Etapa a-11-a Marele premiu al Angliei- Silverstone, 10 Iulie 2005
#1
Scris 04 iulie 2005 - 10:39
avem insa imola,nurburgring, magny cours, hungaroring unde depasirile sunt practic imposibile. Culmea, hungaroring si-a mai rezolvat din asta prin 2 modificari (acum cat de cat se poate). monaco nu mai vorbesc...dar are farmecul lui aparte
nu putem decat "ofta" uitandu-ne la SPA, monza, vechiul
hockenheim....
circ noi (malesia, sepang, china) permit depasiri.
silverstone (ca de el era vorba) ofera ceva sanse. Chiar si fara depasiri, silverstone e un circuit minunat, viraje precum Becketts rar mai gasesti in circuitele noi.
#2
Scris 05 iulie 2005 - 12:55
#3
Scris 05 iulie 2005 - 02:17
Originally posted by rares_dan
Cat despre discutiile privind circuitele pe care se poate si pe care nu se poate depasi... Astea sunt povesti si samanta de scuza pentru clasari sub asteptari.
fara suparare, tu se pare ca stii mai bine decat cei implicati in F1....adica toata lumea stie ca pe unele se paote trece si pe altele nu, tie ti se pare scuza pt clasare sub asteptari.
ce vrei sa demonstrezi cu monaco? o masina cu gumele MUCI nu a putut fi depasita de un plutin de masini mai rapide. pai tocmai demonstrezi ca e o problema. pe orice circuit de bun simt trecea tot plutonul de alonso.
#4
Scris 05 iulie 2005 - 06:15
sato a incercat ceva dar kamikaze (oficial cica avea cu peste 40km/h mai mult in zona n care trebuia sa franeze deja).
#5
Scris 05 iulie 2005 - 11:11
De altfel, inainte de FRA am si spus cuiva "alfonso cistiga sigur". De asemenea prevad comportari bune pentru Renol in: UK, HUN, AUT si comportari nu asa de bune in: ITA, BEL, JPN. Si de asta nu suport aceasta masina si nici pe prietenu Alfonso. Cu Briatore e problema numita Fisico, deja e evident, oare toti sint lacheii si scalvii acestui ordinar care face anumite jocuri pe fata?
In UK, daca Kimi nu mai sparge un motor, cistiga aproape sigur pentru ca masina e mai buna si pilotul e mai bun. Insa fiabilitatea lasa de dorit.
ACrew style
#6
Scris 06 iulie 2005 - 08:07
La Silverstone sper sa nu se mai strice nimic la Mercedes si Kimi sa cistige lejer.
ACrew style
#7
Scris 09 iulie 2005 - 12:29
#8
Scris 09 iulie 2005 - 03:58
In plus cum am zis si mai devreme, asta e unul din circuitele stupide si relativ lente care nu se potrivesc. Un fel de carusel, numai viraje de viteza medie fara ceva extraordinar. Un fel de Hungaroring, Magny, Nring, Barcelona.
ACrew style
#9
Scris 09 iulie 2005 - 07:26
#10
Scris 09 iulie 2005 - 11:15
iar din ce am vazut la TV nu a avut nici o ezitare acolo..( avut in stowe o iesire un pic mai larga si mult oversteer la intrarea in ultimul sector). cele 2 greseli nu pot duce la o pierdere atat de mare.
acum puteti fi convinsi ca eu asa sper, ca sa MS sa fie greu. e posibil sa imi doresc prea mult astsa si sa caut argumente pt a o sustine. mi s-a parut insa FOAAARTE ciudat felul in care isi tot arata dezamagirea in declaratii oficiale (pt turul asta)....miroase ciudat...sper sa am dreptate.
#11
Scris 10 iulie 2005 - 03:36
Originally posted by oaspetele
cu toate ca "tin" cu Kimi pentru a avea spectacol, trebuie sa subliniez faptul ca depasirea din primul tur asupra lu Trulli a fost facuta sub incidenta steagului galben, aratat din cauza lui Sato
cine, ce, unde, cand, care depasire
#12
Scris 10 iulie 2005 - 03:46
cred ca si lui alonso i-a placut asta...Originally posted by htsbv
L-a depasit pe FA asa ca sa arate ca poate. Si a intrat la boxe. Asta mi-a placut.
te-ai gandit ca poate stia ca intra la boxe
era o diferenta enorma de greutate intre masini, asa ca numai depasire interesanta nu a fost.
#13
Scris 10 iulie 2005 - 03:58
Kimi urma sa opreasca in curand, avea o masina mai usoaral
p.s. comentatorii de pe TVR nu stiu ce spun, eu ma uit pe RTL si live timing pe net
#14
Scris 10 iulie 2005 - 06:14
aceeasi persoana a fost dop si aziOriginally posted by dante01
cursa trecuta stim cine a fost dop...
a se vedea locul pe care a terminat
#15
Scris 10 iulie 2005 - 09:47
Originally posted by gaston
Nu sustin aici ca Montoya nu a meritat victoria. Spun ca a avut noroc sa o obtina
adevarat.
dar un fan al lui alonso nu ar trebui sa vorbeasca de lipsa norocului, pr a nu-l mania pe cel de sus.
singurul noroc al lui montoya a fost penalizarea lui kimi
cat despre fisico nu stiu
astept si eu un motor pocnit la alonso, probleme la eripa fata, probleme de 2 ori la boxe, prob la ctrl tractiunii, si apoi o sa spun ca e un prost cand face prima greseala. Apropo, masinile au un sistem anti-stall care ar trebui sa intre daca pilotul bruscheaza ambreiajul. pun pariu ca la fisico nu functioneaza.
#16
Scris 10 iulie 2005 - 10:05
ca sa inteleg de la tineOriginally posted by gaston
Nu uita ca norocul tine cu cei buni, si chiar daca aici nu a fost chiar asa tot nu a iesit rau.
Norocul tine cu cei buni cand avem noi noroc, cand nu, se mai ntampla...
halal obiectivitate
uite asta eu nu o inteleg..sa fiu al naibii daca pot. ati avut un sezon plin de succese, in care totul a mers ca uns si meritat. cum se pierde insa, e vina norocului , a traficului. nu va uitati insa ca masina a cam ramas in urma la evolutie.
pacat, pt ca astfel de reactii pateaza uin sezon foarte reusit. dar asta cu norocul tine cu cei buni, dar azi nu a fost cazul e de nota 20...
#17
Scris 10 iulie 2005 - 10:20
1) norocul tine cu cei buni
2) azi nu a fost chiar asa
ce sa inteleg de aici? ca norocul tine cu cei buni cand aveti voi parte de el, cand nu aveti parte insa nu mai e asa?
p.s. eu sunt adept convins al vorbei spuse de tine, despre proverbialul noroc al lui schumi ti-as zice simplu: nu cred in noroc. (se aplica si la "norocul" lui alonso, se aplica insa si la "ghinionul" lui de azi). era o vorba a unui jucator de golf, care intrebat cum face de are atat noroc a zis i find that the harder i work, the luckier i get
edit ca vad ca tot postezi pe masura ce iti aduci aminte sa mai completezi. eu nu am nimic cu succesul vostru, dar te rog, nu invocati lipsa de noroc, ca e penibil.
[Edited on 10-7-2005 by MikeTekRacing]
#18
Scris 10 iulie 2005 - 10:28
Originally posted by gaston
Iar de ramas in urma ca evolutie, nu stiu ce cursa ai vazut tu astazi dar nu mi s-a parut un moment ca Mercedes ar fi peste Renault. Poate in alte curse da, dar astazi in nici un caz.
uite ce cursa am vazut eu azi
fastest laps:
1 Kimi R�ikk�nen McLaren-Mercedes 1:20.502
2 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:20.700
3 Giancarlo Fisichella Renault 1:21.159
4 Fernando Alonso Renault 1:21.228
EDIT: NU EU am adus norocul in discutie. Nu cred in noroc. Cat despre Fisico, iti dau o tema de gandire . Prima oprire a fost mai tarzie cu 2 tururi decat a lui Alonso, au stat la fel la boxe DAR a2a oprire a facut-o mai devreme. Era doar la 1 sec de Alonso, daca faceau opririle cum trebuia iesea in fata lui. Nu zic ca eu nu as face la fel ca team manager, as face-o si sunt pentru ordine de echipa (o sustin sus si tare). insa ma deranjeaza cand unii vad ordinele de echipa doar la altii, la ei, doamne-fereste
ca sa nu zici ca vorbesc prostii
Alonso
Fernando Alonso Renault 23 24.627
Fernando Alonso Renault 49 20.367
Fisico
Giancarlo Fisichella Renault 25 24.099
Giancarlo Fisichella Renault 46 33.810
nu ti se pare suspect ca a intrat mai tarziu la primul stop, au stat la fel, dar pt al doilea stint a avut benzina mai putina cu 3 ture?!?
[Edited on 10-7-2005 by MikeTekRacing]
#19
Scris 10 iulie 2005 - 11:00
mai mult, dupa cum vezi am trecut sub nume si "tifoso ferrari" pentru ca nu imi ascund afinitatile.
Alonso 9.2, Fisico 8.6? F bine
Lui Alonso benzina de 9.2 sec i-a ajuns 26 de tururi (adica benzina pt fiecare tur a costat 0.35 secunde), iar lui Fisico 8.6 sec de benzina i-au ajuns 21 de tururi..adica 0.41 sec pt fiecare tur). Al naibii, consuma mai mult masina lui nu?
nu am nmic cu ordinele de echipa, dar ma deranjeaza enorm cand nu se recunosc si la ceilalti. uite mai sus un calcul al cifelor, simplu ori a fost aranjat ceva ori masina lui Fisico consuma cu 17% mai mult.
pe mine nu ma deranjeaza ca discutam in contradictoriu, mi se pare ca discutia e civilizata si in fond, asta e scopul forumului, sa ne expunem si argumentam parerile
#20
Scris 10 iulie 2005 - 11:23
cat priveste duelul Renault-McLaren...si obiectivitatea mea in acesta caz...hai sa iti zic niste lucruri
1) la nuerburgring nu a avut ghinion kimi, si-a stricat singur guma
2) motoarele pocnite si implicit 10 lucuri pierdute nu au nici o legatura cu ghinionul, tin de competitie. asa cum ai un motor cu 10 cai mai puterinic, poti avea si unul mai fragil. sh*t happens cum se spune in domeniul acesta
3)renault merita cu prisosinta locul 1 din ambele clasamente.
mai mult, cred ca distanta intre mclaren si echipa "mea" nu reflecta deloc diferenta de viteza, adica noi astia rosii suntem prea aproape de Macuri....cauzele sunt multe, Montoya e cea mai importanta cauza de pana azi.
4) astazi (ca de aici a pornit discutia) mi s-a parut hilar ca ai spus ca alonso a avut ghinion. a plecat de pe 1, nu l-a lovit nimeni, nu vad unde a fost ghinionul.aaaaaa....trulli l-a tinut? ) pai trulli tine mereu pe toata lumea, asta e menirea lui in cursa...si daca stau sa ma gandesc cum s-a purtat flavio cu el anul trecut, nu pot sa spun ca nu merita flavio....alonso nu, ca nu are nici o vina in duelul flavio trulli. Alonso are vina astazi ca a ajuns pe 2 dupa primul viraj plecand de pe 1.
#21
Scris 10 iulie 2005 - 11:46
faptuil ca alonso a fost mai incet azi (abia al 4lea fastest lap) cu siguranta ca nu a afectat rezultatul cursei
Noapte buna
#22
Scris 11 iulie 2005 - 09:38
da rares, si eu sunt de parere cu tine ca nu conteaza la nimic care masina e mai rapida. eu pusesem acei timp pt gaston, el a afirmat ca Macurile nu erau mai rapide. discutia nu are nici un sens, conteaza doar rezultatul.
#23
Scris 11 iulie 2005 - 10:42
Pacat ca McLaren nu iti cunosc interesul, timpul se scurge rapid, era momentul pentru niste ordine de echipa si niste frine "ordinare" in fata lu Alfonso. Trulli i-a ajutat mai mult.
ACrew style
#24
Scris 13 iulie 2005 - 12:21
2) esti mult prea dur cu sato. a gresi e omeneste, iar a apasa pe alt buton se poate intampla oricui. kimi parca a comis-o si el o data anul asta. parca in australia.
3)no comment ref la fastest laps, am spus mai sus tot ce credeam.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi