SAl
a mai fost cineva dupa masini ..ca vad ca in ultimul timp nu prea mai sint asa multe postari .... mai merge piata sau sa blocat ???
In zona Nurnberg am (auzit) ca se aduc masinile din toata DE asta ce presupune ca se aduc toate ciurucurile sau si de calitatea 1 adica putin rulate
bye
- Vede profil: Mesaje: bogdan178
Community Stats
- Grup: Members
- Mesaje: 14
- Vizualizari: 1.157
- Titlu User Nou venit
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
-
Marca
Dacia
-
Model
Logan
-
Motorizare
1.4 MPI
0
Neutral
User Tools
Prieteni
bogdan178 nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Mesaje scrise de mine
In subiectul:Pas Cu Pas ... Cumparare Masina din Belgia si Germania - partea a II-a
27 noiembrie 2008 - 01:50
In subiectul:acte si taxe de plata la vanzarea masinilor?
25 noiembrie 2008 - 09:45
Sal
Pe scurt este asa ...imi imatriculeaza unul masina contra cost ....combinatii la R.A.R incadrarea din E3 o face pe E4 treaba lui
Ne-am inteles de la inceput ca o parte din diferenta taxei o ia el .....problema + tupeul de abia de acum vin
Masina e 100 % E 3 .El mi-a aratat Cartea masini emisa de R.A.R cu incadrarea E 4 ...numai ca acum imi zice ca de fapt cind sa dus sa achite taxa sau sa dus sa bage masina la impozit ...aia i-au dat o hartie si masina de fapt e incadrata E 2 .
Ma face sa rad si imi spune ce taxa sa imi aleg sa platesc ....penibil ....ce vreau sa intreb de fapt
UNDE SE STABILESTE TAXA AUTO PROPRIU ZIS VALOAREA EI IN LEI (RON) ? La CEC sau la R.a. R i se da o hartie cu cit are de plata ?
Odata incadrata E 4 de catre RAR in cartea masini mai poate sa ridice cineva semne de intrebare ca e alta incadrare a masini ex E 3 sau E 2 ?
Se poate contesta undeva incadrarea masini ?
multumesc
bye
Pe scurt este asa ...imi imatriculeaza unul masina contra cost ....combinatii la R.A.R incadrarea din E3 o face pe E4 treaba lui
Ne-am inteles de la inceput ca o parte din diferenta taxei o ia el .....problema + tupeul de abia de acum vin
Masina e 100 % E 3 .El mi-a aratat Cartea masini emisa de R.A.R cu incadrarea E 4 ...numai ca acum imi zice ca de fapt cind sa dus sa achite taxa sau sa dus sa bage masina la impozit ...aia i-au dat o hartie si masina de fapt e incadrata E 2 .
Ma face sa rad si imi spune ce taxa sa imi aleg sa platesc ....penibil ....ce vreau sa intreb de fapt
UNDE SE STABILESTE TAXA AUTO PROPRIU ZIS VALOAREA EI IN LEI (RON) ? La CEC sau la R.a. R i se da o hartie cu cit are de plata ?
Odata incadrata E 4 de catre RAR in cartea masini mai poate sa ridice cineva semne de intrebare ca e alta incadrare a masini ex E 3 sau E 2 ?
Se poate contesta undeva incadrarea masini ?
multumesc
bye
In subiectul:Problema Inmatriculare Masina
25 noiembrie 2008 - 09:33
Sal
Pe scurt este asa ...imi imatriculeaza unul masina contra cost ....combinatii la R.A.R incadrarea din E3 o face pe E4 treaba lui
Ne-am inteles de la inceput ca o parte din diferenta taxei o ia el .....problema + tupeul de abia de acum vin
Masina e 100 % E 3 .El mi-a aratat Cartea masini emisa de R.A.R cu incadrarea E 4 ...numai ca acum imi zice ca de fapt cind sa dus sa achite taxa la CEC sau sa dus sa bage masina la impozit ...aia i-au dat o hartie si masina de fapt e incadrata E 2 .
Ma face sa rad si imi spune ce taxa sa imi aleg sa platesc ....penibil ....ce vreau sa intreb de fapt
UNDE SE STABILESTE TAXA AUTO PROPRIU ZIS VALOAREA EI IN LEI (RON) ? La CEC sau la R.a. R i se da o hartie cu cit are de plata ?
Odata incadrata E 4 de catre RAR in cartea masini mai poate sa ridice cineva semne de intrebare ca e alta incadrare a masini ex E 3 sau E 2 ?
Se poate contesta undeva incadrarea masini ?
multumesc
bye
Pe scurt este asa ...imi imatriculeaza unul masina contra cost ....combinatii la R.A.R incadrarea din E3 o face pe E4 treaba lui
Ne-am inteles de la inceput ca o parte din diferenta taxei o ia el .....problema + tupeul de abia de acum vin
Masina e 100 % E 3 .El mi-a aratat Cartea masini emisa de R.A.R cu incadrarea E 4 ...numai ca acum imi zice ca de fapt cind sa dus sa achite taxa la CEC sau sa dus sa bage masina la impozit ...aia i-au dat o hartie si masina de fapt e incadrata E 2 .
Ma face sa rad si imi spune ce taxa sa imi aleg sa platesc ....penibil ....ce vreau sa intreb de fapt
UNDE SE STABILESTE TAXA AUTO PROPRIU ZIS VALOAREA EI IN LEI (RON) ? La CEC sau la R.a. R i se da o hartie cu cit are de plata ?
Odata incadrata E 4 de catre RAR in cartea masini mai poate sa ridice cineva semne de intrebare ca e alta incadrare a masini ex E 3 sau E 2 ?
Se poate contesta undeva incadrarea masini ?
multumesc
bye
In subiectul:Pas Cu Pas ... Cumparare Masina din Belgia si Germania - partea a II-a
10 octombrie 2008 - 05:42
sal
sa super rezolvat ...acum .... ca sa nu mai alerg sa inmatriculez am vb cu un cetatean (nu smenar , nu rrom) unul care se ocupa numai de acte ii dau 140 euro partea lui + vreo 7.500.000 (actele de la A-Z pt inmatriculare + asigurare pe vreo 6 luni ) + taxa de poluare de 250-300 euro total undeva la vreo 600 - 650 euro si imi aduce actele la gata acasa ,se duce el la R.A.R deci se ocupa de TOT ...Puteam incepe si eu inmatricularea ....insa omul a zis ca el garanteaza ca se ia R.A.R chiar daca sint (unele) probleme tehnice cu masina ...practic ....cica se duce cu ea doar la R.A.R dar intre printr-o parte si iese pe partea cealalta.
Am obs o gramada de variante modele de contract insa numai una ar fi de incredere ...o avea si el ...si eu avand fax cu contract de la ala de am cumparat masina ...insa faxul nu e valabil la traduceri ..omul spunind ca daca reusim sa traducem si sa legalizam faxul ...ne scade din tarif
Pina una alta am gasit si varianta aia care cica e agreata de toti (nu model de pe mobile sa nu stiu ce site de masini)
bye
sa super rezolvat ...acum .... ca sa nu mai alerg sa inmatriculez am vb cu un cetatean (nu smenar , nu rrom) unul care se ocupa numai de acte ii dau 140 euro partea lui + vreo 7.500.000 (actele de la A-Z pt inmatriculare + asigurare pe vreo 6 luni ) + taxa de poluare de 250-300 euro total undeva la vreo 600 - 650 euro si imi aduce actele la gata acasa ,se duce el la R.A.R deci se ocupa de TOT ...Puteam incepe si eu inmatricularea ....insa omul a zis ca el garanteaza ca se ia R.A.R chiar daca sint (unele) probleme tehnice cu masina ...practic ....cica se duce cu ea doar la R.A.R dar intre printr-o parte si iese pe partea cealalta.
Am obs o gramada de variante modele de contract insa numai una ar fi de incredere ...o avea si el ...si eu avand fax cu contract de la ala de am cumparat masina ...insa faxul nu e valabil la traduceri ..omul spunind ca daca reusim sa traducem si sa legalizam faxul ...ne scade din tarif
Pina una alta am gasit si varianta aia care cica e agreata de toti (nu model de pe mobile sa nu stiu ce site de masini)
bye
In subiectul:Pas Cu Pas ... Cumparare Masina din Belgia si Germania - partea a II-a
09 octombrie 2008 - 09:05
sal
povestea continua si nu stiu ce sa fac .....adica situatia este asa ...am luat masina prin dealer din DE insa pe acte e o femeie adica pe brief Mic + mare ....numele parcului nu apare decit pe chitanta care mi-a taiato pentru bani (trebuia sa imi dea factura? ) am contracte in alb vreo 2 versiuni ....am vb cu dealerul si mi-a dat un fax cu (UN) contract pentru masina ..dar nu e contractul pe care l-am incheiat eu cu el ....e cam naspa facut ....(cred ca ii era lene sa caute originalul)
ce sa fac sa ma duc cu faxul la politie + chitanta + brief-uri ?sau sa ma duc cu contract pe numele parcului de unde am luat masina + chitanta + brief-uri ?sau sa fac un contract il alb cu numele celei din brief-uri + brief-uri ...insa cum demonstrez ca am platit masina ?
exista diferente de contracte intre contract intre privati si contract intre dealer si privat ???
trebuia sa am cumva si contract radiere intre cel ce a vandut masina la dealer ??? pt ca din acte nu reiese ca dealerul are vreo legatura cu actele in afara de contract care l-am pierdut si chitanta care justifica ca i-am dat banii.
Pe contract nu exista decit o stampila care a pus-o dealerul in loc de adresa firmei ....e valabil un contract intre mine si dealer fara stampila pe el ???
astept sugestii.
bye
povestea continua si nu stiu ce sa fac .....adica situatia este asa ...am luat masina prin dealer din DE insa pe acte e o femeie adica pe brief Mic + mare ....numele parcului nu apare decit pe chitanta care mi-a taiato pentru bani (trebuia sa imi dea factura? ) am contracte in alb vreo 2 versiuni ....am vb cu dealerul si mi-a dat un fax cu (UN) contract pentru masina ..dar nu e contractul pe care l-am incheiat eu cu el ....e cam naspa facut ....(cred ca ii era lene sa caute originalul)
ce sa fac sa ma duc cu faxul la politie + chitanta + brief-uri ?sau sa ma duc cu contract pe numele parcului de unde am luat masina + chitanta + brief-uri ?sau sa fac un contract il alb cu numele celei din brief-uri + brief-uri ...insa cum demonstrez ca am platit masina ?
exista diferente de contracte intre contract intre privati si contract intre dealer si privat ???
trebuia sa am cumva si contract radiere intre cel ce a vandut masina la dealer ??? pt ca din acte nu reiese ca dealerul are vreo legatura cu actele in afara de contract care l-am pierdut si chitanta care justifica ca i-am dat banii.
Pe contract nu exista decit o stampila care a pus-o dealerul in loc de adresa firmei ....e valabil un contract intre mine si dealer fara stampila pe el ???
astept sugestii.
bye
- Vede profil: Mesaje: bogdan178
- Privacy Policy
- Regulament ·