Etapa a-5-a Marele premiu al Spaniei - Barcelona 8 Mai 2005
#1
Scris 05 mai 2005 - 03:41
#2
Scris 07 mai 2005 - 05:50
asa s-a intamplat si la williams, pe primele doua sectoare au avut -minus ceva fata de timpul de referinta dupa care pe ultimul sector au pierdut cam 0.300 poate 0.400 ... poate setarile de aerodinamica ?...Originally posted by Maxy
Intradevar not good at all,eu insa nu inteleg de ce si la Bari si la Schumi,in prima sectiune a circuitului castigau un mic avans fata de ceilalti iar in ultimele 2 sectiuni pierdeau,eu cred ca gumele sunt de vina.
#3
Scris 08 mai 2005 - 08:33
Daca si dupa Barcelona spui asta....atunci ori esti orb, ori rau intentionat...si poti sa te superi pe mine ca am zis asta.Originally posted by rares_dan
Se da vina pe pneuri insa nu cred ca asta este unica si principala cauza.
#4
Scris 08 mai 2005 - 11:08
Originally posted by rares_dan
Inclin sa cred pe masura ce trece timpul(citind reply-urile) ca problema pe care o vad marea majoritate in legatura cu F1 nu este neaparat aceia ca pierde Ferrari ci ca cei de la Renault castiga si castiga si castiga.
exista oameni pe lumea asta care aveau o mare problema cu F1 cand castiga Schumacher...
curent anti-renault inca nu am simtit pe nicaieri. poate e doar curent anti-lider, si intamplator renault sunt in postura de a fi vanati.
p.s. si eu rand cand citesc previziuni despre problemele pe care urmeaza a le avea renault.
#5
Scris 09 mai 2005 - 02:09
ai dreptate, nu aratau asa rau...am vazut masini mergand pe pseudo-slickuri si nu s-au spart....Originally posted by r&d
Se pare ca Bridgestone nu prezentau urme de uzura prea mare, sau oricum uzura era in limite acceptabile... se presupune ca problemele lui MiSchu au fost provocate de bucati desprinse din alte monoposturi, probabil cel al lui Fisico???
De asemenea pana a fost destul de ciudata, guma nu s-a dezintegrat sa ajunga imediat pe janta...e posibil sa fi cedat pur si simplu structura gumei.
Oricum ipoteza ca F2005 a mancat excesiv gumele dispare, santurile erau vizibile f clar si dupa pana.
#6
Scris 09 mai 2005 - 02:30
Au cedat cele de pe stanga deoarece ambele viraje foarte rapide (3 si 9 sau 10, nu mai stiu) sunt viraje de dreapta, solicitdand mult partea stanga.
Odata eliberat de greutatea combustibilului si cu pneurile in zona lor optima timpii lui MS erau foarte competitvi (Rubens era in alta liga), dar inutil daca pneurile au cedat.
#7
Scris 09 mai 2005 - 03:50
eu te-am facut orb sau rau intentionat fiindca ai zis ca nu bridgestone reprezinta principala problema a celor de la ferrari. oare asa sa fie?
guma nu arata uzata, mai avea "carne" pe ea. asta nu inseamna ca nu a cedat si asta nici nu inseamna ca gumele nu pun probleme mai ales in primele ture.
arata-mi si mie te rog unde m-am contrazis
edit: nici Luca probabil nu stie care e problema. e pentru prima data cand ferrari acuza bridgestone in public
[Edited on 9-5-2005 by MikeTekRacing]
#8
Scris 09 mai 2005 - 04:50
#9
Scris 11 mai 2005 - 12:04
Masina nu mananca gumele, ambele au cedat cand nu aratau asa mancate.
SINGURELE gume mancate au fost la masina lui Barri in Bahrein, dar atunci setarea sa a fost de compromis.
Nu stiu cat e de bun sasiul ala Ferrari, nu stiu cat de bun e motorul, dar evident ca mereu e loc de mai bine in toate compartimentele..
Eu cred ca problema e invers, masinile sunt prea 'easy in tyres' si de-aceea nu pot extrage prea multe din calificari. In tabara cealalta Bridgestone nu pot produce o guma destul de moale pt a satisface nevoile de calificari dar care sa si reziste.
p.s. eu nu sunt pt abandonarea bridgestone, sunt de principilul spus si de ms, "we win together, we lose together". Sunt convins ca daca vor fi incapabili japonezii se vor retrage din demnitate. Pana la urma poti si pierde imagine in F1, nu doar sa castigi
#10
Scris 11 mai 2005 - 04:37
pana anul acesta nu au mai facut pneu pentru o asemenea distanta...
si da, ai dreptate, dupa 4 curse trebuia sa vedem imbunatatiri...eu cred ca ele au fost, dar nici ceilalti nu stau pe loc.
p.s.Iipoteza cu masinile diferite trebuie verificata. asa (ca exemplu) si mie mi se pare ciudat cum tot ghinionul il are fisichella si nu alonso, sau cum anul trecut trulli a cazut brusc in forma. Intrucat nu am nici o dovada sa o sustin, ramane o parere fara nici un suport
#11
Scris 11 mai 2005 - 05:26
Normal ca e greu, doar nu trebuie sa fii Ralf Schumacher sa vezi asta
#12
Scris 12 mai 2005 - 12:57
Ma bucur ca lumea s-a calmat insa din pacate vechile naravuri mor greu asa ca incerc o explicatie cu cauciucurile: BS are experienta "imensa" in F1, vreo 7 ani, adica 0 in conditiile date. Dupa asta, vad ca nimeni nu asculta expliactia lu Miki care e perfect viabila. Plus ca nu poti sa ignori (decit daca te cheama cumva) ca Michelin la ora asta e pe val absolut oriunde concureaza.
#13
Scris 13 mai 2005 - 11:08
#14
Scris 14 mai 2005 - 08:58
link
la pneul fatza se mentioneaza posibilitatea sa fi trecut peste ceva si sa-l fi avariat.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi