light weight mod = carboane, scaun scoica + scoase alte acareturi de prin masina
si da masina mea are doar catback si admisie nu sunt genul care sa se fereasca, daca doresti sa ne intalnim cu cea mai mare placere!
- Vede profil: Mesaje: STIprdr
Community Stats
- Grup: Members
- Mesaje: 11
- Vizualizari: 715
- Titlu User Nou venit
- Varsta 38 ani
- Data nasterii Septembrie 10, 1986
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
-
Marca
Subaru
-
Model
Impreza MY04
-
Motorizare
EJ207 195kw
Mesaje scrise de mine
In subiectul:Renault Megane RS Formula 1 Team R26
17 aprilie 2009 - 04:38
In subiectul:Renault Megane RS Formula 1 Team R26
17 aprilie 2009 - 12:22
axele lui andrei sunt un brian crower iar din cate stiu eu exista unele si mai rele de la toda vtec killer cams se cheama... scuze de o/t
In subiectul:Renault Megane RS Formula 1 Team R26
17 aprilie 2009 - 12:03
depinde de gradul axelor, pt ca daca se opteaza pt niste axe street toda gen a3 sau spoon sau alte tiganii inca se poate merge cu masina foarte linistit pe strada, iar in Anglia o fac foarte multi, decat daca te arunci la niste axe cu grade ridicole deja masina devine un chin pe strada la un mers "normal"
In subiectul:Renault Megane RS Formula 1 Team R26
17 aprilie 2009 - 11:27
ma sincer 15% dintr-un motor de honda de 200cp ar insemna vreo 30 de cai care nu ii vei putea castiga niciodata cu modificarile lui dinoc , acolo deja intrii pe taramul galeriilor de admisie schimbate & axe, eu am doar admisie, catback si "light weight mod" pe civicul meu si am tot cautat sa ma dau cu un r26 daca are cineva curiozitatea sa incerce si cu mine sa nu mor prost datimi o veste pt ca sincer eu nu am nici in cea mai insorita zi peste 210 cp iar cuplul... in rest parerea mea va agitati prea mult pt niste curse...
In subiectul:Subaru Impreza WRX 2,5 Sports Wagon MY-07
07 ianuarie 2009 - 05:38
este destul de restrictiva evacuarea de fabrica la type-r, cu un sistem complet de evacuare se poate castiga destul de bine
- Vede profil: Mesaje: STIprdr
- Privacy Policy
- Regulament ·