Etapa a-10-a Marele premiu al Frantei - Magny Cours, 3 Iulie 2005
#1
Scris 27 iunie 2005 - 04:55
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#2
Scris 27 iunie 2005 - 07:46
stoddart portavoce a lui bernie?? nici pomeneala...poate doar c***a echipelor bogate ce santajeaza F1 cu GPWC.
#3
Scris 27 iunie 2005 - 09:20
fia s-a oferit sa monitorizeze viteza dar au refuzat.Originally posted by dante01
ca sa nu-mi ziceti voi ca ar fi alergat vreunul mai incet si i-ar fi lasat pe ceilalti sa ii depasesca...
si cum vine asta ca nu alerga unul mai incet? pai ce, daca motorul meu nu tine la 19.000 rpm le limitam pe toate la 15.000? merge fiecare cat poate in virajul ala.
nu s-a vrut sa se rezolve problema si din pacate noi, fanii, am suferit.
[Edited on 27-6-2005 by MikeTekRacing]
#4
Scris 28 iunie 2005 - 09:01
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#5
Scris 28 iunie 2005 - 09:23
stoddart a venit in australia zicand ca nu are bani de masina si ca are acordul a 8 echipe sa alerge cu una ilegala. A zis apoi ca doar ferrari nu il lasa si ca ceilalti se vor retrage in bloc pt el. Au raspuns Jordan si RedBull ca nu e asa, apoi masinile au fost interzise vinerea, el facand apel ca nu a avut bani sa le faca etc...Originally posted by VIPER
Stoddart a mai zis ca se aliaza cu ceilalti, si tot nu a facut-o... Gura mare de australian...
nu se stie cum, dar sambata avea montate eleroanele pe masina. aparusera pe pe atlasf1 poze cu masina la nu stiu ce teste din iarna cand le avea.
din acel moment eu mi-am pierdut orice urma de respect pt papagalul asta.
si poti avea surpriza ca 100% din ce faci tu sa fie mai mic decat 23% primit din F1Originally posted by ska
phey la 23% si eu mi-as face campinat separat...
[Edited on 28-6-2005 by MikeTekRacing]
edit: modificat greseli de scriere
[Edited on 28-6-2005 by MikeTekRacing]
#6
Scris 28 iunie 2005 - 09:25
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#7
Scris 28 iunie 2005 - 12:01
#8
Scris 02 iulie 2005 - 11:26
1 Giancarlo Fisichella Renault F1 01.14,466
2 Ralf Schumacher Toyota 01.14,603
3 Kimi R�ikk�nen McLaren-Mercedes 01.14,649
4 Fernando Alonso Renault F1 01.14,792
5 Michael Schumacher Ferrari 01.14,979
6 Takuma Sato BAR-Honda 01.15,177
7 Rubens Barrichello Ferrari 01.15,218
8 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 01.15,223
9 Jenson Button BAR-Honda 01.15,228
10 Jarno Trulli Toyota 01.15,249
11 David Coulthard Red Bull Racing 01.15,305
12 Mark Webber BMW-Williams 01.16,080
13 Christian Klien Red Bull Racing 01.16,095
14 Jacques Villeneuve Sauber-Petronas 01.16,125
15 Nick Heidfeld BMW-Williams 01.16,372
16 Felipe Massa Sauber-Petronas 01.16,454
17 Christijan Albers Minardi-Cosworth 01.17,846
18 Patrick Friesacher Minardi-Cosworth 01.17,929
19 Narain Karthikeyan Jordan-Toyota 01.18,195
20 Tiago Monteiro Jordan-Toyota 01.18,310
Nu stiu de ce dar la FP3 imi apar doar 9 pozitii pe site-ul RTL F1...
[Edited on 2-7-2005 by VIPER]
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#9
Scris 02 iulie 2005 - 11:32
oricum irelevanti, unii au facut timpi cand era mai uda, altii pe la final..
9 masini au stabilit timpi, 9 doar au facut tururi de instalare, iar Ferrari nu au iesit deloc.
#10
Scris 02 iulie 2005 - 11:43
#11
Scris 02 iulie 2005 - 01:45
#12
Scris 02 iulie 2005 - 02:58
nu cred ca e ms mai greu, chiar ma astept sa fie un pic (1-2 ture) mai usor decat alonso
#13
Scris 02 iulie 2005 - 08:51
renii indraznesc sa spun ca sunt CLAR pe 3 opriri (alonso cel putin)....problema e cand fac prima oprire..o sa fie 2-3 ture in care intra toti cei pe 3 opririOriginally posted by gaston
Renii nu cred ca sunt pe 3 opriri. Oricum nu se compara Honda cu Renault in momentul asta. Semnul de intrebare e Ferrari, ca Mercedes tot pe 2 oprire sunt.
magny cours are o linie a boxelor foarte-foarte scurta, incurajeaza multe opriri...anul trecut ms a castigat cu 4, desi la jum cursei era prog pt 3.
Dintre Alonso, Trulli, MS, Rubens, Sato nu cred sa fie vreunul pe 2 opriri, sau pe 1 prim stint lung.
Ce este intr-adevar posibil e un prim stint mai scurt, si apoi benzina muuulta schimband strategia in 2 opriri. insa asta va depide f mult de start si de cum evolueaza lucrurile pt fiecare echipa(care in spatele cui e blocat, cum arata uzura gumelor etc)
#14
Scris 03 iulie 2005 - 07:09
insa e nevoie de o cursa buna....
sezonul e inca lung, nu e nimic jucat.
#15
Scris 03 iulie 2005 - 11:35
MS e la 3 pct de Kimi
Ferrari e la 1pct parca de Mac
Daca nu avem sanse atunci titlurile sunt jucate, nu? Eu nu cred...
Cat mai sunt...9 curse? 90 pct fi castigate, ceea ce e enorm!
Ca sa recuperezi 25 de pct nu iti trebuie noroc mai mare decat ti-a trebuit ghinion sa le pierzi . La fel de usor pot merge.
Ca e greu..da...nici eu nu prea cred ca vom castiga. Dar nu e nici pe departe jucat.
#16
Scris 03 iulie 2005 - 08:59
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#17
Scris 03 iulie 2005 - 11:32
Multumiri, Michelin!
Bridgestone insa...
Nici Montoya nu a fost prea norocos...
[Edited on 3-7-2005 by VIPER]
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#18
Scris 04 iulie 2005 - 01:55
Mi-a placut metoda celor de la Ferrari de a scapa de Trulli....un stint 2 mult mai scurt decat trebuia, doar ca sa il faca la oprirea aia simultana de la boxe. Odata scapat de Trulli MS s-a vazut picat in spatele Macurilor si a avut bafta la abandonul lui JPM.
Alonso merita felicitari, cursa impecabila, cum ar zice englezii "got the job done". Kimi la fel, a scos tot ce putea scoate din weekendul acesta. MS a mers bine, ritmul din cursa a fost sub asteptari, dar e foarte bine ca si-au revenit in calificari. Cred ca @oaspetele a zis bine..Bridgestone au venit in sfarsit cu niste gume decente de calificari (chiar f bune). Evident trebuia sacrificat de undeva....dar parca era MULT mai frustrant sa il vad intr-o masina de fastest lap prins in pluton, sau la 1 tur de lider ca la monaco.
Cred ca la cursa aceasta s-a mai vazut ceva. In primele echipe (Renault, Mclaren, Ferrari, nu prea exista decat 1 pilot si un figurant). Fisichella slab, JPM a reusit sa nu stea in fata lui kimi penalizat si cu 10 locuri, iar Rubens...no comment.
#19
Scris 04 iulie 2005 - 10:46
Ramane....Nuerburgring, unde da, Rubens a fost mai rapid. Din 11 cursa, in una a fost mai rapid Rubens. La capitolul gura insa, nu il interece nimeni.
zilele lui in "armata rosie" sunt numarate insa.
#20
Scris 05 iulie 2005 - 09:03
eu oricum vorbeam de ritm...era la 1 tur in spate, a rec tururl si l-a atacat in ultimul tur.
#21
Scris 05 iulie 2005 - 10:18
p.s....era o gluma
#22
Scris 05 iulie 2005 - 12:56
pur si simplu norocul tine cu cei buni, nu e gluma.
uita-te si tu, si la ferrari in timp RB a avut mult mai multe belele...e identica sit cu a lui fisi
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi