Etapa a-7-a Marele premiu al Europei - Nurburgring 29 Mai 2005
#1
Posted 25 May 2005 - 11:49 PM
#2
Posted 26 May 2005 - 02:56 PM
[Edited on 26-5-2005 by EvilOne]
ACrew style
#3
Posted 26 May 2005 - 08:41 PM
La aceasta ipotetica victorie vad adversari in McLaren si chiar si in BAR.
In calificari tot nimic stralucit, un loc in primii 8 pentru MS cred ca e ceea ce putem realiza.
#4
Posted 27 May 2005 - 09:32 PM
1) MS a avut prob electrice in a 2a sesiune, de-aia nu a alergat
2) Putem scoate masinile nr 3, ca sunt irelevante
3) McLaren arata bine, Williams arata bine, Ferrari arata bine..nici Toyota nu sta rau deloc
4) Renault ori arata rau, ori economisesc motorul.
#5
Posted 30 May 2005 - 01:10 AM
Evident, posturile complet "partizane" ale tale+rares_dan nu ajuta situatia. Asa ca nu te astepta sa vezi legiuni de fani urlind disperate "alfonso, alfonso" pentru ca nu se va intimpla.
Chestia cu cauciucul e clara. Clara pentru cine vrea sa vada. De nenumarate ori Kimi a polizat la frinarea de pe linia dreapta cauciucul dreapta fata. Asta duce la dezechilibrarea lui plus ca nu mai e rotund. Se vedea CLAR CA LUMINA ZILEI ce vibratii avea cauciucul ala pe liniile drepte. Asta a afectat suspensia care pina la urma s-a rupt pur si simplu. Noroc cu cablul atasat de masina , ca altfel pun pariu ca direct in cap ii venea lu Kimi. E urit ce ii s-a intimplat, mers mai mult cu inima decit cu capul. Logic era sa o lase moale, locul 2 si gata, nu pierdea atit.
Montoya mi s-a parut mult in fata lui Webber asa ca nu m-as grabi sa il fac vinovat. Pacat de Webber, sigur facea o cursa buna.
Schuey, penibil m-a enervat teribil, noroc ca nu l-au arata astia.
Dupe ce am vazut cursele astea 2 , incep sa cred ca mai era o echipa cu rezervor ascuns, stiti voi , aia care sint cam in cadere de forma.
Comentariu a fost rezonabil, nea Dobai a pus punctul pe i, din pacate ca si noi aici, nu asculta nimeni.
In plus, m-a incintat vestea cum ca nea Ilien e curtat de Honda.http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/verystrange.gif ce poate fi mai rusinos pentru maestrii VTECului. Vine nenea de la Mercedes sa le faca motoare. vai vai vai, cred ca e boicot deja.......
[Edited on 29-5-2005 by EvilOne]
ACrew style
#6
Posted 30 May 2005 - 10:14 AM
Originally posted by gaston
[i.
Scuzati-ma ca l-am facut prost numai pe Kimi. Cred ca si el si echipa sunt prosti. Pe la boxe nu putea intra ca nu cred ca il acopera regulamentul, dar putea s-o lase mai moale
Cum sa nu il acopere regulamentul? Pai daca nici vibratiile alea nu reprezinta un pericol de siguranta atunci cand poti schimba?
Cred ca putem sa ii dam un link pe o revista si sa vorbim in engleza ca poate invata si ei ceva http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/verystrange.gif. Acum lasand gluma la o parte, de ce sunt prosti? Ca au ales sa riste? Ok, nu le-a iesit, dar au gresit riscul cu 1 tur...nu a crapat susp cu 10 ture inainte de final sa zici ca au aproximat gresit rau... 8 pct erau mai bune decat 0, dar cursele se castiga cu cate 10 pct.. Kimi a lasat-o moale RAU de tot, dar degeaba...imi pare rau pentru el, dar asta e viata.Cred ca si el si echipa sunt prosti
#7
Posted 30 May 2005 - 11:09 AM
#8
Posted 30 May 2005 - 01:09 PM
r&d nu cred ca ai inteles bine, cind l-a depasit pe JV a facut un "flat spot" blocind roata, nu a lovit cauciucul. Si oricum dupa aia a mai blocat cauciucul respectiv de minim 3 ori pe acceasi portiune, pe finalul liniei start sosire.
ACrew style
#9
Posted 31 May 2005 - 02:30 PM
Da, regulile sunt la fel pentru toti. De-aia toti au avut problema asta. Williams a mancat gumele la Barcelona, toate Michelinurile erau duse la Imola, Renault le-au distrus la Monaco, acum Sauber si Kimi au avut probleme cu o guma Nu dau exemple decat de la Michelin pt ca sunt mai multe echipe cu gume Michelin si putem compara.
Cred ca vom mai avea curse decise de gume distruse...vine vara...
#10
Posted 03 June 2005 - 09:31 AM
ACrew style
#11
Posted 03 June 2005 - 10:49 AM
Originally posted by r&d
de dragul acestui spectacol as fi de acord sa le amputeze doi cilindrii la RS25... lupta ar fi mai stransa...
aici eu am alta parere. as prefera sa vad 10 ani de curse plictisitoare cu alonso castigand cap coada decat sa stiu ca se incearca handicaparea unuia doar de dragul spectacolului.
la fel si in privinta gumelor, nu sunt pentru schimbarea regulamentului, la fel cum nu eram pt schimbarea lui nici inainte.
daca esti bun, castigi in regulamentul de acum. nu castigi acum, dar vei castiga mai incolo. in ultimii ani insa, s-au bagat "de dragul spectacolului" reguli doar cu rolul de a amesteca masinile, de a introduce un element de hazard. Eu unul nu agreez asa ceva, nu e in spiritul F1, spiritul performaneti pure . Spectacolul de genul asta se cauta in NASCAR, in FIA GT etc....dar asta aduce bani lui bernie, rating la tv si atuci e adusa cu forta in F1.
[Edited on 3-6-2005 by MikeTekRacing]
#12
Posted 03 June 2005 - 10:15 PM
regulamentul permite daca dovedesti ca e un "safety issue"
asta se dovedea imediat si dupa cursa, doar il pui pe o masina de echilibrat si il vezi cum fuleaza.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users