Salt la continut


Weeping Eye

Inregistrat la: 23 feb 2008
Offline Ultimul click: oct 27 2009 10:29
-----

Mesaje scrise de mine

In subiectul:Cum se curata injectoarele,

09 martie 2008 - 10:27

In functie de locul unde e amplasata


Pentru Megane, motorul de 1,6l, 8V, unde este? Vreau sa o operez singur, dar cum o recunosc? Cum o curat? Cum as putea-o strica?

In subiectul:Metroul Bucurestean - noul metrou - info

24 februarie 2008 - 11:14

Pozele sunt belea! Iti multumesc mult, Cristi!
Asa cum am zis, nu am avut niciodata posibilitatea ce a 'mirosi' aerul din cabina unei rame de metrou. M-am lamurit in ceea ce priveste pozitia robinetului KD2. Am atunci o alta intrebare: exista cumva vreo alta maneta de actionare a franei pneumatice asezata mai comod, pe bord? Incetinirea se face cu ajutorul franei electrice, dar oprirea? Sau mecanicul trebuie sa cotrobaie pe sub bord dupa KD2? Cumva maneta care comanda frana electrica are la ultimele pozitii frana pneumatica, cum e la unele troleibuze? Cum se realizeaza oprirea trenului?

In subiectul:Cum se curata injectoarele,

23 februarie 2008 - 02:37

O recomandare de aditiv bun?

In subiectul:Metroul Bucurestean - noul metrou - info

23 februarie 2008 - 02:22

Deci se confirma!
Dupa ce ca au roti monobloc (nu exista posibilitatea inlocuirii bandajului uzat), incompetentii au aruncat cu banii pe fereastra. O roata monobloc este mult mai scumpa deoarece intreaga piesa este realizata din aliaj mai bun decat una cu bandaj, la care doar bandajul este facut din materiale mai scumpe decat corpul rotii.

In subiectul:Cum se curata injectoarele,

23 februarie 2008 - 02:18

Am intrat abia aseara pe forumul vostru si asta din cauza unui topic referitor la metrouri. Am si eu o problema pe care timpul inca nu mi-a permis sa o rezolv, dar care ma macina ingrozitor:
Am un Megane 1 - 1,6 benzina, 8 valve la care, la temperaturi mai mici ale motorului, daca apas brusc acceleratia (sa zicem nu chiar lent), motorul da sa se opreasca iar dupa balbaieli prelungite, se poate chiar opri sau sa se tureze. Cineva mi-a spus ca ar fi vorba de problema mai sus discutata - injectoare murdare. Altcineva a pomenit de 'vana de ralanti' - care presupun ca intervine si la cresterea cantitatii de benzina din timpul incalzirii motorului. Aveti vreun sfat si pentru mine?