Majoritatea semnalelor pe care le citeste ECU central sau ECU ABS-ului sunt tensiuni (V) sau rezistente(ohmi) .Orice piesa introdusa in circuitul calibrat il va deregla si ii va da informatii eronate. Vei avea un spectacol de culoare si lumina : http://www.continent...asso?img=141260 (glumesc desigur)
Vezi si tu pe unde te legi cu firele pe aici pe undeva :
- Vede profil: Mesaje: cianurel
Community Stats
- Grup: Members
- Mesaje: 2
- Vizualizari: 493
- Titlu User Nou venit
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
-
Marca
Dacia
-
Model
solenza
-
Motorizare
1.4i
0
Neutral
User Tools
Mesaje scrise de mine
In subiectul:bec ABS
22 august 2007 - 08:34
In subiectul:Ambreiaj, cum este mai bine
20 august 2007 - 06:06
Un rulment de presiune ,ca pana sa actioneze furca rulmentul si apoi ``soarele ``discului este ceva cale ..are o fiabilitate suficient de mare pentru a depasi ca durata de viata discul de ambreiaj. Cine schimba discul fara a schimba si rulmentul ????? Eu am 39000 km cu Solenza numai prin Bucuresti ,unde evident debraieri la greu. Piciorul il tin(greu de definit dpdv al fortei cati N,daN etc.)pe pedala de ambreiaj .Nicio problema .La turatia de relantii pleaca fara probleme fara a atinge pedala de acceleratie(ca si test vorbind). Asa este teoretic nu este bine sa tii piciorul pe pedala de ambreiaj.Ce voiam sa spun este ca oricum primul care cade este discul . Viata cea mai scurta o au discurile de ambreiaj de pe masinile conduse de o mare parte a soferitelor .Cel mai daunator este cand efectuezi debraieri si cuplari intrun timp nepermis de lung.Placa de presiune este proiectata sa cada dupa disc .Piesa de sacrificiu din intreg ansamblul ,este discul de ambreiaj.Debraieriile/cuplarile lungi genereaza (prin frecare de alunecare)cantitati mari de caldura la decalirea sorelui si scaderea fortei elastice a acestuia.De aici rezulta o presiune de contact mai redusa in sistemul placa de presiune ,disc,volanta ce au drept urmare frecari de alunecare suplimentare ,cu efectele negative enumerate mai sus.
Concluzie : daca nu tineti piciorul in stand by pe pedala de ambreiaj este forte bine.Daca totusi il tineti usor sprijinit .....nu va stresati.Rulmentul de presiune va sustine (cu limite desigur).
Concluzie : daca nu tineti piciorul in stand by pe pedala de ambreiaj este forte bine.Daca totusi il tineti usor sprijinit .....nu va stresati.Rulmentul de presiune va sustine (cu limite desigur).
- Vede profil: Mesaje: cianurel
- Privacy Policy
- Regulament ·