ceva pentru cei ce cred ca fac BMW-urile
#1
Posted 03 November 2002 - 05:26 AM
#2
Posted 03 November 2002 - 03:53 PM
Dinan, based in Mountain View, California, is an automotive engineering company dedicated to developing the fastest, best handling, street legal BMWs available anywhere. The Dinan signature is part of countless components bound for BMWs including high performance wheels, suspension systems, superchargers, and torque converters, to name a few. The company�s design goal for all of its products is to meet the quality and exceed the performance levels of the factory-built components they replace. To create products that improve an already well designed vehicle, requires skill and endless testing. A staff of talented engineers, fabricators and technicians understand that there are no "miracle" products or shortcuts that can magically transform the performance of BMWs. In fact, the company�s mantra is "Performance Without Sacrifice." etc
www.dinanbmw.com
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#3
Posted 03 November 2002 - 08:08 PM
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#4
Posted 03 November 2002 - 08:13 PM
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#5
Posted 04 November 2002 - 11:17 PM
oltcit:
10x cata. Je n-auzisam de asa ceva. Ai dreptate, prin Europa jtim numai de astia locali. Si yo se pare ca fac parte dintre astia.
sincer n-am spus-o cu rautate. sunt tuneri de care nu s-a auzit si nu e o rusine sa recunosc ca nici eu nu am auzit pana acum cateva luni, cand am citit de M5dinan. eu sunt fan bmw, mai ales seria 3 (323/325/328/330), cea mai tare serie bmw dupa parerea mea-fata de 5 si 7, chiar daca 7 are acum si 760. si un 318 m-ar multumi.
cel din poza e tot in state facut, foarte scump, bord titanium, super adevarat.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#6
Posted 29 December 2002 - 11:28 PM
Originally posted by Turbo
Vrei masina sa mori iatzi BMW !
De ce ma rog?
Nu mori intr-un BMW mai tare decat intr-un Audi de exemplu. Daca soferul este tolomac, atunci asta este. Moare in orice masina ar conduce. Dar nu vad ce treaba are asta cu BMW-urile.
Numai Bine
#7
Posted 18 January 2003 - 03:03 AM
Originally posted by WebMast3r
:mmm:
... daca un BMW sa spunem ca are 1800 cm3 ... la GTR , numai un piston are 1800 cm3 !!! Si are 6 !!!
:mmm:
M-ai convins cu asta!http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/010.gif Nu crezi ca trebuie sa dai dovada sportivitatii acolo unde conteza? Adica pe raceway etc?? Aia din Dubai nu mi se pare ca sint un benchmark valabil cind ei majoritatea nu stiu sa scrie....Asta ca sa nu vorbesc de reprezentarea lor in motorsport.
#8
Posted 19 January 2003 - 12:37 PM
Originally posted by Maxy
hai sa revenim la mashinile bmw nu la certuri,daca vreti sa va certati puteti sa o faceti pe mirc la irc.xnet.org...dar nu aici pe topicul asta....
Bine spus Maxy, iar acum dupa ce am sters post-urile care nu-si aveau locul pe acest topic sa trecem la discutii civilizate fara atacuri la persoana.
Titlul topicului este "ceva pentru cei ce cred ca fac BMW-urile"
Numai Bine
#9
Posted 19 January 2003 - 01:10 PM
In February 2002, BMW will present a pure-bred sportscar for road use - the BMW M3 GTR powered by a V8 engine. This car, which is racing from victory to victory in the American Le Mans Series (ALMS), will be built by BMW M from January 2002. The flexible production facilities of BMW Individual permit the production of a small series. Road licensing is possible.
By using carbon fibre body parts and by completely foregoing any comfort equipment, the two-seater M3 GTR is a car for true purists. An empty weight of approx. 1350 kilograms has been achieved. The 4.0 litre V8 engine with a cylinder bank angle of 90 degrees resembles the race version featuring in excess of 450 hp. Due to the necessary adaptations regarding emissions and noise levels the road version still generates more than 258 kW (350 hp).
The M3 GTR road version is kept technically as close as possible to the racing version. Apart from the extremely light V8 engine this includes dry sump lubrication, a 6-speed gearbox, a two-disc sports clutch and the variable M differential lock.
For weight reduction purposes the roof, the rear spoiler as well as the front and rear aprons are made of carbon fibre reinforced plastic - just like in the race version. The extended front and rear apron as well as the rear spoiler optimise the aerodynamics of the M3 GTR. Additional cooling slits in the bonnet ensure the high-performance powerplant's thermal well-being.
The BMW M3 GTR features an extremely lowered suspension and enormously sporty suspension settings. The compact V8 high-performance engine permits optimum weight distribution which, together with the 19-inch sports wheels, guarantee outstanding handling properties.
This level of exclusiveness also calls for a great deal of highly qualified manual workmanship giving the price of the BMW M3 GTR a new dimension. The price of approx. 250,000 euros reflects the extraordinary technology of this car.
#10
Posted 20 January 2003 - 03:09 AM
WebMaster, M3 si Skyline sint comparabile la sofisticare tehnica desi au luat-o pe drumuri diferite. Skyline are avantajul la tuning ca este turbo si deci e mult mai usor de modificat.
M3 e stors de putere si un turbo nu se pune pe el asa usor. Trebuie modificat la greu.
Dar cind vorbesti de tuning si Golf VR6 ajunge sa aibe 900 cp. Cred ca Skyline cistiga violent la imagine si la exclusivitate.
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/beerchug.gif
#11
Posted 20 January 2003 - 11:22 AM
Iar Chris, o masina care este supraalimentata are un potential de tuning mult mai ridicat decat una aspirata. Atata tot. Dar eu sunt de parerea (si voi ramane mereu) ca adevaratii motoristi nu vor apela niciodata la turbo si stiu ei bine de ce nu o fac. Iar ca sa-ti demonstrez ca nu sunt anti-ricers iti spun un supercar japonez pentru care am tot respectul: Honda NSX.
Numai Bine
#12
Posted 20 January 2003 - 12:01 PM
Cit despre turbo....hmm..mie imi place turbo si nu il consider ca un second hand invention. E o chestie de mare rafinament tehnic. Oricum treaba asta cu "noi facem numai motoare aspirate" (ex BMW, Ferrari mai nou) mi se pare de prost gust. Ca firma cu renume, trebuie sa ramii deschis la toate optiunile. Trebuie sa iti spun ca F40 mi-a placut la nebunie si inca mai visez la un Ferrari turbo. Numai imaginile alea din BPR cind il facea pe McLaren F1 fac toti banii si ma incinta si acum.:smoking:
#13
Posted 20 January 2003 - 12:33 PM
Iar in legatura cu turbo-ul. Eu il vad ca pe un Jolly Joker. Adica chiar daca ai o mana slaba (motor), jolly jokerul te poate ajuta sa castigi partida. Dar minuni nici el nu face daca adversarul are o chinta royala (A K Q J 10). Iar de ce admir eu masini precum Ferrari, BMW, Honda, pentru ca chiar si fara ajutorul Jolly Jokerului fac motoare mai bune decat concurenta, demonstrand inca o data ca ei stiu juca (realiza) carti (motoare) mai bine ca si ceilalti
Numai Bine
#14
Posted 21 January 2003 - 12:55 PM
#15
Posted 21 January 2003 - 07:57 PM
Nu am spus ca turbo nu este bun, dar nu este la fel de elegant ca si un motor aspirat care dezvolta peste 100 CP/l. Iar eleganta nu este la indemana oricui
Numai Bine
#16
Posted 24 January 2003 - 12:41 PM
Originally posted by accordat
da!designul superdepasit de acum 8-9ani in comparatie cu ultimele creatii bmw cu care tocmai il comarati.si sa nu mai zic de dimensiunile masinii,cat o limuzina regala.la essen au avut un gt-r in alb si incepand cu farurile alea mari si terminand cu ....oriunde ai termina,tot urata ramane masina asta.ce poate,e altceva.dar nu stiu cum se face ca,astea doua jape(skyline&supra) intotdeauna sant numite supersportive,dar cert este ca,nici pana-n ziua de azi nu au fost aduse pe circuitele europene si comparate cu concurenta.
Lasa, lasa, ca se ocupa Bangle si de factorul design depasit si idiot cretin etc:dirtytalk:
Pai Skyline nu e la origine o limuzina maricica? Supra este considerata supermasina pentru ca este foarte tunabila. GTR la fel, avind in plus faptul ca este foarte sofisticata tehnic (in special 4x4 activ). Oricum nu cred ca merita titlul de "supermasini". Atunci R390 Le Mans unde il mai pui?? :sleep:
#17
Posted 26 January 2003 - 11:34 AM
Originally posted by accordat
:hammerkick:stai mai eu ma refeream la modelele sportive ale lui bmw si nu la limuzine,te rog.iar in alea inca n-a intrat bangle.si deci cum spuneam,m-am referit strict numai la designul sau.
:laugh:mai asteapta putin si se rezolva si asta. Asa e, dar Skyline si Supra sint vechi si mi se pare cit de cit normal sa arat invechit. Mai ales ca JPN nu au excelat niciodata la design
#18
Posted 26 January 2003 - 11:29 PM
Numai Bine
#19
Posted 27 January 2003 - 01:53 AM
Oricum avind in vedere ca nu suport firma, sa il tineti pe ala cit mai mult.
#20
Posted 27 January 2003 - 02:56 PM
"This prototype from BMW and Italdesign has a 4988 cc 24-Valves V12 engine, who produces 350 BHP/ 261 kW @ 5200 RPM. In 3.7 seconds he sprints from 0 to 100 kph/ 60 mph. His maximum speed is 325 kph/ 203 mph. He weighs 1000 kg, is 440 cm long, 209 cm wide, 111 cm high and he has a 5-speed manual gearbox."
... supersportiva
Numai Bine
#21
Posted 31 January 2003 - 02:27 AM
Bine va ati pus pozele astea dupa Nazca, sa se vada diferenta. O fi posibil ca BMW sa apleleze din nou la ItalD sa le faca un nou supercar?? Doar exteriorul bineinteles
#22
Posted 01 February 2003 - 06:56 PM
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users