ce este mai important la o masina?
#1
Scris 08 mai 2002 - 08:58
asta explica vanzarile mari pt 206 si focus, masini care nu exceleaza la alte capitole, dar arata foarte bine.
de aici vine intrebarea mea:
preferati o dacie cu oi mecanica fiabila sau una frumoasa, cu materiale de calitate si care sa nu mai scartie?
astept raspunsul vostru intr-un mod civilizat. sa nu uitam ca exista preferinte si preferinte si ele nu se discuta.
multumesc!!!
p.s. noul forum arata super. poate mai multa culoare...
#2
Scris 10 mai 2002 - 12:43
Big O, ce ai lua intre Clio 2.0 16v(care zici ca arata urit, dar se tine bine) si Audi TT 180 CP FWD"( o masina care arata bine(!??) dar e departe de un comportament sportiv)??
#3
Scris 10 mai 2002 - 09:21
Si o masina care le are pe ambele este:
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#4
Scris 13 mai 2002 - 10:35
looks and power!!!
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#5
Scris 14 mai 2002 - 01:45
Hahahahahhah
:jumpingheads:
E foarte convingator exemplul tau.Asa iti dai seama daca masina e stabila.Treci cu ea peste gropi......Pun pariu pe orice ca , R clio 20 16V il face pe TT FWD la slalom si la testul elanului.
ACrew style
#6
Scris 14 mai 2002 - 09:21
cu toate astea, tt este considerata masina sport ideala, la dimensiuni si comportament rutier. oricum sta mai bine decat tiburon. tot adevarat este ca modelul cu tractiune fata este putin instabil la viteze de peste 200km/h. nu prea inteleg de ce, ca este destul de joasa. cred ca e o problema de proiectare. a fost rezolvata cu esp-ul
4x4 e mai stabila.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#7
Scris 14 mai 2002 - 10:28
care a mers cu GOLF IV GTI sau Audi S3 ?
ABS - ASR - ESP echiapre.
Super stabilitate si feeling
Originally posted by cata69
evil s-ar putea sa ai dreptate. daca merg cu un tt iti spun imediat.
cu toate astea, tt este considerata masina sport ideala, la dimensiuni si comportament rutier. oricum sta mai bine decat tiburon. tot adevarat este ca modelul cu tractiune fata este putin instabil la viteze de peste 200km/h. nu prea inteleg de ce, ca este destul de joasa. cred ca e o problema de proiectare. a fost rezolvata cu esp-ul
4x4 e mai stabila.
#8
Scris 14 mai 2002 - 10:32
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#9
Scris 15 mai 2002 - 01:24
Originally posted by cata69
evil s-ar putea sa ai dreptate. daca merg cu un tt iti spun imediat.
cu toate astea, tt este considerata masina sport ideala, la dimensiuni si comportament rutier. oricum sta mai bine decat tiburon. tot adevarat este ca modelul cu tractiune fata este putin instabil la viteze de peste 200km/h. nu prea inteleg de ce, ca este destul de joasa. cred ca e o problema de proiectare. a fost rezolvata cu esp-ul
4x4 e mai stabila.
TT cind a fost lansat a omorit vreo 20 de oameni in GER care crezind ca masina e serioasa mergeau la viteze mari , in jurul a 200, si luau curbe tot cu viteza mare.Atunci se intimplau lucruri frumoase: TT pleca de fund si gata accidentul mortal.Masina era instabila aerodinamic, cu o forta portanta prea mare la puntea din spate.Audi stia lucrul asta dar au renuntat la spoilerul actual din motive estetice(ce javre).Asta se intimpla numai la modelul Quattro.Modelul FWD nu e asa sportiv cum s-ar vrea.Intr-un test din AMS TT quattro a fost depasit la slalom de Lancia Delta HPF FWD si de BMW 323ti RWD, prezentind o puternica tendinta supraviratoare la viteze mari.
ACrew style
#10
Scris 19 mai 2002 - 09:09
da, dar AWD era mai stabila decat FWD.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#11
Scris 19 mai 2002 - 10:42
vorbind serios, o masina se vinde in primul rand pt ca arata bine.
cu toate astea masinile americane sfideaza aceasta regula http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
dar se indreapta si ele. de ceva vreme au inceput sa fie mai frumoase.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#12
Scris 20 mai 2002 - 10:11
hm...o femeie virila...
:surprise:
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#13
Scris 25 mai 2002 - 05:24
confortul ar trebui sa fie primul? poate fiabilitatea, judecand dupa criteriul eficientei si utilitatii. ei bine cel mai mult conteaza imaginea. ea influenteaza cel mai mult psihicul uman si constituie un criteriu hotarator pt cumpararea unei masini. oricat de fiabila o masina urata nu te poate multumi pe deplin si chiar in eventualitatea cumpararii, mereu iti vei dori si te vei uita la una frumoasa.
e un fenomen interesant.
o solutie este tuning-ul. fie el si numai de caroserie. iti da o stare de spirit mai buna.
in poza: ce pot sa spun, frumosul trage la frumos.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#14
Scris 23 iunie 2002 - 02:30
Originally posted by krang
Sunt multe aspecte importante la o masina si trebuie gasit un echilibru pentru ca masina achizitionata sa ne satisfaca toate dorintele...Nu stiu de ce discutia s-a intreptat spre clio si tt in principal....Dupa mine masina ideala din toate punctele de vedere este SUBARU IMPREZA...Daca mai e si WRX e perfect...Si va spun sigur ca o sa bata la performante ,stabilitate comfort si siguranta orice Clio , TT sau Golf...Si inca ceva!Sa nu uitam ca intr-un TT a murit campionul Germaniei la raliuri. :mad:
De unde concluzia ca daca o masina era(este) de sunt prost nici compion sa fii si nu mai scapi.Poate daca esti fotbalist in Romania mai ai o sansa:jumpingheads::jumpingheads:
#15
Scris 28 iunie 2002 - 11:01
hai sa-ti spun ce am vazut. un TT si un TIBURON noi noute. conduse de cine si ce faceau? 2 tipe faceau "streetracing" cu ele. belea. si v-am spus ca tipele isi iau Tiburoane. am vazut 3 pana acum in bucuresti, toate modele de astea noi. 2 negre si unul argintiu. si la fel si la TT, dar mai rar.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi