Coarne ...????? McLaren image
#2
Scris 16 februarie 2005 - 01:30
sa nu fie vb de desing
da asa bine coarnele astea pe montoya http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
#4
Scris 17 februarie 2005 - 03:58
Daca vor avea succes vor fi repede adaptate de ceilalti. Orice lucru bun se copiaza repede F1. Pana acum le-a testat doar Montoya, iar dupa accidentul de ieri al lui Kimi nu stiu daca mai are cand sa le incerce pana la Melbourne.
#5
Scris 17 februarie 2005 - 04:14
#6
Scris 18 februarie 2005 - 10:49
Momentan decat Montoya are la test "coarnele"
se pare ca vom vedea anul asta un McLaren cu coarne
...si renault
Ca sa ramanem in domeniul animalelor
new look - Renault = cu branhii http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angel.gif
#7
Scris 18 februarie 2005 - 04:30
Originally posted by thanathos
FIA nu o sa accepte coarnele alea la masini. Oficial nu o sa vedem asa ceva pe pista. Arata de-a dreptul ridicol. Ar fi de rasul tuturor...
nu cred ca are treaba fia cu disingul monoposturilor de f1
daca se va dovedi ca aduce ceva mai multa stabilitate puntii spate, probabil o vor adopta totzi
#8
Scris 18 februarie 2005 - 07:32
nu cred ca spune undeva in regulament "nu se vor folosi mai mult de XX eleroane"
exemplu este WilliamsF1 FW26 unde nasul masini era total diferit de al celorlalte masini .... sau eleronul fata al ferrari din testele 05
sau spate
daca cineva are ceva de spus ca mclaren are o forma ciudata e normal - dar din punct de vedere al regulamentelor e perfect ok
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/smokin.gif
#10
Scris 22 februarie 2005 - 11:44
Nu se specifica forma etc...dar regulamentul este atat de restrictiv incat toti ajung cam la aceleasi solutii, marile inventii nu prea se mai pot face in setul acesta de reguli (deja se joaca la fineturi).Originally posted by bigfoot17ro
am inteles din documentatie -si va rog sa ma contraziceti daca nu am dreptate- ca masina trebuie sa respecte anumite standarde, dar nu se specifica forma si desingul.
Oricum, regulamentul e greu de citit/interpretat, e nevoie de muulta rabdare sa intelegi tot ce zice acolo...eu nu am atata rabdare
#11
Scris 23 februarie 2005 - 10:24
este cat se poate de adevaratOriginally posted by MikeTekRacing
Nu se specifica forma etc...dar regulamentul este atat de restrictiv incat toti ajung cam la aceleasi solutii, marile inventii nu prea se mai pot face in setul acesta de reguli (deja se joaca la fineturi).
ramane o intrebare ... in ani trecuti exceptand 2004 masinile semanau intre ele, nu era o asa mare diferenta de desing ... oare era regulamentul mai strict sau desingneri nu munceau suficient... ptr ca acum aproape fiecare echipa are acum ceva nou ... ceva diferit
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/repost.gif
#12
Scris 23 februarie 2005 - 12:29
Originally posted by bigfoot17ro
este cat se poate de adevarat
ramane o intrebare ... in ani trecuti exceptand 2004 masinile semanau intre ele, nu era o asa mare diferenta de desing ... oare era regulamentul mai strict sau desingneri nu munceau suficient... ptr ca acum aproape fiecare echipa are acum ceva nou ... ceva diferit
In anii trecuti regulamentul a fost destul de stabil la capitolul aerodinamica.
Anul acesta s-a ridicat eleronul fatza, eleronul spate s-a micsorat si s-a mutat mai in fatza.
De aici au aparut interpretarile regulamentului...toti au speculat ca mijlocul eleronului fatza nu tb sa fi asa sus si au incercat sa speculeze asta...ori indoind aripa fatza in mijloc, ori cu o aripa suplimentara (vezi ferrari).
McLaren au pus "coarnele" acestea pentru a imbunatati curgerea aerului pe eleronul spate.
Toti au incercat sa micsoreze pierderile de apasare provocate de noul regulament si de aici vine un pic de creativitate. Toate solutiile sunt noi, nu prea au cum sa semene. Fii convins insa ca ideile bune se fura repede .
@thanthos: aripile x-wings din 1999 parca....au fost aduse de tyrell prima data in F1 si apoi preluate de Ferrari. (optimizate, la tyrell erau prinse cu 2 suporti fiecare, la ferrari cu unul). Interzise de FIA pe motiv de siguranta (daca se rupe una si cade in spate etc...) adevaratul motiv a fost estetic
[Edited on 23-2-2005 by MikeTekRacing]
#13
Scris 23 februarie 2005 - 08:56
#14
Scris 23 februarie 2005 - 09:03
x wing au fost interzise pt ca aratau urat si toate echipele le-au adoptat. nu conteaza cine sau ce castiga cu ele, motivul a fost pur estetic
#15
Scris 24 februarie 2005 - 10:56
eu nu cred
daca ar ajuta Mclaren ar face campionatul mai interesant...intradevar un e cea mai potrivita alegere prt a contracara Ferrari... dar din lipsa de inspiratie merg si coarnele astea
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi