Salt la continut


mariog333

Inregistrat la: 21 feb 2009
Offline Ultimul click: iun 07 2010 07:57
-----

Mesaje scrise de mine

In subiectul:Subaru Forester Diesel

05 martie 2010 - 08:44

Sigur, ai fi putut sa faci asta, numai ca situatiile noastre sunt diferite.

Discurile de frana apar in carnetul de garantie ca si consumabile, prin urmare nu sunt acoperite de garantie. Deci tu ar fi trebuit sa faci proba contrara ca deformarea nu a aparut ca urmare a exploatarii gresite ci ca urmare a unui defect de fabricatie.

Caseta de directie/coloana de directie sunt acoperite de garantie.



Pai unul dintre rolurile AC-ului este tocmai acela de dezumidificare. De asta si porneste iarna daca dai pe Auto.

Sau, ca solutie alternativa, roaga cadanele sa isi tina respiratia pana la vara.



da si tu un semn cand ti-au schimbat-o pe garantie, ca poate merg si eu sa-mi puna motor diesel si poate imi permit si eu sa merg cu AC pornit ...:-).. ca la cat consuma benzinosul asta nu prea-mi vine sa apas butonul magic .... :D:D:P:-):-):-)

legat de cadane, oricat de placut ar fi, trebuie sa le mai las sa si respire .... :):-)

In subiectul:Subaru Forester Diesel

30 ianuarie 2010 - 12:09

e bodyguard-ul frate! am uitat sa mentionez ...:-)...a venit la pachet cu cadanele..

Sper că una din cadâne nu e cea din avatarul tau :lol:


In subiectul:Subaru Forester Diesel

29 ianuarie 2010 - 08:59

eu zic sa intrebi de 2 ori ...:-)...nu fi asa optimist ...! si eu puteam sa merg cu discurile deformate la expertiza si probabil ca imi castigam dreptul sa mi le schimbe pe garantie, dar daca iei in calcul timpul si costul expertizei, avocati, nervi etc., e mai simplu sa le schimbi pe banii tai ...:-)


merci pt sfatul cu ligheanul , dar merge doar la diesel ..:-)



Teoretic pe garantie. Din ce am mai cercetat pe Goagal cred ca oamenii aia se refereau la caseta de directie de fapt.



Am citit si eu ceva de genul asta in cartea de service de la Subaru si mi se pare ultraabuziv. Practic asta iti da dreptul sa sustii ca tu nu auzi nimic, masina nu are nimic si totul este doar in mintea soferului pentru a te fofila pe peroada garantiei.



Pune un lighean... :)


In subiectul:Subaru Forester Diesel

29 ianuarie 2010 - 08:45

sal

pai apa sta pe geamul trapei unde se strang picaturi mari de apa si care pica pe capitonajul culisant al trapei

marginea aia de scurgeri este pt apa venita din afara si e pozitionata sub linia de deschidere, deci nu ajuta ....

masina fiind inclinata s-au scurs acele picaturi mari intr-o parte a geamului si au cazut pe capitonajul trapei

paradoxal nu s-a inmuiat nimic si nici nu s-a patat (am sters repede cu 2 cutii de servetele..)

am mai sesizat ca daca nu pornesc aerul conditionat acum iarna se favorizeaza condensul ...banuiesc ca si de aceea am patit-o, atunci am mers ceva vreme fara aer conditionat ca vroiam sa vad cat consuma fara aer (cu aer acum iarna imi ia 20%, cu tot cu pornirile de degivrare de 15 minute inainte de ficare plecare - o pornesc din cheie ca sa se degivreze) ....


Eu nu inteleg unde a stat apa aia pina sa-ti curga in cap. Pe margine trapa are scurgeri, si daca ar fi stat pe capitonajul plafonului cred ca s-ar fi inmuiat tot.


am uitat sa-ti spun ca e luata de la un seic si ca a venit la pachet cu 3 cadane ce stau in diferite pozitii pe bancheta din spate si care din cand in cand danseaza (si nu numai) si scot aburi pe gura ....:-) ...deci iata explicatia condensului....:-)


Sa te uiti langa alternator, sa nu fi lasat bendixul pornit pe chiulasa.
E conceput pentru expeditii offroad in desert, si daca nu-l lasi pe of, iti condenseaza asigurandu-ti necesarul de apa zilnic.

Bine, asta-i prezent doar la seriile speciale pentru Emirate.


am uitat sa-ti spun ca e luata de la un seic si ca a venit la pachet cu 3 cadane ce stau in diferite pozitii pe bancheta din spate si care din cand in cand danseaza (si nu numai) si scot aburi pe gura ....:-) ...deci iata explicatia condensului....:-)


Sa te uiti langa alternator, sa nu fi lasat bendixul pornit pe chiulasa.
E conceput pentru expeditii offroad in desert, si daca nu-l lasi pe of, iti condenseaza asigurandu-ti necesarul de apa zilnic.

Bine, asta-i prezent doar la seriile speciale pentru Emirate.


In subiectul:Subaru Forester Diesel

27 ianuarie 2010 - 11:49

asta cu schimbatul coloanei e pe coaja ta? sau pe garantie...?

din cate stiu eu mai nimeni nu ofera garantie pt defecte sonore sau greu perceptibile atata timp cat masina e functionala...

eu probleme de genul asta nu am , masina e ca noua ...mici surprize haioase totusi:

ma urc in masina intr-o zi mai calda, cand se topea prima zapada din iarna asta si dupa ce batuse soarele in ea si cand inchid usa imi curge o cana de apa cap!!!!

se facuse mult condens pe trapa imensa din dotarea standard si masina fiind parcata inclinat se adunase o mare balta acolo ....:-)

acuma dracu stie de ce face asa mult condens ...are cineva vreo idee cum se poate evita asta? prima mea explicatie a fost ca aveam zapada inghetata pe trapa pt ca nu o curatatsem de pe plafon si ca a tinut rece iar soarele a incalzit masina f mult si apa din ea s-a evaporat si condensat acolo, pe geamul rece....dar apoi s-a topit zapada si tot face f mult condens acolo ...

astept sugestii de la cei mai experimentati ..:-)

m




Pai si daca face la fel in continuare.... :lol:

Acum serios.....atata timp cat potrivit celor de la service masina nu are nimic, propunerea lor cu schimbatul coloanei mi se pare o solutie chiar extrema.

Schimbi o bucsa sa vezi daca mai face, dar coloana....