Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Tuning BMW M3 URSULETZ


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 29 iunie 2005 - 09:33

1. 2000 cmc (de fapt 1990) are 129 cai si nicidecum 136 sau alte cifre romanesti
2. m3 nu a avut in viata lui motor de 1.8. niste poze cu masina si motorul ai ? sint atitia tzepari nenorociti care vind "m3 super preparat de curse rahatu praf".

astea sint modelele de m3:

m3: http://www.bmwinfo.c...tures/00148.jpg
m3 evo II: http://www.bmwinfo.c...tures/00684.jpg
m3 evo III: http://www.bmwinfo.c...tures/00890.jpg

asa arata motorul:

http://www.bmwinfo.c...tures/00892.jpg

specificatii:

BMW E30 M3 Sedan

Model: Engine: Power: Topspeed: Year:

M3 S14 4 cylinder 195 HP 225 km/h 1986 - 1989
M3 kat S14 4 cylinder 200 HP 225 km/h 1986 - 1989
M3 S14 4 cylinder 215 HP 230 km/h 1989 - 1992
M3 Evo 2 S14 4 cylinder 220 HP 244 km/h 1988
M3 Evo 3 S14 4 cylinder 238 HP 250 km/h 1990

BMW E30 M3 Convertible

Model: Engine: Power: Topspeed: Year:

M3 S14 4 cylinder 200 HP 235 km/h 1988 - 1991

[Edited on 29-6-2005 by jaffar]
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#2 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 04 iulie 2005 - 09:46

Originally posted by mishu
da exact era un 318 is dar omul sustinea ca este m3 si are 190si numai styu catzi cai ... oricum l-a cumparat pe asta .. o sa inlocuiasca motorul de 2000cmc cu acesta de 1.8 is .. si mie mi se pare mai vioi decat cel in 6 cilindri de 2000cmc ... cel in 6 a cedat complet... pistonul 5 s-a spart dar e ciudat ca am scos bujia si era retezata sau topita.. dupa ce am inlocuit bujia si l-am pornit s-a intamplat la fel si cu bujia cea noua apoi nu l-am mai pornit ca sa nu se faca praf tot ... saptamana asta facem schimbarea .. poate bag si niste poze ..   acuma sa-mi spuneti ce si cu ce se potriveste ... cutie si grup cu motorul de 1.8 is ... poate sa pastreze cutia si grupul de la cel de 2000 cmc sau cel mai bine pune motorul de 1.8 is cu cutia si grupul lui ?.. in cazul in care se potrivesc grupul si cutia de 2000cmc  merita imbinate cu motorul de 1.8 ? (sa-mi spuneti daca se potrivesc) si daca obtin ceva performante daca le amestec :) .. 1.8 cu cele de 2000 .. (ma refer la cutie si grup )


parerea mea e sa te potolesti. pune mina si documenteaza-te si apoi apuca-te sa faci praf masinile combinind piese intre ele. crezi ca e un puzzle sau un lego, iei cutii si motoare si le imperechezi si iese bolidu' ? mai trebuia sa ne zici ca le lasi singure impreuna intr-un garaj si astepti pina se coc, si obtii 136 + 190 = 859 cai. o noua strutocamila de senzatie pe soselele patriei, stimati teleascultatori.

p.s. cum e posibil ca cineva sa vrea sa combine motoare si cutii intre ele, dar sa NE vorbeasca despre "o bujie retezata sau topita" ?!

[Edited on 6-7-2005 by jaffar]
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi