Jump to content


Photo
- - - - -

baterie mai mare(amperaj)... probleme?


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 28 October 2004 - 11:12 PM

Poti pune si de 1.000.000Ah...nu prajesti nimic
Tensiunea e tot 12V, avantajul e faptul ca la 1.000.000 Ah probabil ca o duci 10km din electromotor (evident exagerez)..Asa s-ar putea sa il arzi :)
E ca si cand iti pui un rezervor mai mare la masina...nu prajesti motorul.

Pune-ti o baterie ca lumea 40-50Ah ca sa nu ai griji.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#2 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,922 posts
Joined: 02-July 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Posted 29 October 2004 - 08:20 AM

aceeasi dilema o am si eu, caci si bacteria mea e pe duca.

de ars ceva consumatori din masina nici eu nu cred, dar care-i treaba cu alternatorul ? eu auzisem ca ala ar putea deveni o problema, pentru ca nu baga suficient curent pentru a incarca animalul mai mare.

si apropos, cit va tine pe voi bateria daca lasati usile deschise (i.e. 2x becuri de interior a cite 10w fiecare, eventual inca unul de 5w in portbagaj) ?
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#3 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,922 posts
Joined: 02-July 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Posted 29 October 2004 - 09:06 AM

la mine dupa citeva ore (sub 10) cu usile deschise tre sa o imping :)

cu alternatorul nu cred ca e chiar asa simpla problema... de ex. pe masina mea s-au montat 3 tipuri in functie de optiuni (60Ah, 90Ah si 100Ah daca retin bine) eu il am pe cel mai mic. nu stiu daca se aplica fix teoria galetii, dar as fi cel mai fericit sa fie asa, ca as investi intr-o baterie de 110 Ah si gata bilciu' cu rombat..
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#4 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6,283 posts
Joined: 21-October 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Posted 29 October 2004 - 09:23 AM

Baga tati orice baterie. Bateria ideala este aia care incape la fix in locasul ei la cel mai mare amperaj/ora la dimensiunea respectiva. Ce, daca alimentezi un bec de 1,5 V de la o baterie de lanterna sau de la un element de acumulator auto se arde ? Nu ! Si il alimentezi de la ceva de 1.000 de ori mai puternic.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#5 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,922 posts
Joined: 02-July 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Posted 29 October 2004 - 09:25 AM

oke, bag. pe raspunderea voastra :)

a, inca o intrebare: aia de la garantii stiu ca sint extrem, extrem de circotasi... or sa comenteze ceva daca io pun 100 Ah pe o masina prevazuta in cataloage cu 55 ?

shi de unde va luati voi baterii bune si eftine, evident ?
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#6 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,922 posts
Joined: 02-July 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Posted 29 October 2004 - 09:45 AM

umm... power saver. e o idee buna pentru urmatorul gadget :)
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#7 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 29 October 2004 - 02:22 PM

Originally posted by chas3
@Wolfman: Pai da, dar nu bateria iti impinge pistoanele in jos si apoi la loc in sus, ci explozia. Deci fie el motor mare sau mic, din punct de vedere tot o scanteie este necesara. Iar bateria este folosita doar cand pornesti motorul (cel putin din cunostiintele mele superficiale).

Care explozie?? Noi vorbim de pornirea masinii cand energia e furnizata de baterie (prin electromotor). Dupa aia e alta poveste.
Un motor mare e invartit greu de electromotor la pornire...lucru evident ca sunt mase mai mari, frecari mai mari deci e necesara energia mai multa => o baterie capabila sa sustina un curent mare pentru o perioada mai lunga de timp. La pornire cred ca sunt curenti de sute de amperi pe acolo (cateva sute).
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#8 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 29 October 2004 - 08:54 PM

Bateria mea de cielo s-a dus dupa vreo 2 ani juma, dar si tata a uitat farurile o data sau de 2 ori...
de ce ai fost tractat si nu ai incercat sa o pornesti impinsa? bine, alarma trebuia sa o scoti cu alta baterie ca altfel nu porneste...adica trebuia sa ceri o baterie de la cineva..http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/rockets.gif...oricum decat sa dai 150$ mai bine te rugai de cineva, o porneai impinsa si rezolvai problema
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#9 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 29 October 2004 - 11:22 PM

Da...inteleg...:)...cam ghinionista situatie..
La mine cand a murit bateria....am oprit la un magazin sa iau o paine si am lasat pozitiile (!!!) aprinse timp de max 3 minute...(era lasata cam in drum masina si nu vroiam sa am surprize). Am avut alte surprize...:). Am pornit-o impinsa, a mai mers vreo 2 saptamani...(masina mereu porneste la sfert, de-aia probabil)...eh, dupa alea 2 saptamani bateria a murit complet, nici alarma nu o mai scotea dupa o noapte. Am pus Bosch si acum merge f bine. Daca stau sa ma gandesc asta e singurul defect pe care l-am avut la masina asta pana acum.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#10 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,922 posts
Joined: 02-July 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Posted 24 November 2004 - 10:17 AM

treaba asta mie mi se pare foarte, foarte trasa de par.

mai intii, cum s-a mai spus mai sus, bateria nu o poti pune invers, fizic vorbind. e simplu, nu ajung firele... ginditi-va, ca sa inversezi + cu - ar trebui sa le tragi pe cealalta parte a bateriei, sau eventual incrucisat ?!

mai mult, daca bijuteria avea firele minarite dintr-un motiv sau altul, dar _mergea_, si el a pus o baterie noua in exact aceeasi pozitie, cum sa faca nene sa puna firele invers si sa prajeasca tot ?

si cireasa de pe tort, bornele de la baterie au grosime diferita si nu poti (tot fizic vorbind) sa indesi mufele invers. aia groasa sa zicem ca o pui pe borna subtire (desi n-o sa se stringa in viata ei), dar invers cum faci !?
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#11 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 24 November 2004 - 03:23 PM

sandrei, rationamentul tau e corect, dar cine descarca bateria sa o faca sa aiba nevoie de un curent mai mare de 3A la relanti? Consumatorii sunt pe alternator.
Chiar si asa, cat ai merge, doar nu ai masina doar la relanti tot timpul, mai vede si 2-3000rpm. Eu zic ca nu are nici o problema bateria de cea mai mare capacitate care ii incape lui acolo.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users