Salt la continut


Red Team

Inregistrat la: 17 mai 2007
Offline Ultimul click: oct 24 2009 04:50
-----

Mesaje scrise de mine

In subiectul:Xmods Evo Hummer H2

19 ianuarie 2009 - 11:45

E cam tarziu pt ca le-au trimis joia trecuta, deci saptamana asta ar cam trebui sa apara. O sa ma pregatesc si cu setul de pile :lol:
Stii cumva daca se vand pe undeva pe la noi FET-urile alea de pe Xmods? (IRF7324 si IRF9910)

LE: Si inca o intrebare: stii cumva unde as piutea gasi o caroserie Ford Focus WRC 2001 sau 2002? Am vazut ca au existat dar nu mai gasesc nicaieri...
Mi-as lua si un Mini-Z AWD daca as gasi caroseria respectiva...


PCB - ul e cea mai slaba componenta a xmod-ului. Sunt fani care au inlocuit cu unul de la Z si au dovedit ca merge foarte bine. Asa ca probabil e mai recomandabil, decat sa schimbi fet-urile , dar RX-ul integrat pe placa sa dea rateuri.
Referitor la a 2-a problema, poate pe ebay, dar am vazut ca o caroserie de Z care nu se mai face sau e foarte rara, poate ajunge si la 100 USD !


E cam tarziu pt ca le-au trimis joia trecuta, deci saptamana asta ar cam trebui sa apara. O sa ma pregatesc si cu setul de pile :)
Stii cumva daca se vand pe undeva pe la noi FET-urile alea de pe Xmods? (IRF7324 si IRF9910)

LE: Si inca o intrebare: stii cumva unde as piutea gasi o caroserie Ford Focus WRC 2001 sau 2002? Am vazut ca au existat dar nu mai gasesc nicaieri...
Mi-as lua si un Mini-Z AWD daca as gasi caroseria respectiva...


PCB - ul e cea mai slaba componenta a xmod-ului. Sunt fani care au inlocuit cu unul de la Z si au dovedit ca merge foarte bine. Asa ca probabil e mai recomandabil, decat sa schimbi fet-urile , dar RX-ul integrat pe placa sa dea rateuri.
Referitor la a 2-a problema, poate pe ebay, dar am vazut ca o caroserie de Z care nu se mai face sau e foarte rara, poate ajunge si la 100 USD !

In subiectul:Xmods Evo Hummer H2

19 ianuarie 2009 - 10:52

Hummer-ul l-am luat de la Quelle.com.ro , dar nu mai au in lista nimic de la Xmods.

Daca vrei scara 1:28, in general gasesti destul de greu la noi.
Teoretic variantele ar fi:
Xmods (Car sau Truck) de la RadioShack - preturi ~50USD/60-75Eur, dar gasest anumite modele si pe la 30-40.
Mini-Z (exista mai multe variante, vezi aici) de la Kyosho. Aste sunt mai scumpe: 120-200USD/EUR.
Iwaver - o vaianta/clona mai ieftina a lui Mini-Z MR02. Se gaseste la noi la 200RON.

Poti incerca sa iei Xmods de AICI sau AICI, de pe OKAZII sau ia legatura cu Viper sau cu Red Team, poate stiu ei alte surse.
Iwaver gasesti AICI. La asta se potrivesc multe piese de la Kyosho Mini-Z, pe care nu l-am vazut la noi in magazine, probabil pt ca e o gama mai scumpa.
Dar practic poti sa-ti iei din orice magazin online din state, europa sau asia.

A facut Red Team o descriere detaliata a gamelor aici.
Pe scurt:
- daca vrei sa mesteresti si sa te joci, ia-ti Xmods pt ca e mai apropiat dpdv constructiv/mecanic de masinile adevarate.
- daca vrei sa te dai la curse ia-ti Mini-Z pt ca e mai "precis" dpdv calitativ.
- daca vrei o solutie ieftina si cu ceva posibilitati de upgrade, ia-ti Iwave


Desi n-am mai intrat de mult pe aici, I'm alive :lol:, nici nu am banuit ca dupa atata timp, mai se ocupa cineva de Xmods, dar la o cautare pe Google, am dat de acest topic. O surpriza placuta !

Deci, la topic...din cele 3 posibilitati RTR 1/28, au mai ramas 2.
Iwaver deja nu mai exista ca si producator, e a 'jdemia schimbare de brand pe care chinezii o fac in cativa ani la acelasi model, deja in magazinul lor nu mai exista modelul 02M, asa ca eu nu m-as baza pe acest model.
Modele kit, non-RTR au aparut mai multe: MRCG, P28 si intre timp deja disparutul Sinister. De departe primele 2 mentionate sunt net superioare oricaror alte modele si beneficiaza de sprijinul unor comunitati 1/28 destul de puternice in tarile unde acestea se produc: USA si Suedia.
Cine doreste sa fie la curent cu ce se intampla in domeniul 1/28, poate intra pe redteamracing.info si afla tot ce misca despre aceasta clasa.

Interesant sa aflu si de existenta a inca 2 magazine ce vand xmods, desi Google nu mi le-a aratat.

Referitor la piesele GPM, nu stiu daca e prea tarziu, dar iti spun ca o parte din ele nu se vor potrivi chiar perfect pe model.

In subiectul:Prima etapa Cupa PNC la automodele RC 1/28 on road

03 februarie 2008 - 09:30

Cine vrea sa vada poze de la prima etapa, o poate face AICI

In subiectul:Prima etapa Cupa PNC la automodele RC 1/28 on road

28 ianuarie 2008 - 02:22

Si iata ca s-a terminat si prima etapa a sezonului competitional la clasa 1/28 on road.

A fost frumos, insa foarte obositor, pentru mine cel putin, care a trebuit sa fac si sa desfac ce mai mare parte a problemelor legate de desfasuratorul concursului si din cand in cand sa fac si pe concurentul. Lucru ce va trebui sa-l evit la viitoarele etape si sa aleg care din aceste 2 functii o voi avea�faptul ca nu sunt un pilot stralucit, ma duce cu gandul ca ar trebui sa aleg varianta de � DJ � sau � MC �, si in acelasi timp sa ma concentrez pe promovarea de noi modele, competitii si materiale de concurs pentru driverii cu adevarat de top de la aceasta clasa si eventual, ma voi multumi cu participarea la competitiile organizate de altii, la aceasta clasa sau la altele.

Deci, back to the topic�prima etapa s-a dovedit deosebit de animata, incepand de vineri seara de la antrenamentele libere si pana duminica, la incheierea competitiei. Initial au fost prezenti 17 concurenti, insa datorita unor probleme tehnice sau olimpiadelor scolare, au luat startul 14, din care doar 2 aveau sub 14 ani. Asta dovedeste ca interesul pentru aceasta clasa si implicit competitie, creste usor dar constant si in randul adultilor, nu numai al copiilor, ceea ce ma face sa cred ca suntem pe bunul cel bun.

Pe scurt dupa desfasurarea antrenamentelor cronometrate de sambata, situatia pe grila pentru startul de duminica, s-a prezentat astfel:

SERIA I

1. Alexandru Vasile / 00:08.097
2. Cristian Ionescu / 00:08.191
3. Lucian Dutu / 00:08.758
4. Catalin Ceausu / 00:09.234
5. Mircea Apostol /00:09.923

SERIA II

6 Claudiu Micu / 00:13.351
7 Razvan Ionescu / 00:13.551
8 Adrian Brailoiu / Fara transponder
9 Valentin Ciorgan / Fara transponder

SERIA III

10 Corin Incias / Fara transponder
11 Sima Andrei / Fara transponder
12 Iulian Dutu / Fara antrenament

SERIA IV XMODS

13 Georgevici Robert
14 George Hateganu

Duminica, s-a dovedit ca ora 10.00 este o ora prea matinala pentru o parte din concurenti, insa startul s-a dat cu doar 5 minute intarziere, pana la sfarsitul zilei, acumulandu-se o intarziere totala de 30 de minute, ceea ce cred ca a fost ok si in mod sigur, la viitoarele etape vom putea reduce acest timp. Oricum, structura desfasurarii fiecarei etape, ar putea suferi unele mici schimbari, ce vor fi comunicate din timp.

Dupa desfasurarea manselor de calificari si ghinionul devenit aproape proverbial si�transmisibil ( transponderul nu a functionat nici pe modelul lui Adrian ) al lui Alexandru � IlPadrino, s-a intrat in mansele finale in urmatoarea configuratie:

Finala A:

Cristian Ionescu
Catalin Ceausu
Mircea Apostol
Lucian Dutu
Iulian Dutu
Vali Ciorgan

Finala B:

Andrei Sima
Razvan Ionescu
Robert Georgevici
Adrian Brailoiu
George Hateganu
Corin Incias

Finala B a fost impartita in doua ( doar prima mansa ), deoarece au fost 2 xmod-uri prezente, si dupa desfasurarea ostitlitatilor, clasamentul acesteia a fost:

1 Andrei Sima 69 T
2 Razvan Ionescu 68 T
3 Robert Georgevici 67 T
4 Adrian Brailoiu 66 T
5 George Hateganu 62 T
6 Corin Incias 61 T

Finala A, a fost foarte disputata, lupta stransa desfasurandu-se in limitele sportivitatii, concurentii dovedind un fair-play deplin, ulterior glumind pe seama micilor incidente ce au avut loc pe parcursul celor 2 manse finale. Merita mentionat, stilul foarte bun de condus al unui nou venit in RC, Vali Ciorgan, ce in urma cu cateva saptamani, nu stia sa tina corect emitatorul. Deasemenea au fost prezenti cativa driveri de la clase mai mari � termice, deocamdata unii pe post doar de spectatori, insa toti au dovedit ca nu conteaza�� cat de lung ai parul, important e cat si cum gandesti � ! Multumim de participare si va mai asteptam.

Finala A - Mansa 1

1 Cristian Ionescu 48 T
2 Catalin Ceausu 47 T
3 Mircea Apostol 46 T
4 Lucian Dutu 40 T
5 Vali 35 T
6 Iulian Dutu 32 T

Finala A - Mansa 2

1 Cristian Ionescu 48 T
2 Catalin Ceausu 46 T
3 Lucian Dutu 45 T
4 Mircea Apostol 38 T
5 Vali 37 T
6 Iulian Dutu 33 T

Clasament Finala A:

1 Cristian Ionescu 96 T
2 Catalin Ceausu 93 T
3 Lucian Dutu 85 T
4 Mircea Apostol 84 T
5 Vali 72 T
6 Iulian Dutu 65 T

Dupa compilarea rezultatelor celor 2 serii finale, clasamentul dupa prima etapa, arata astfel:

Cristian Ionescu 10 pct.
Catalin Ceausu 8 pct.
Lucian Dutu 6 pct.
Mircea Apostol 5 pct.
Vali 4 pct.
Andrei Sima 3 pct.
Alexandru Vasile 2 pct. - a primit un punct pentru Best lap Time: 00:08.097
Razvan Ionescu 1 pct.
Robert Georgevici 1 pct.
Adrian Brailoiu 1 pct.
Iulian Dutu 1 pct.
George Hateganu 1 pct.
Corin Incias 1 pct.
Claudiu Micu 1 pct.

S-a alergat in general cu Mini Z MR02, au fost si 2 xmods evo si un Iwaver 02M. La sfarsitul competitiei, reprezentantul principalului sponsor, Autoart.ro, a inmanat premiile pentru cei 3 juniori prezenti la competitie.
Cam asta a fost, eu zic ca a fost bine, desigur e loc si de mai bine si ii rog pe cei ce au fost prezenti, daca doresc, sa-si spuna parerea despre aceasta competitie.
Au fost facute si fotografii si clipuri, insa momentan nu sunt in posesia acestora si sper ca in curand le voi putea face publice.