Am vrut sa vedem ce se poate obtine dintr-un Subaru complet stock fara a forta motorul. Si, la fel ca si in cazul Evo-ului X, am stat si ne-am indreptat atentia catre un control cat mai bun al axelor (4 aici... - toate reglabile), obtimizarea amestecului de carburant, optimizarea aprinderii si un spool (raspuns) mai bun din partea turbinii. NU am vrut sa facem putere prin ridicarea presiunii in turbo pt ca masina are un sistem de evacuare extrem de restrictiv si odata cu cresterea presiunii nu faceam decat sa marim temperaturile la care lucreaza motorul.
Sper sa intelegeti/observati ca SKN nu urmareste performante extreme in conditii de fiabilitate precare.
Am vrut sa vedem ce se poate obtine dintr-un Subaru complet stock fara a forta motorul. Si, la fel ca si in cazul Evo-ului X, am stat si ne-am indreptat atentia catre un control cat mai bun al axelor (4 aici... - toate reglabile), obtimizarea amestecului de carburant, optimizarea aprinderii si un spool (raspuns) mai bun din partea turbinii. NU am vrut sa facem putere prin ridicarea presiunii in turbo pt ca masina are un sistem de evacuare extrem de restrictiv si odata cu cresterea presiunii nu faceam decat sa marim temperaturile la care lucreaza motorul.
Sper sa intelegeti/observati ca SKN nu urmareste performante extreme in conditii de fiabilitate precare.
Sabin, SKN Romania
- Vede profil: Mesaje: bulardas
Community Stats
- Grup: Members
- Mesaje: 6
- Vizualizari: 1.503
- Titlu User Nou venit
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
-
Marca
BMW
-
Model
E30
-
Motorizare
1.6 i
0
Neutral
User Tools
Prieteni
bulardas nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Mesaje scrise de mine
In subiectul:Skn Power Upgrades Subaru Impretza WRX Sti
26 februarie 2009 - 11:51
In subiectul:MITSUBISHI Lancer EVO IX
26 februarie 2009 - 10:29
Ma simt mandru ca dintre toate ai prezentat exact masina asta, la care printre altele am luat si parte la facerea ei, mancand Mc si dormind pe jos si am mai dat si eu o idee, am taiat un cablu, am instalat un beculet....si care imi si place foarte mult.
Asteptam sa vedem cum o sa fie dupa ultimele....
Sabin, SKN Romania
Asteptam sa vedem cum o sa fie dupa ultimele....
Sabin, SKN Romania
In subiectul:Skn Power Upgrades Subaru Impretza WRX Sti
26 februarie 2009 - 09:12
Pe rand. Acele harti influenteaza in bine mersul masinii...pt ANDI
Sunt foarte de acord sa purtam discutii tehnice on-topic atata timp cat nimeni nu se apuca sa faca flame-uri aiurea pe topic. Deci daca exista o intrebare pertinenta si la obiect, raspund cu mare placere.
Sabin, SKN Romania
Sunt foarte de acord sa purtam discutii tehnice on-topic atata timp cat nimeni nu se apuca sa faca flame-uri aiurea pe topic. Deci daca exista o intrebare pertinenta si la obiect, raspund cu mare placere.
Sabin, SKN Romania
In subiectul:Skn Power Upgrades Subaru Impretza WRX Sti
26 februarie 2009 - 04:27
Sunt cam toate hartile importante ale acelui motor, adica benzina, avans si axe cu came. NU trebuie sa se inteleaga nimic, este pt curiozitatea oamenilor de a vedea cum arata cateva din sutele de harti dupa care functioneaza un motor. Atat
PS: A nu se intelege ca doar acele harti sunt modificate fata de softul stock, doar ca restul hartilor sunt mai complicat de inteles si nu avea nici un sens sa aratam 3 pagini de cifre mici si colorate.
Sabin, SKN Romania
PS: A nu se intelege ca doar acele harti sunt modificate fata de softul stock, doar ca restul hartilor sunt mai complicat de inteles si nu avea nici un sens sa aratam 3 pagini de cifre mici si colorate.
Sabin, SKN Romania
In subiectul:Skn Power Upgrades Subaru Impretza WRX Sti
26 februarie 2009 - 02:02
In momentul in care va avea evacuare, masina va castiga in jur de 55-60 de cai putere. Acum masina merge cu 0,1 bari peste presiunea de fabrica.
- Vede profil: Mesaje: bulardas
- Privacy Policy
- Regulament ·