Ofer OBD CHIPTUNING pentru aproape orice masina turbo diesel fabricata dupa 2000
#1
Scris 14 februarie 2005 - 07:54
Ofer chiptuning pentru masini Turbo diesel (dar uneori si benzina aspirat sau turbo-benzina) fabricate dupa 1999-2000.
In mare parte toate masinile se fac prin reprogramarea ECU pe mufa de diagnoza. Anumite modele se fac cu ECU pe masa programand pe conectorii acestuia sau direct in ECU prin portul BDM din acesta
Gasiti pe http://www.tcmturbo.ro lista de preturi. Din acestea ofer discounturi suplimentare celor ce posteaza cererea aici pe garajul.ro
TCM Turbo Fahrzeugtechnik Gmbh are o experienta de peste 15 ani in piata chiptuningului German fiind furnizor de software pentru firme importante precum Motec, Projekt-Opel etc. Colaboram pentru motoarele pe benzina VAG + Porsche si cu dealerul ABT din UK. De la ei am invatat multe.
Ultima noutate de succes in oferta noastra o reprezinta DACIA LOGAN benzina si diesel pe care le tunam cu succes de aproape 3 luni (motorul diesel il tunam cu rezultate foarte bune de peste un an pe Clio2 si Megane2)
Cine nu are timp sa scrie ma poate contacta la 0722.764.706
Cu stima,
ing. Dragos Voinea
#2
Scris 25 februarie 2005 - 12:41
este motorul de pe Ibiza Cupra
si la mine regulament
#3
Scris 25 mai 2005 - 05:56
impresii de la cativa clienti de tuning by vwforum + TCM
Cititi mai jos:
http://feedback.ebay...&iid=7967110184
Alti posesori de masini remapate de mine:
R&D - Renault Laguna 1
Un posesor de non-VAG super incantat dupa chip-tuning... cu toate ca a mea este fabricata in 1999(a 11-a ) ,146k km, este dCi, am efectuat si eu remaparea la Arad, dupa Octavia lui jeff si 2 Golfuri.
Diferenta este ENORMAAAAAAAAAA... am avut timp sa o testez pe cei 250 de km pana acasa in Cluj si nu pot sa spun decat ca e superrrr. Cel mai bine se simte diferenta in viteza 4 si 5... alta masina. De la Oradea la Cluj drumul este perfect si il cunosc mai bine, asa ca am avut timp de tot felul de teste empirice... Nu am incercat top-speedul, dar pana la 170 se duce uniform si continuu... M-am oprit la atata ca viteza maxima ma intereseaza putin de tot... reprizele in 4 si 5 fiind impresionante...(ca si comparatie before-after).
Nici o problema cu ambreiajul. Temperatura lichidului de racire a ramas nemodificata, iar consumul mediu a fost cu ~0.4l% mai mic decat inainte.
Motorul este Renault F9Q718 107 cp si 250NM, acuma s-au mai adaugat cativa, nu stiu cati dar mai mult decat suficienti (estimativ ~130cp si ~300NM)...
Merci Voinea...
Mihai � Skoda Octavia TDI 90CP
Eu am scos tot 7 secunde de la 80Km/h la 120Km/h cu chip. Ai incercat sa vezi daca rupe aderenta intr-a doua daca pleci de la 2200rpm? (acolo cred ca-i cuplu maxim) Eu o rupeam cu cauciucurile de iarna.
Am citit o multime de opinii pe niste forumuri germane despre tuningul facut de Markus Getz. Se pare ca nu a avut nici-o plingere din 2002 si pina acum. Este imbatabil ca pret si calitate pe piata germana de tuning.
Sorin D.- Skoda Octavia TDI 90CP
Mi-am facut si eu chip tuning aseara cu Voinea si sunt foarte multumit. In oras se simte ca trage mult mai bine. O sa vad si cu fumul cum stau. Aseara nu mi-am dat seama dar nici nu am mers prea mult si nici nu urmaresc sa scot recorduri intre semafoare. Oricum abia astept acum in weekend un drum afara din localitate. Am acelasi tuning ca ender si am vazut ca e foarte multumit. O sa revin cu impresii dupa Pasti
Felicitari Dragos pt. tunningul facut (si lui Markus)
Am facut in weekend circa 1200 KM. Masina merge super ... nu ma asteptam ca 25 cp in plus sa se simta asa. Am verificat cu un prieten si masina nu scoate pic de fum (mentionez ca pun motorina OMV EURO5 si ulei ARAL 0W-40 si fac reviziile la 15k). Pe deasupra masina consuma si mai putin si o accelerez mai repede acum ... dar de mers merg la fel 80-100 in localitate si 150 afara -> consum mediu de 5.5l/100 km.
Si pe deasupra am prins si 200 km/h (asa arata ceasul din bord) .
am facut de la 80-120 km/h 7 sec schimband la 4000 dintr-a 3-a intr-a patra.
SOAVA - Skoda Octavia TDI 90CP
SUPER BINE!!!90hp -> 125hp TRAGE FOARTE BINE
MULTUMESC VOINEA!!!
Marius � VW Golf IV 2001 TDI 110CP
M-a upgradat domnu Voinea si pe mine, merci. eu am cerut un tuning moderat, avind in vedere virsta si km masinii (in ziua tuningului masina a implinit 118 000 km).
plusul de cp/cuplu se simte destul de evident, in special peste 2000 de ture. de la urmatorul plin o sa verific si consumul.
in urma tuningului, mie nu mi s-a parut ca masina scoate mai mult fum in acelerari in sarcina (nu vad in oglinda). e drept ca am niste cauciucuri de iarna cam proaste (aluneca mai tare decit cele de vara cu care am petrecut iarna trecuta), si patineaza una-doua (se aprinde martorul de esp).
Vlad M. � Audi A3 130CP -> 165 CP
Desi ma asteptam ca cipul sa imi aduca cuplul spre maxim la 1950-2100 rpm, dupa testele facute cu Dragos, cuplul maxim l-am gasit la 2300rpm: 402nm. Nu am fost pe Dyno, dar cu formulele lui Dragos, cai am vreo 167CP
comentariu Mihai> Este bine ca este asa sus cuplul! Nu omoara ambreiajul
Acest lucru ma convinge ca stiu nemtii ce fac!
Asta e doar un exemplu de cele intamplate cu masinile facute de mine. Incrc sa fac pe toata lumea sa inteleaga ca nu sunt harti facute dupa ureche de mine, nu sunt chipuri furate de mine de la firme concurente. Ce fac ei e treaba lor, ce fac eu este sa vand hartile firmei TCM Turbo
Aceasta firma prezenta pe piata de chiptuning din 2002 realizeaza softurile pentru firme celebre din germania precum www.skn-tuning.de, www.lotec-gmbh.de , www.projekt-opel.de, www.steinmetz.de ,www.motec-fahrzeugtechnik.de si lista poate continua.
Cine e tentat sa nu ezite sa ma contacteze.
Inca o data va reamintesc. Pretul de lista pentru aceste chipuri este 350EURO. Vin clienti la firma citesc, intreaba si platesc 350EURO.
Promotional pentru primii 5membri o revista care doresc tuning de la mine (ii verific in prealabil pe forum) las pretul special de 300EURO/masina turbo sau 260EURO / masina aspirata normal.
#5
Scris 22 iunie 2005 - 06:59
Pentru motorul 1.6 16V 107CP exista calculator ECU SIEMENS cu memorii 28F512 PLCC ... adica nu se remapeaza. Se face doar operatiune de chiptuning clasic (nu este obiectul meu de activitate inca).
Castigul cam pe la 7-8CP la masina asta.
Incearca la ceilalti doi concurenti de calitate de pe piata ASPAD sau DIMSPORT.
[Edited on 2-12-2005 by voinea]
#6
Scris 12 iulie 2005 - 10:47
Pentru masina ta
tuned = 150CP -> 185Cp 315Nm->380Nm
tuned_low = 150CP -> 170Cp 315Nm->350Nm
race = 150CP -> 200Cp 315Nm->420Nm
Pentru prieten
tuned = 100CP -> 130Cp 240Nm->305Nm
Si ecu tau si al prietenului sunt BOSCH EDC 16C9 . Se va folosi pentru remapare aparatura ce urmeaza sa soseasca in aprox. o saptamana.
O sa fiu primul care face aceste motoare prin OBD in tara (si aspad si dimsport le pot face doar pe banc cu ECU desfacut)
#7
Scris 21 iulie 2005 - 06:46
in acest fisier ---> LISTA MASINI IN FORMAT MS EXCEL <---
dupa cum se vede noutatile mari sunt masinile EDC16 de la VWAG (Golf V, Touran, Octavia 2, A4 nou, A3 8P ...). Sunt si masini EDC16 de la alte firme (Opel, Alfa, Mercedes dupa 2003)
Alte noutati sunt motoarele pe benzina.. cele mai importante benzinare sunt 1.8T de la VWAG si eventual motoarele cu kompresor de la Mercedes.
#8
Scris 23 august 2005 - 10:32
dupa cum am vazut Relu de la tottal.ro ofera discount membrilor o revista.ro.
Va promit ca preturile oferite raman sub orice firma serioasa concurenta de pe piata romaneasca si cum alte forumuri romanesti au beneficiat de oferte speciale si membrii o revista.ro primesc acest atu (postul lui spining de pe acest thread m-a facut sa iau aceasta decizie)
Lista de mai sus excell este cel mai bun loc de a sti ce masini se pot modifica in orice moment.
#9
Scris 23 august 2005 - 11:02
original
115 kW/156 hp at 5800 rpm
210 Nm at 1800 rpm
tunata
140 kW/190 hp at 5800 rpm
290 Nm at 3100 rpm
creste si top speedul la 225kmh de la 218
un grafic cu originalul si tunatul arata asa:
pret special pentru un membru o revista cu vechime: 300euro (pretul de lista la acest motor este 340EURO)
#10
Scris 23 august 2005 - 11:57
celelalte spre septembrie-octombrie abia.
#11
Scris 15 septembrie 2005 - 07:30
www.tcmturbo.com
Preturile de lista de acolo NU se adreseaza membilor de forumuri (o revista.ro , vwforum.ro , reno.ro , pejo.ro , clubopel.com , insomniaracing.org. La toate dau discounturi fiind prieteni virtuali nu doar clienti.
Desi o revista.ro este un club mult mai mare si aici se va aplica discount. Acest discount va fi in functie de vechimea userului si imaginea lui in forum (una este spining sau r&d si alta este un doar inscris care cere chip). Asta este decizia mea si in ea nu vad decat un bine pentru comunitatea o revista.ro slash forum
*edit adaugat si insomniaracing
[Edited on 15-9-2005 by voinea]
#12
Scris 15 septembrie 2005 - 08:34
P.S. demential ceasul ala!!!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#14
Scris 16 septembrie 2005 - 01:33
Originally posted by ECO83
@voinea , un V10 de pe Touareg poti sa "vitaminizezi" ?
daca ai sti ca de o saptamana am update pentru el
Neu Update V2.09 : VW-Touareg V10 TDI
din cate vad in soft are doua ECU !
Este inca la inceput cu remaparea acest tip Bosch EDC16U31 (cea mai tare mi se pare treaba asta cu "The secound ECU in the car" )
Cifrele arata asa
230 kW/313 hp at 3750 rpm ---> 270 kW/367 hp at 3900 rpm
750 Nm at 2000 rpm ---> 850 Nm at 2100 rpm
top speed: 225 km/h -> 241 km/h
Ca pret va costa 800 EURO TVA inclus ( 2 ECU = doua chipuri EDC16 . In germania este 1549 EURO aceasta masina la chip)
In 2 saptamani sunt deja in germania la niste cursuri la firma TCM Germania. Vin cu lectia invatata si despre aceasta masina dar si pregatit pentru Renault , Citron, Peugeot motoare ce nu le fac inca... sper sa am pe ce sa dau banii acolo ca sa cumpar tehnologie noua pentru masini noi aparute.
[Edited on 16-9-2005 by voinea]
#15
Scris 16 septembrie 2005 - 03:24
Originally posted by ECO83
ok , mersi de info!
o sa comunic la proprietar si o sa ii dau si link-ul catre site-ul tau.S-ar putea sa ai un client ....
da ai mai facut vreun V10 pana acum ? ca sigur nu o sa ii placa sa fie "cobai" ?
nu e cobai la soft. Firma din germania a facut soft si l-a scris direct in ECU cu el desfacut. Eu fac strict prin portul de diagnoza. De aceea nici nu am orice marca. Asta este tipul de tuning spre care m-am orientat si decat sa cumpar alta aparatura sa fac chiptuning clasic sau BDM prefer sa raman la portul OBD si sa iau orice update apare pentru a fi nr 1 (dupa plecarea in germania o sa ma intorc cu FSIurile de la VAG inclusiv TFSIul 2.0 - totul prin OBD . Asa nu face nimeni in Ro. inca)
#16
Scris 16 septembrie 2005 - 03:55
Originally posted by voinea
In 2 saptamani sunt deja in germania la niste cursuri la firma TCM Germania. Vin cu lectia invatata si despre aceasta masina dar si pregatit pentru Renault , Citron, Peugeot ...
Ai uitat o marca interesanta.....
#17
Scris 15 octombrie 2005 - 07:44
Pentru cei cu HDIuri din grupul PSA va anunt cu parere de rau ca nu exista protocol de remapare via portul OBD inca. Doar prin scula numita BDM (folosita si de Aspad si Dimsport). Necesita deschiderea ECU in doua bucati si reporgramezi pe birou ECU. Daca pana la inceputul lui 2006 nu sparge nimeni protocolul pe OBD pentru aceaste masini o sa cumpar aparatul de reprogramat in ECU
Opel 1.9 CDTI de 150CP nu merge decat BDM si el. Desi la Alfa Romeo acelasi motor nemtii mei au spart protocolul si pot sa-l fac prin OBD la Opel este altfel comunicatia si nu se face inca de nimeni.
#18
Scris 25 octombrie 2005 - 10:00
Remapare prin OBD EDC16 de la OPEL (sunt primul din Romania care o sa faca prin OBD aceste motoare - concurenta foloseste BDMul ce implica scoaterea ECU din masina si deschiderea lui pentru reprogramare )
Textul oficial suna asa
Update 2.12 - available at 10/31/2005
New : OPEL / VAUXHALL EDC16-C9
Engine: Z17DT, Z17DTH, Z19DT, Z19DTH
Models: ASTRA H, VECTRA C, SIGNUM
NEW : ALFA-159 / EDC16C39 (not yet enough tested)
Ce stiu sigur va fi prin CAN-BUS scrirea si citirea.
O data cu acesta cumpar o versiune upgradata la interfata mea ce va aduce si CAN BUS. Pe CANBUS se fac si motoarele FSI si TFSI de la VWAG. Deci luna Noiembrie vine la TCM Turbo cu 7-8 motoare noi la modificat pe portul de diagnoza.
Softul ramane de aceeasi calitate ca si pana acum.
#19
Scris 25 octombrie 2005 - 10:21
Cam ce castig de putere/cuplu ar fi pentru un TDCI de 115cp de pe Ford Focus? Dar pt cel de 100cp?
[Edited on 27-10-2005 by the1]
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#20
Scris 25 octombrie 2005 - 10:37
Pentru motorul 1.8 TDCI de la Ford TCM germania poate sa-mi ofere urmatoarele valori
1753 ccm
power: 85 kW/115 hp -> 107 kW/146 hp
torque: 250 Nm at 1850 rpm -> 300 Nm at 1950 rpm
top speed: 196 km/h -> 204 km/h
1753 ccm
power: 85 kW/115 hp -> 104 kW/142 hp
torque: 280 Nm at 1900 rpm -> 330 Nm at 1900 rpm
top speed: 190 km/h -> 196 km/h
am pus ambele variante deoarece nu stiu pe care o ai tu.
Ford Focus 1.8 TDCi 100PS (cred ca acesta este cel de 99CP la care te referi)
74 kW/100 hp -> 96 kW/130 hp
torque: 240 Nm -> 290 Nm
Repet: disponibil abia in 2006 la mine.
#21
Scris 26 octombrie 2005 - 05:26
Originally posted by at_b
Salut,
Din cate inteleg de pe site ul tau, poti sa faci chip tuning la un kia sportage 2.0 crdi, intrebarile mele, deshi am citit faq-ul vreau sa ma conving pe deplin, sunt daca are vro influentza asupra garantziei motorului/mashini operatia, shi daca cei de la kia baga scannerul odb sau ce au ei acolo daca pot sa shi dea seama ca a fost modificat. Shi inca o intrebare ar fi, la ce cost se va face rescrierea softului original in caz de nevoie.
Mersi mult
Buna seara
Se poate face remapare (flash-chiptuning) pentru Sportage 2.0 CRDI . Ajunge la 141CP si 295Nm. Costa 350Euro cu tot cu TVA
Totul se face prin portul de diagnoza. Nu apare nimic schimbat , iar la reprezentanta la revizii nu se vede nimic diferit pe tester.
Rescrierea softului original (in caz de o revizie mai grea gen distributie recomand sa se faca cu softul original deoarece manualul de service zice ca sa se testeze mai amanuntit masina si eu unul consider ca un mecanic bun poate sa vada diferente intre unele valorile de pe tester la masina tunata si cea originala. Sunt rari dar decat sa te frigi sa pierzi garantia mai bine esti precaut). Nu te costa nimic rescrierea cu original si tunat inapoi in limita a 1-2 scrieri pe an.
Pot sa-ti spun ca am mai facut KIA dar 2.5 de pe Sorento. Cum spunea proprietarul merge cu ea si se simte de parca e la spectacol. Se schimba foarte mult masina (in bine).
Te astept pentru o programare la tel 0722.764.706
si la mine regulament
#22
Scris 14 decembrie 2005 - 03:57
Make Model Engine ECU Read Write
Opel Agila 1.0 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Opel Agila 1.2 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Opel Astra G 1.4 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Opel Astra G 1.7 DT Bosch EDC15C7 yes yes
Opel Astra H 1.2 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Opel Astra H 1.4 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Opel Astra H 1.7 CDTi Bosch EDC16C9_can - yes
Opel Astra H 1.8 Siemens Simtec71 yes yes
Opel Astra H 1.9 CDTi Bosch EDC16C9_can - yes
Opel Astra H 2.0 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Opel Corsa C 1.0 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Opel Corsa C 1.2 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Opel Corsa C 1.4 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Opel Meriva 1.4 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Opel Signum 1.9 CDTi Bosch EDC16C9_can - yes
Opel Tigra B 1.0 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Opel Tigra B 1.2 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Opel Tigra B 1.4 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Opel Tigra B 1.8 Siemens Simtec71 yes yes
Opel Tigra B 2.2 Siemens Simtec71 yes yes
Opel Zafira 2.0 Bosch ME7.6.2_can yes yes
Toate motoarele FSI de la VAG ( 1.4 FSI / 1.6 FSI si 2.0 FSI)
Pentru detalii nu ezitati sa ma contactati.
#23
Scris 14 decembrie 2005 - 05:56
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#24
Scris 15 decembrie 2005 - 12:28
Motorul de 1000cmc (Agila, Corsa,Tigra
60CP si 88Nm -> 66CP si 98Nm
Motorul de 1200cmc (Agila, Corsa C, Tigra
80CP si 110Nm -> 87CP si 124Nm
Motorul de 1400cm (Agila, Corsa C, Tigra B , Meriva si Astra H)
90CP si 125Nm -> 98CP si 139Nm
Motorul de 1800cmc
125CP si 165Nm -> 131CP si 181Nm
Motorul de 2000cmc de pe astra H si zafira B se pot face si ele de la 136CP la 148CP
Dieseluri se fac si vechile 1.7 DTI de 75cp si 2.0DTI de 101CP. Din cele noi este posibila acum 1.9 CDTi si 1.7 CDTI
Modele ce nu se fac inca: 1.3 DT ( ECU Marelli) si 1.6 benzina ECU DELCO Multec.
Promisiune am ca si acestea o sa fie implementate in curand (mai exact sparte )
In viitor cam indepartat stau 3.0 Diesel de pe vectra C (ECU Denso 0100) si 2.0DT + 2.2 DT de pe Vectra C (Bosch PSG 16)
Oricum.. cei cu aceste ECU sa urmareasca situl TCMturbo.ro sau acest topic.
#25
Scris 15 decembrie 2005 - 12:45
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi