Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Etapa a-11-a Marele premiu al Angliei- Silverstone, 10 Iulie 2005


  • Topic inchis Acest topic e inchis
23 replies to this topic

#1 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 04 iulie 2005 - 10:39

hockenheim chiar si macelerit asa, permite cat de cat depasiri.
avem insa imola,nurburgring, magny cours, hungaroring unde depasirile sunt practic imposibile. Culmea, hungaroring si-a mai rezolvat din asta prin 2 modificari (acum cat de cat se poate). monaco nu mai vorbesc...dar are farmecul lui aparte

nu putem decat "ofta" uitandu-ne la SPA, monza, vechiul
hockenheim....
circ noi (malesia, sepang, china) permit depasiri.
silverstone (ca de el era vorba) ofera ceva sanse. Chiar si fara depasiri, silverstone e un circuit minunat, viraje precum Becketts rar mai gasesti in circuitele noi.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 05 iulie 2005 - 12:55

da, nu viteza de tot conteaza ci mai ales ce se intampla inainte liniei drepte respective (sa poti urmari indeaproape).
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 05 iulie 2005 - 02:17

Originally posted by rares_dan

Cat despre discutiile privind circuitele pe care se poate si pe care nu se poate depasi... Astea sunt povesti si samanta de scuza pentru clasari sub asteptari.


fara suparare, tu se pare ca stii mai bine decat cei implicati in F1....adica toata lumea stie ca pe unele se paote trece si pe altele nu, tie ti se pare scuza pt clasare sub asteptari.
ce vrei sa demonstrezi cu monaco? o masina cu gumele MUCI nu a putut fi depasita de un plutin de masini mai rapide. pai tocmai demonstrezi ca e o problema. pe orice circuit de bun simt trecea tot plutonul de alonso.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 05 iulie 2005 - 06:15

nici vorba. doar trulli a blocat mereu pe cate cineva, nimeni neputand sa se apropie destul incat sa treaca.
sato a incercat ceva dar kamikaze (oficial cica avea cu peste 40km/h mai mult in zona n care trebuia sa franeze deja).
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 05 iulie 2005 - 11:11

gaston, mi se pare exact invers, circuitele penibile intortocheate fara posibilitati de depasire prea mari favorizeaza o masina Renol care nu e extraordinara insa are constanta plus fiabilitate. Pe circuitele unde se poate alerga cu adevarat, McLaren e clar peste ca sa nu mai zic de Ferrari. Nu poti sa zici ca e lenta, insa nu are talentul de alergator al lu McLaren sa zicem.

De altfel, inainte de FRA am si spus cuiva "alfonso cistiga sigur". De asemenea prevad comportari bune pentru Renol in: UK, HUN, AUT si comportari nu asa de bune in: ITA, BEL, JPN. Si de asta nu suport aceasta masina si nici pe prietenu Alfonso. Cu Briatore e problema numita Fisico, deja e evident, oare toti sint lacheii si scalvii acestui ordinar care face anumite jocuri pe fata?

In UK, daca Kimi nu mai sparge un motor, cistiga aproape sigur pentru ca masina e mai buna si pilotul e mai bun. Insa fiabilitatea lasa de dorit.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#6 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 06 iulie 2005 - 08:07

Pai tocmai asta e, nu e la Ferrari si nici nu va fi pentru ca (sper!) aia de acolo l-au citit prea bine si au vazut ca nu e de top in nici un caz. Situatii in care la schimbarea de regulamente sau cu noroc chior anumiti au ajuns campioni au mai fost deci nu e primu si nici ultimu. Insa valoarea s-a dovedit si se va dovedi. Alfonso e un pilot slabutz ajutat de o masina buna si de mult noroc.

La Silverstone sper sa nu se mai strice nimic la Mercedes si Kimi sa cistige lejer.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#7 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 iulie 2005 - 12:29

kimi? engine failure, ce altceva...
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#8 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 09 iulie 2005 - 03:58

Nah, pakage e varza complet, RB a pierdut de la 0.1 la 0.5 in ultima curba unde masina a subvirat de imi venea sa vomit. Am crezut ca e FWD o secunda. A cui o fi vina, in curba aia lenta fara incarcare aerodinamica?? Miine Schuey ia maxim locul 6, RB o sa fie mai jos.

In plus cum am zis si mai devreme, asta e unul din circuitele stupide si relativ lente care nu se potrivesc. Un fel de carusel, numai viraje de viteza medie fara ceva extraordinar. Un fel de Hungaroring, Magny, Nring, Barcelona.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#9 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 iulie 2005 - 07:26

MS a gresit, dar tot weekendu a fost mai rapid cam cu 0.4-0.5 decat Rubens. nu cred ca acele 2 greseli puteau sa il coste atat. In plus, nici primul intermediar nu a fost deloc stralucit la timp. Ma astept sa fie "greutz" maine.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#10 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 iulie 2005 - 11:15

a fost rau, in toate sesiunile de pana acum a fost mai rapid decat rubens pe primul split.
iar din ce am vazut la TV nu a avut nici o ezitare acolo..( avut in stowe o iesire un pic mai larga si mult oversteer la intrarea in ultimul sector). cele 2 greseli nu pot duce la o pierdere atat de mare.
acum puteti fi convinsi ca eu asa sper, ca sa MS sa fie greu. e posibil sa imi doresc prea mult astsa si sa caut argumente pt a o sustine. mi s-a parut insa FOAAARTE ciudat felul in care isi tot arata dezamagirea in declaratii oficiale (pt turul asta)....miroase ciudat...sper sa am dreptate.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#11 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 iulie 2005 - 03:36

Originally posted by oaspetele
cu toate ca "tin" cu Kimi pentru a avea spectacol, trebuie sa subliniez faptul ca depasirea din primul tur asupra lu Trulli a fost facuta sub incidenta steagului galben, aratat din cauza lui Sato


cine, ce, unde, cand, care depasire
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#12 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 iulie 2005 - 03:46

Originally posted by htsbv
L-a depasit pe FA asa ca sa arate ca poate. Si a intrat la boxe. Asta mi-a placut.

cred ca si lui alonso i-a placut asta...
te-ai gandit ca poate stia ca intra la boxe :)
era o diferenta enorma de greutate intre masini, asa ca numai depasire interesanta nu a fost.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#13 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 iulie 2005 - 03:58

cred ca alonso gandeste mai mult decat crezi tu (daca nu el, cineva de la boxe sigur).
Kimi urma sa opreasca in curand, avea o masina mai usoaral

p.s. comentatorii de pe TVR nu stiu ce spun, eu ma uit pe RTL si live timing pe net
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#14 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 iulie 2005 - 06:14

Originally posted by dante01
cursa trecuta stim cine a fost dop...

aceeasi persoana a fost dop si azi :)
a se vedea locul pe care a terminat
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#15 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 iulie 2005 - 09:47

Originally posted by gaston

Nu sustin aici ca Montoya nu a meritat victoria. Spun ca a avut noroc sa o obtina


adevarat.
dar un fan al lui alonso nu ar trebui sa vorbeasca de lipsa norocului, pr a nu-l mania pe cel de sus.
singurul noroc al lui montoya a fost penalizarea lui kimi
cat despre fisico nu stiu
astept si eu un motor pocnit la alonso, probleme la eripa fata, probleme de 2 ori la boxe, prob la ctrl tractiunii, si apoi o sa spun ca e un prost cand face prima greseala. Apropo, masinile au un sistem anti-stall care ar trebui sa intre daca pilotul bruscheaza ambreiajul. pun pariu ca la fisico nu functioneaza.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#16 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 iulie 2005 - 10:05

Originally posted by gaston
Nu uita ca norocul tine cu cei buni, si chiar daca aici nu a fost chiar asa tot nu a iesit rau.

ca sa inteleg de la tine
Norocul tine cu cei buni cand avem noi noroc, cand nu, se mai ntampla...
halal obiectivitate
uite asta eu nu o inteleg..sa fiu al naibii daca pot. ati avut un sezon plin de succese, in care totul a mers ca uns si meritat. cum se pierde insa, e vina norocului , a traficului. nu va uitati insa ca masina a cam ramas in urma la evolutie.
pacat, pt ca astfel de reactii pateaza uin sezon foarte reusit. dar asta cu norocul tine cu cei buni, dar azi nu a fost cazul e de nota 20...
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#17 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 iulie 2005 - 10:20

ai spus asa
1) norocul tine cu cei buni
2) azi nu a fost chiar asa

ce sa inteleg de aici? ca norocul tine cu cei buni cand aveti voi parte de el, cand nu aveti parte insa nu mai e asa?

p.s. eu sunt adept convins al vorbei spuse de tine, despre proverbialul noroc al lui schumi ti-as zice simplu: nu cred in noroc. (se aplica si la "norocul" lui alonso, se aplica insa si la "ghinionul" lui de azi). era o vorba a unui jucator de golf, care intrebat cum face de are atat noroc a zis i find that the harder i work, the luckier i get


edit ca vad ca tot postezi pe masura ce iti aduci aminte sa mai completezi. eu nu am nimic cu succesul vostru, dar te rog, nu invocati lipsa de noroc, ca e penibil.

[Edited on 10-7-2005 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#18 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 iulie 2005 - 10:28

Originally posted by gaston

Iar de ramas in urma ca evolutie, nu stiu ce cursa ai vazut tu astazi dar nu mi s-a parut un moment ca Mercedes ar fi peste Renault. Poate in alte curse da, dar astazi in nici un caz.


uite ce cursa am vazut eu azi

fastest laps:
1 Kimi R�ikk�nen McLaren-Mercedes 1:20.502

2 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 1:20.700

3 Giancarlo Fisichella Renault 1:21.159

4 Fernando Alonso Renault 1:21.228




EDIT: NU EU am adus norocul in discutie. Nu cred in noroc. Cat despre Fisico, iti dau o tema de gandire :). Prima oprire a fost mai tarzie cu 2 tururi decat a lui Alonso, au stat la fel la boxe DAR a2a oprire a facut-o mai devreme. Era doar la 1 sec de Alonso, daca faceau opririle cum trebuia iesea in fata lui. Nu zic ca eu nu as face la fel ca team manager, as face-o si sunt pentru ordine de echipa (o sustin sus si tare). insa ma deranjeaza cand unii vad ordinele de echipa doar la altii, la ei, doamne-fereste


ca sa nu zici ca vorbesc prostii
Alonso
Fernando Alonso Renault 23 24.627

Fernando Alonso Renault 49 20.367

Fisico
Giancarlo Fisichella Renault 25 24.099
Giancarlo Fisichella Renault 46 33.810


nu ti se pare suspect ca a intrat mai tarziu la primul stop, au stat la fel, dar pt al doilea stint a avut benzina mai putina cu 3 ture?!?

[Edited on 10-7-2005 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#19 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 iulie 2005 - 11:00

eu nu am pretins niciodata ca as fi obiectiv.
mai mult, dupa cum vezi am trecut sub nume si "tifoso ferrari" pentru ca nu imi ascund afinitatile.


Alonso 9.2, Fisico 8.6? F bine
Lui Alonso benzina de 9.2 sec i-a ajuns 26 de tururi (adica benzina pt fiecare tur a costat 0.35 secunde), iar lui Fisico 8.6 sec de benzina i-au ajuns 21 de tururi..adica 0.41 sec pt fiecare tur). Al naibii, consuma mai mult masina lui nu?
nu am nmic cu ordinele de echipa, dar ma deranjeaza enorm cand nu se recunosc si la ceilalti. uite mai sus un calcul al cifelor, simplu ori a fost aranjat ceva ori masina lui Fisico consuma cu 17% mai mult.

pe mine nu ma deranjeaza ca discutam in contradictoriu, mi se pare ca discutia e civilizata si in fond, asta e scopul forumului, sa ne expunem si argumentam parerile
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#20 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 iulie 2005 - 11:23

in lipsa de alte date evident ca am presupus timpii de introducere a furtunului identici. altfel da, poate la fisico intra mai greu furtunul...e varianta mai ieftina (glumesc, sunt standard impuse de FIA).

cat priveste duelul Renault-McLaren...si obiectivitatea mea in acesta caz...hai sa iti zic niste lucruri
1) la nuerburgring nu a avut ghinion kimi, si-a stricat singur guma
2) motoarele pocnite si implicit 10 lucuri pierdute nu au nici o legatura cu ghinionul, tin de competitie. asa cum ai un motor cu 10 cai mai puterinic, poti avea si unul mai fragil. sh*t happens cum se spune in domeniul acesta
3)renault merita cu prisosinta locul 1 din ambele clasamente.
mai mult, cred ca distanta intre mclaren si echipa "mea" nu reflecta deloc diferenta de viteza, adica noi astia rosii suntem prea aproape de Macuri....cauzele sunt multe, Montoya e cea mai importanta cauza de pana azi.
4) astazi (ca de aici a pornit discutia) mi s-a parut hilar ca ai spus ca alonso a avut ghinion. a plecat de pe 1, nu l-a lovit nimeni, nu vad unde a fost ghinionul.aaaaaa....trulli l-a tinut? :)) pai trulli tine mereu pe toata lumea, asta e menirea lui in cursa...si daca stau sa ma gandesc cum s-a purtat flavio cu el anul trecut, nu pot sa spun ca nu merita flavio....alonso nu, ca nu are nici o vina in duelul flavio trulli. Alonso are vina astazi ca a ajuns pe 2 dupa primul viraj plecand de pe 1.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#21 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 iulie 2005 - 11:46

e dreptul tau sa ai o parere..
faptuil ca alonso a fost mai incet azi (abia al 4lea fastest lap) cu siguranta ca nu a afectat rezultatul cursei
Noapte buna :)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#22 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 11 iulie 2005 - 09:38

si problema lui fisi in bahrein la motor ;)

da rares, si eu sunt de parere cu tine ca nu conteaza la nimic care masina e mai rapida. eu pusesem acei timp pt gaston, el a afirmat ca Macurile nu erau mai rapide. discutia nu are nici un sens, conteaza doar rezultatul.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#23 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 11 iulie 2005 - 10:42

Well, inseamna ca nu stiu ce se intimpla in curtea lor, sint prosti sau eu stiu mai bine ca ei. E clar ca lumina zilei ca asemenea circuite tip rollercoaster (sau Mickey Mouse) se potrivesc la Renol, cum am prevazut cu ceva posturi in urma, numai ca McLaren a avut un plus. Cit despre masina Renol fiind mai rapida 2 ani la rind, in primul rind e indoilenic la greu si in al doilea rind imi aduc aminte de Aprilia de 400cmc: calificari f bune, dar depasiri lipsa si mai ales rezultate lipsa. Din nefericire, Aprilia nu a beneficiat de schimbari de regulament care sa ii faca din "melci", mari cistigatori.

Pacat ca McLaren nu iti cunosc interesul, timpul se scurge rapid, era momentul pentru niste ordine de echipa si niste frine "ordinare" in fata lu Alfonso. Trulli i-a ajutat mai mult.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#24 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 iulie 2005 - 12:21

1) partea cu toyota mi se pare stupida. de ce? pai daca erau asa rezistente, puteau sa le tureze mai mult si extrageau mai multa perf din ele. nu mi se pare o lauda faptul ca iti tine motorul 3 curse, inseamna ca nu ai extras tot din el
2) esti mult prea dur cu sato. a gresi e omeneste, iar a apasa pe alt buton se poate intampla oricui. kimi parca a comis-o si el o data anul asta. parca in australia.
3)no comment ref la fastest laps, am spus mai sus tot ce credeam.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi