Salt la continut


jjcage

Inregistrat la: 29 mai 2007
Offline Ultimul click: oct 27 2009 02:11
-----

Mesaje scrise de mine

In subiectul:Black 6 MPS

16 aprilie 2008 - 04:38

Eu am un Megane RS si am renuntat sa-l mai folosesc pe drumul CJ-BN. E o placere CJ-Gherla dar mai departe imi bat joc de suspensiile masinii. Din fericire stau in CJ si in orice alta directie in afara de BN sunt drumuri acceptabile. Imi pare foarte rau pentru putinele drumuri pe care le-am facut spre BN. Cred ca au consumat amortizoarele mai mult decat o sa o faca urmatorii 20.000 Km de acum incolo. Chiar ma gandeam sa fac teste de amortizoare din cand in cand sa vad cum se depreciaza.

In subiectul:Renault Megane RS Formula 1 Team R26

12 martie 2008 - 08:27

Pai cum iti imaginezi ca in viteza 1 o masina cu tractiune pe fata poate intrece una 4x4?
Limita pe distanta scurta e tractiunea. Daca distanta creste, altfel stau lucrurile.
Evident ca daca alegi o cursa care sa fie pe profilul masinii tale, castigi.
Prin padure, probabil o Dacie veche rupe pe R26. Si ce daca?

In subiectul:Renault Megane RS Formula 1 Team R26

22 ianuarie 2008 - 03:16

Ce inseamna e clar dar nu mi-e clar ce face diferit fata de traction control-ul normal. Problema la turbo e ca se pierde din presiune daca traction control "lasa" din acceleratie cand detecteaza derapare.

O solutie conform http://en.wikipedia....raction_control ar fi franarea rotilor care derapeaza. Asa nu se pierde din boost dar apar solicitari imense asupra transmisiei.
Ar mai fi reducerea boost-ului prin controlul unei valve. Sunt curios ce se foloseste la Megane pentru ca din descrierea oficiala reiese ca totul ar fi realizat din soft.

In subiectul:Renault Megane RS Formula 1 Team R26

22 ianuarie 2008 - 02:37

se aprindea beculetul la bord (e acelasi pt LSD si ESP) insa masina nu patina


Eu stiam ca LSD e o chestie pur mecanica. Eu zic ca daca se aprinde becul deja a intrat ESP si a taiat din acceleratie.
Una dintre imbunatatirile importante la gama Megane Sport de la inceputuri pana acum e reglajul ESP-ului.
Ar mai fi si launch controlul care se activeaza daca o tii turata la 4000+ inainte de start. Inca nu mi-e clar ce face dar Renault se lauda ca ajuta sa nu-si piarda din elan motorul cand intra traction control.

In subiectul:Renault Megane Bicorp RS 225 CP versus Renault Clio RS 200 CP

01 iunie 2007 - 01:08

Da, estimarea e inceputul lui septembrie, dar nu e o promisiune ferma, deci poate sa mai intarzie.
Oricum, eu de peste jumatate de an tot am incercat sa ma decid ce sa iau asa ca ce mai conteaza inca 3-4 luni.