Salt la continut


Bogdan_lancer

Inregistrat la: 09 feb 2008
Offline Ultimul click: oct 26 2009 11:13
-----

Mesaje scrise de mine

In subiectul:Tuning motor pt Lancer 2.0

14 februarie 2008 - 02:31

poi daca tocmai am zis ca a mea a trecut prin toate, inseamna k nu bat campii...nu???

o sa fie cat de curand si poze si fise dyno si multe alte detalii...

si cel mai relevant..ne vedem pe strazi sa vada omu cu ochiu lui cu arata si cum merge...nu???
da pt asta umpicut de rabdare...

In subiectul:Tuning motor?

12 februarie 2008 - 05:13

[quote name='MikeTekRacing' post='346064' date='Feb 12 2008, 04:42 PM']daca stiai si ce-i EGR :P era si mai bine[/quote]




ce EGR mah.....?????am zis egr??? am vrut sa spun AFR......

egr nu are nici o treaba cu tuning-ul....

mai omorat cu egr-u asta al tau....:P

[quote name='dany_s' date='Feb 11 2008, 04:49 PM' post='345950']
Bogdane

dar zi-ne si noua cam ce putere are Lancer-ul asta al tau dupa turbo? Ce turbina ai pus? Ai instalat stand alone sau?
[/quote


in jur de 300 hp.... o turbina de evo ix modificata, fara stand alone....

In subiectul:Tuning motor?

12 februarie 2008 - 04:24

asta e....daca stiam sa scriu, eram presedinte....:P

In subiectul:Tuning motor?

12 februarie 2008 - 02:04

Ma refeream strict la faptul ca nu pot avea incredere in cei care ofera produse sau servicii, de orice fel ar fi acestea, si care nu se pot exprima coerent sau intr-o forma gramaticala 99% corecta. In ultima perioada am observat ca "ii"-urile, "la" si cratimele sunt utilizate frecvent in conversatiile scrise, aproape fara sa conteze mediul social din care provine cel care scrie. "Voi venii la intalnire", "distanta de 10 metrii", "veni-ti si voi", "mama la fata aia" sunt forme aproape nederanjabile la cat de des sunt utilizate, insa limbajul sms-ist sau mirc-esc chiar zgarie privirea cititorului.
De cat timp citesc acest forum va cunosc aproape pe toti, cu bune si rele. Multe din sfaturile si parerile exprimate de voi aici mi-au fost de un real folos.
Ceea ce vroiam sa spun inainte, si cei care au vrut sunt convins ca au si inteles, este ca nu poti avea incredere intr-o firma de tuning al carui reprezentant in orice forma de media nu stie sa scrie intr-un mod coerent, corect si sa furnizeze informatii convingatoare si competente. La ce firma de tuning lucrezi ? - Nu conteaza. Cati cai are masina dupa tuning ? - Nu e asa imporatant...
Pai e chiar foarte important, o explicatie pe larg, cu sau fara poze dar cu detalii tehnice sau chiar un tutorial despre modificarile efectuate asupra grupului propulsor al autoturismului ar fi convins cat o mie de cuvinte.

Numai bine !



mah...bene k sunt eu analfabet si voimaestrii literari.....

faptu ca nu vreu sa-ti dau detalii despre masina mea personala si ingeneral despre masinile clientilor mei...nu rezulta faptu k nu ofer un tuning de calitate.....

daca te intereseaza la ce performante v-a ajunge masina ta...nu ma cauti pe forum....ma cauti personal...vi la garaj..o masuram sa vedem mai inati de la ce putere plecam....si apoi vedem ce se poate face....

u ce vrei sa-ti spun tie pe forum...????

daca ti-as spune tie ce si cum modific...de ce ai mai avea nevoie de mine...???
asta ie meseria mea....punct...

In subiectul:Tuning motor?

12 februarie 2008 - 11:20

Bogdane

dar zi-ne si noua cam ce putere are Lancer-ul asta al tau dupa turbo? Ce turbina ai pus? Ai instalat stand alone sau?

.................................

in principiu masina are multe piese de evo ix.....

ca-ti cai are nu e asa importanat...oricum la 400m bate un evo ix stock...