Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Etapa a-5-a Marele premiu al Spaniei - Barcelona 8 Mai 2005


  • Topic inchis Acest topic e inchis
13 replies to this topic

#1 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 05 mai 2005 - 03:41

si eu zic ca e pacat, ca poate mai furau pct de la Renault....cum tot sper sa faca McLaren :D
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#2 bigfoot17ro

    e36 fan

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Mesaje:
Inregistrat: 13-februarie 05
  • Location:Rosiori de Vede, TR
  • Marca:BMW
  • Model:e36
  • Motorizare:2.5i 192CP

Scris 07 mai 2005 - 05:50

Originally posted by Maxy
Intradevar not good at all,eu insa nu inteleg de ce si la Bari si la Schumi,in prima sectiune a circuitului castigau un mic avans fata de ceilalti iar in ultimele 2 sectiuni pierdeau,eu cred ca gumele sunt de vina.

asa s-a intamplat si la williams, pe primele doua sectoare au avut -minus ceva fata de timpul de referinta dupa care pe ultimul sector au pierdut cam 0.300 poate 0.400 ... poate setarile de aerodinamica ?...
  • 0
BMW: Angel body + devil power = deadly combination
Imagine amplasata

#3 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 mai 2005 - 08:33

Originally posted by rares_dan
Se da vina pe pneuri insa nu cred ca asta este unica si principala cauza.

Daca si dupa Barcelona spui asta....atunci ori esti orb, ori rau intentionat...si poti sa te superi pe mine ca am zis asta.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 mai 2005 - 11:08

Originally posted by rares_dan
Inclin sa cred pe masura ce trece timpul(citind reply-urile) ca problema pe care o vad marea majoritate in legatura cu F1 nu este neaparat aceia ca pierde Ferrari ci ca cei de la Renault castiga si castiga si castiga.


exista oameni pe lumea asta care aveau o mare problema cu F1 cand castiga Schumacher...

curent anti-renault inca nu am simtit pe nicaieri. poate e doar curent anti-lider, si intamplator renault sunt in postura de a fi vanati.

p.s. si eu rand cand citesc previziuni despre problemele pe care urmeaza a le avea renault.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 mai 2005 - 02:09

Originally posted by r&d
Se pare ca Bridgestone nu prezentau urme de uzura prea mare, sau oricum uzura era in limite acceptabile... se presupune ca problemele lui MiSchu au fost provocate de bucati desprinse din alte monoposturi, probabil cel al lui Fisico???

ai dreptate, nu aratau asa rau...am vazut masini mergand pe pseudo-slickuri si nu s-au spart....
De asemenea pana a fost destul de ciudata, guma nu s-a dezintegrat sa ajunga imediat pe janta...e posibil sa fi cedat pur si simplu structura gumei.
Oricum ipoteza ca F2005 a mancat excesiv gumele dispare, santurile erau vizibile f clar si dupa pana.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 mai 2005 - 02:30

Blistering-fenomenul de care zicea Rubens se refera la basici care se formeaza la suprafata caii de rulare. E greu de crezut ca se poate face una asa adanca incat sa patrunda in guma...Cred ca pur si simplu au cedat...de ce? nu stiu daca vom afla.
Au cedat cele de pe stanga deoarece ambele viraje foarte rapide (3 si 9 sau 10, nu mai stiu) sunt viraje de dreapta, solicitdand mult partea stanga.
Odata eliberat de greutatea combustibilului si cu pneurile in zona lor optima timpii lui MS erau foarte competitvi (Rubens era in alta liga), dar inutil daca pneurile au cedat.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#7 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 mai 2005 - 03:50

rares, un pneu nu tb sa fie uzat pt a ceda.
eu te-am facut orb sau rau intentionat fiindca ai zis ca nu bridgestone reprezinta principala problema a celor de la ferrari. oare asa sa fie?
guma nu arata uzata, mai avea "carne" pe ea. asta nu inseamna ca nu a cedat si asta nici nu inseamna ca gumele nu pun probleme mai ales in primele ture.
arata-mi si mie te rog unde m-am contrazis

edit: nici Luca probabil nu stie care e problema. e pentru prima data cand ferrari acuza bridgestone in public

[Edited on 9-5-2005 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#8 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 mai 2005 - 04:50

Faza cu trulli nu am vazut-o, dar mie JPM nu mi s-a parut pregatit pentru cursa asta...cred ca s-au grabit aducandu-l asa repede.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#9 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 mai 2005 - 12:04

Cum sa ceara un compus mai dur din moment ce cu asta de acum nu sunt capabili sa se califice rezonabil.
Masina nu mananca gumele, ambele au cedat cand nu aratau asa mancate.
SINGURELE gume mancate au fost la masina lui Barri in Bahrein, dar atunci setarea sa a fost de compromis.
Nu stiu cat e de bun sasiul ala Ferrari, nu stiu cat de bun e motorul, dar evident ca mereu e loc de mai bine in toate compartimentele..
Eu cred ca problema e invers, masinile sunt prea 'easy in tyres' si de-aceea nu pot extrage prea multe din calificari. In tabara cealalta Bridgestone nu pot produce o guma destul de moale pt a satisface nevoile de calificari dar care sa si reziste.

p.s. eu nu sunt pt abandonarea bridgestone, sunt de principilul spus si de ms, "we win together, we lose together". Sunt convins ca daca vor fi incapabili japonezii se vor retrage din demnitate. Pana la urma poti si pierde imagine in F1, nu doar sa castigi
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#10 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 mai 2005 - 04:37

Experienta in F1 nu prea mai valoreaza, s-a plecat de aproape de la 0...
pana anul acesta nu au mai facut pneu pentru o asemenea distanta...
si da, ai dreptate, dupa 4 curse trebuia sa vedem imbunatatiri...eu cred ca ele au fost, dar nici ceilalti nu stau pe loc.

p.s.Iipoteza cu masinile diferite trebuie verificata. asa (ca exemplu) si mie mi se pare ciudat cum tot ghinionul il are fisichella si nu alonso, sau cum anul trecut trulli a cazut brusc in forma. Intrucat nu am nici o dovada sa o sustin, ramane o parere fara nici un suport
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#11 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 mai 2005 - 05:26

In joc mai sunt 140 de puncte la piloti si diferenta e de 34 de puncte parca.
Normal ca e greu, doar nu trebuie sa fii Ralf Schumacher sa vezi asta :)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#12 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 12 mai 2005 - 12:57

Io unu as pune pariu ca Barri nu termina sezonul la noi. Acu e 99% clar ca BS sint chiar BullS**t insa cind o sa se vada ca mai avem un balast inutil in echipa?

Ma bucur ca lumea s-a calmat insa din pacate vechile naravuri mor greu asa ca incerc o explicatie cu cauciucurile: BS are experienta "imensa" in F1, vreo 7 ani, adica 0 in conditiile date. Dupa asta, vad ca nimeni nu asculta expliactia lu Miki care e perfect viabila. Plus ca nu poti sa ignori (decit daca te cheama cumva) ca Michelin la ora asta e pe val absolut oriunde concureaza.
  • 0

#13 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 mai 2005 - 11:08

Mi se pare ca e permis schimbul in cazul in care dovedesti ca e "safety issue"...aici chiar era...dar nu mai conteaza acum.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#14 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 14 mai 2005 - 08:58

se pare ca am avut dreptate, o sursa din bridgestone preluata de f1racing.net mentioneaza Schumacher's left rear - the first to fail - went down due to structural 'weakness' of the actual carcass.

link
la pneul fatza se mentioneaza posibilitatea sa fi trecut peste ceva si sa-l fi avariat.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi