Detectoare radar - partea a III-a
#326
Scris 10 august 2009 - 08:08
da nenea, astea toate la un loc cam cat cuosta?!?!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#327
Scris 10 august 2009 - 08:17
#328
Scris 10 august 2009 - 08:46
imi vor ajunge si 170 de cai.
#329
Scris 25 septembrie 2009 - 08:44
E normal ??
http://www.bistritea...d=1253888215644
Soferul prins de politisti este din Iasi, iar in urma cu doua zile a ramas fara permis de conducere in Vrancea. Acum, conducea autoturismul marca BMW cu o dovada provizorie, conform legii.
#330
Scris 25 septembrie 2009 - 09:34
revenind, a incalcat legea, asta e pana la urma. totusi unde vad eu ca merge asa de tare cam are jaloane niste oameni. tigani sau nu, ce dracu se vede pe acolo, sunt oameni.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#331
Scris 25 septembrie 2009 - 09:45
asa m-a prins si pe mine, asa si pe asta.
m-as mira ca nenea ala sa nu fi avut detector, mai ales ca de 2 zile nu avea permis si m-as mira sa se riste chiar asa, sa mearga orb..
#332
Scris 25 septembrie 2009 - 09:47
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#333
Scris 25 septembrie 2009 - 09:50
#334
Scris 25 septembrie 2009 - 10:47
ramane doar suspiciunea ca tunul (si camera) erau indreptate oarecum paralel cu drumul si orientate brusc spre masina.
#335
Scris 25 septembrie 2009 - 11:13
aha, nu are OPUS sau ACE !!
(referitor la sensurile de mers)
#336
Scris 26 septembrie 2009 - 09:28
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#337
Scris 26 septembrie 2009 - 11:46
T s-ar putea sa vina de la target (tinta, masina vizata)
iar ACE si OPUS se refera la directia de deplasare a masinii, ATUNCI CAND RADARUL DEVINE MOBIL, adica nea cascheta se plimba cu masina.
de aia probabil e normal ca atunci cand radarul STA, sa nu apara ACE sau OPUS. cred eu.
masina politiei mergea cu 56km/h, ala venea din sens OPUS cu 135km/h, 7xxx erau cadrele, ID 5555 poate ca enumarul serialului, mai avem ora, T de la target si 30km/h. oare ce e 30km/h ?? sa fie limita de viteza in zona ???
e cool, ala a imbulinat-o..
#338
Scris 26 septembrie 2009 - 01:07
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#339
Scris 27 septembrie 2009 - 06:45
Stiti de ce sta gardianul la poarta scolii de politie de la Campina...ca sa nu intre logica inauntru...
Bancul asta reliefeaza situatia de fata, daca nu faceau publica inregistrarea mai pastrau o aperenta de legalitate a demersului.
Filmul este inca o dovada a unui instant-on facut cu antena radar intoarsa:
- Se observa din imagine ca se inregistreaza o viteza de 52-37Km/h in conditiile in care avem in fata un gard, rezulta fara discutie ca blocul de emisie receptie era orientat in alta directie fata de camera video, total contrar normelor metrologice;
- Cadrele cu BMW-ul inregistreaza viteze suprinzatoare 155Km/h, 166-167-41-0-166km/h, toate acestea in 3s.
Care viteza este cea corecta, de ce n-ar fi 41Km/h, presupunand ca este o super masina, poate ea trece de la 155 la 0 si apoi la 166 in 3 secunde? NU! Deci masurare eronata a vitezei;
- Se observa caracterul premeditat al filmarii, camera este manevrata cu mana pentru un cadru bun, antena radar este manevrata cu mana pentru ca presupusul contravenient sa fie in spot cat mai mult, de aceea si viteza de 41 - 0 - 166Km/h, iar NML interzice explicit manevrarea antenei radar in timpul operarii;
La proces se castiga pe baza video de mai sus, iar ulterior daca se indreapta si impotriva militienilor respectivi poate obtine o sanctiune si pentru ei.
Pe de alta parte, obiectiv vorbind nu cred ca se putea parcurge satul respectiv cu 167Km/h, cred ca viteza reala era undeva la 100-110Km/h, a avut timp sa franeze relativ scurt pentru grupul de copii, sa se incadreze pe trase mai bune, ori la 167Km/h nu mai ai timp de mare lucru.
Militienii respectivi, daca erau politisti, aveau ocazia sa dea o amenda si suspendare de carnet pe bune, asa au ratat si s-au facut si de rusine.
#340
Scris 27 septembrie 2009 - 10:55
ori s-au filmat astia dupa, asa, sa dea bine... ?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#341
Scris 27 septembrie 2009 - 01:15
#342
Scris 16 februarie 2010 - 10:09
E vorba de noi radare, care ne pot descoperi fără probleme chiar de la 1.200 de metri, inclusiv noaptea, şi nu pot fi detectate.
Zece maşini de poliţie echipate cu radare mobile nou-nouţe vor acţiona de luna aceasta pe străzile din Romania . Ele fac parte dintr-un lot de 2.000 de autovehicule cu care Ministerul de Interne vrea să dea o adevărată lovitură de imagine. Achiziţionate cu fonduri europene la preţuri, probabil, mult peste cei 70.000 de euro plătiţi pe actualele Loganuri de un fost guvern, noile maşini au în dotare aparate ce pretind a face parte din ultimele generaţii utilizate de poliţie în Europa.
Loganuri break cu aer condiţionat
O primă noutate o constituie maşinile pe care vor fi montate aceste radare.. Toate vor fi Dacii Logan break, cu motoare 1,5 dci de 85 CP, dotate însă cu geamuri electrice, ABS şi... aer condiţionat, pentru ca poliţiştii care stau vara la pândă să nu mai moară de cald în maşini. Blocurile optice de pe capotă - echipate cu sirenă, girofar şi proiectoare - includ şi difuzoare de 100 W, astfel încât şoferii din trafic să nu mai poată susţine că n-au auzit când au fost somaţi să tragă pe dreapta.
Fiecare astfel de maşină va avea în dotare etilotest, staţie de emisie-recepţie fixă şi mobilă (astfel încât un membru al echipajului să poată să discute cu colegul său din maşină), dar şi un set de cauciucuri de vară şi altul de iarnă.
Camere video mai performante
Noutatea absolută o constituie însă dispozitivele radar fabricate în Marea Britanie, acestea au camere video mult mai performante, ce au încorporate nu doar antenă radar, ci şi un dispozitiv GPS care menţionează precis unde acţiona aparatul. Şoferii vitezomani nu mai pot să susţină că viteza înregistrată de aparat era a maşinii de pe celălalt sens, pentru că noile camere au posibilitatea de a urmări separat fiecare sens de circulaţie.
Camerele video au nu doar o optică performantă (26x, faţă de numai 18x, cât au cele actuale), dar sunt dotate şi cu sistem de filmare în întuneric (cu infraroşii), astfel că poliţiştii nu mai au nevoie să acţioneze noaptea doar în zone bine iluminate, pentru a putea observa numerele de înmatriculare ale maşinilor filmate.
Detectoare inutile
Coşmarul şoferilor îl reprezintă însă faptul că noile aparate radar acţionează în regim de stand-by. Mai precis, camera video merge tot timpul, fără a emite unde radar. Atunci când poliţistul observă o maşină care pare să ruleze cu viteză peste limita legală, apasă butonul care porneşte emiţătorul radar, stabilind instantaneu viteza maşinii privite pe monitor. Pentru şoferul vizat, e deja prea târziu să calce frâna în momentul în care aude semnalul detectorului de radar. A fost deja prins.
Computerul aparatului înregistrează pe hard-disk nu doar înregistrarea video din perioada în care poliţistul a ţinut acţionat butonul radarului, ci şi 30 de secunde înainte de acţionare şi 30 de secunde după ce poliţistul a luat mâna de pe buton.
Credeti ca e vreo urma de adevar? Instant-on legale?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#343
Scris 16 februarie 2010 - 10:29
#344
Scris 16 februarie 2010 - 10:36
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#345
Scris 16 februarie 2010 - 10:37
Am primit pe mail acest text:
Computerul aparatului înregistrează pe hard-disk nu doar înregistrarea video din perioada în care poliţistul a ţinut acţionat butonul radarului, ci şi 30 de secunde înainte de acţionare şi 30 de secunde după ce poliţistul a luat mâna de pe buton.
Credeti ca e vreo urma de adevar? Instant-on legale?
Mortal !!!
Astia ori sunt idioti ori de fapt inregistrarea este continua!!
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#346
Scris 16 februarie 2010 - 10:42
#347
Scris 16 februarie 2010 - 10:46
Aceasta postare a fost editata de LKS: 16 februarie 2010 - 10:47
#348
Scris 16 februarie 2010 - 11:15
#349
Scris 16 februarie 2010 - 11:21
E intr-o varianta moderna, scumpa, ceea ce faceau/fac politistii cu radar in prezent, pentru a te prinde...
Te referi la un minimum necesar calibrarii, presupun...
Aceasta postare a fost editata de LKS: 16 februarie 2010 - 11:22
#350
Scris 16 februarie 2010 - 11:28
Apoi am inteles ca filmeaza TOT. Adica si atunci cand politistul vine la masina ta si tu incerci sa ... "colaborezi"
Apoi, daca nu ma insel.. emisia radarului este mult mai slaba, chiar daca emite mereu, este mai greu de detectat.
Sunt logan MCV
Cica emit in Frecventa: 33.8GHz + 100 MHz (K-band)
Puterea radiatiilor este mai mica de 2 mW/cm2 la 5 cm distanta fata de antena. K-band politie.ro
http://img682.images...aradarpoli.jpg/
5 useri citesc subiectul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi