine de vazut daca primesc acasa amenda sau nu.?
Scris 05 martie 2008 - 01:32
Scris 19 martie 2008 - 02:56
Aceasta postare a fost editata de the1: 19 martie 2008 - 02:56
Scris 27 martie 2008 - 03:19
Scris 27 martie 2008 - 09:11
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 27 martie 2008 - 11:08
URGENT, pls.
Intre BEL955 la 394ron, BEL 965 la 443ron, BEL995 la 535ron si RX65 la 700ron ce ati alege?
Merita investitia ''exagerata'' intr-un STI la 1200ron?
Scris 28 martie 2008 - 12:03
Scris 28 martie 2008 - 09:21
Scris 12 aprilie 2008 - 09:33
Scris 12 aprilie 2008 - 11:41
Scris 07 iunie 2008 - 01:58
Scris 17 iunie 2008 - 01:47
Scris 11 iulie 2008 - 04:03
Scris 13 august 2008 - 12:02
adevarul e ca pe acolo am mai intalnit radare ...vezi ca in iGo nu sunt semnalate numai camere ci si pozitii clasice ale radarelor mobile. de asta ai pe camp.
Scris 13 august 2008 - 06:34
Scris 13 august 2008 - 08:23
Scris 13 august 2008 - 11:04
Ca sa nu mai zic de faptul ca daca te duce la cabesa si bagi si un senzor pe spate ai impuscat mai multe rate...
Scris 13 august 2008 - 11:08
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi