La anu' iese la vanzare masina nevestei si va fi inlocuita -cel mai probabil- cu una dintre cele doua din titlu.
Discutam despre variante cu motoare pe benzina, turbate, doua pedale, tractiune integrala si ceva dotari pe care doar femeile le pot pune pe lista de prioritati.
Dati-va cu parerea...
- Vede profil: Topice: colega
Community Stats
- Grup: Members
- Mesaje: 53
- Vizualizari: 2.339
- Titlu User Nou venit
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Male
-
Location
Cluj Napoca
-
Marca
Citroen
-
Model
C-Crosser
-
Motorizare
2.2 HDI, DCS
0
Neutral
User Tools
Prieteni
colega nu a adaugat prieteni inca
Topicele mele
Mini Countryman versus Nissan Juke
23 august 2011 - 10:51
C-Crosser 2.2 diesel DCS
19 martie 2011 - 01:23
In sfarsit. Dupa luni de amanari,cu sezonul de pescuit batand iritat la poarta, am intrat in posesia noului transportor de tabara crapista: un Crosser fabricat in 12.2009, inmatriculat in aprilie 2010, 7006 km, Bleu Muzzano -adica indigo metalizat- cu interior negru, diesel de 2200cmc, 156cp, DCS, nivel 3 de echipare -adica 7 locuri, jante 18'', senzori parcare spate, audio R-F si alte maruntisuri- fara navi, camera marsarier si trapa, singurele optionale nebifate (cred ca inventez cuvinte).
Am facut un drum Bucuresti-Cluj si am cateva prime impresii la cald:
De bine:
-motor capabil, silentios si probabil economic la maturitate; deocamdata e cu putza in tarana
-spatiu util maaaare si configurabil in fel si chip; sigur voi putea sa iau cu mine la pescuit si un caine pe langa tabara
-interior cu materiale acceptabile, asamblari cam din topor, dotari relativ spartane care sugereaza caracterul utilitar al avionului
-cutia orientata spre confort si economie
-sistemul audio decent
-suspensia relativ silentioasa
-directia suficient de grea si demultiplicata in concordanta cu caracterul general al masinii
-frane liniare, cu asistare bine setata
De mai putin bine:
-meniurile oricarei functii sunt abracadabrante si cred ca setarile se vor face intr-o zi fara soare, cu manualul in brate si pentru eternitate
-cutia -desi cu dublu ambreiaj- reuseste sa fie lenta si sa stranga de gat elanul motorasului
-pozitia la volan a fost gandita in jurul chinezu....aaa japonezului mediu, asa ca un supraponderal de 110kg la 1.87 sta doar acceptabil la volan
-fascicolul fazei scurte -faruri cu xenon- e o eroare de proiectare: are forma unui 's' stilizat, rotit la stanga cu 90 de grade; dupa logica 'v'-ului universal valabil, solutia aleasa e aiuristica
-responsabilul cu ergonomia a fost in concediu sau cel putin intr-o pasa proasta: scaune ce nu se pot regla decat cu usa deschisa larg, comanda incalzirii scaunelor plasata parca pe criteriul 'hai sa va vad cat de perspicace si flexibili sunteti?'
-comportament dinamic contradictoriu: motor vioi, amortizare eficienta, directie echilibrata combinate cu bare stabilizatoare moi ce dau impresia ca urmeaza sa te rostogolesti la prima curba negociata mai vitejeste.
Toate cele de mai sus se refera strict la comportamentul pe sosea si sunt -ma repet- suma care formeaza o prima impresie.
Lista cu ce e de imbunatatit:
-anvelope de vara in locul celor actuale de iarna
-un SB; la o cursa a pedalei de un metru...
-o izolare fonica
-LEDuri in lampile de plafoniera
-conspect manual de utilizare si seminar cu setari personale
-tavita portbagaj pentru runner patruped.
Sugestii de genul: 'in locul tau imi luam un Touareg V10 de 8 ani si increteam asfaltul' sau 'SUV e fumat si inutil, total neecologic' sunt tardive si imbogatesc doar statistica.
Am facut un drum Bucuresti-Cluj si am cateva prime impresii la cald:
De bine:
-motor capabil, silentios si probabil economic la maturitate; deocamdata e cu putza in tarana
-spatiu util maaaare si configurabil in fel si chip; sigur voi putea sa iau cu mine la pescuit si un caine pe langa tabara
-interior cu materiale acceptabile, asamblari cam din topor, dotari relativ spartane care sugereaza caracterul utilitar al avionului
-cutia orientata spre confort si economie
-sistemul audio decent
-suspensia relativ silentioasa
-directia suficient de grea si demultiplicata in concordanta cu caracterul general al masinii
-frane liniare, cu asistare bine setata
De mai putin bine:
-meniurile oricarei functii sunt abracadabrante si cred ca setarile se vor face intr-o zi fara soare, cu manualul in brate si pentru eternitate
-cutia -desi cu dublu ambreiaj- reuseste sa fie lenta si sa stranga de gat elanul motorasului
-pozitia la volan a fost gandita in jurul chinezu....aaa japonezului mediu, asa ca un supraponderal de 110kg la 1.87 sta doar acceptabil la volan
-fascicolul fazei scurte -faruri cu xenon- e o eroare de proiectare: are forma unui 's' stilizat, rotit la stanga cu 90 de grade; dupa logica 'v'-ului universal valabil, solutia aleasa e aiuristica
-responsabilul cu ergonomia a fost in concediu sau cel putin intr-o pasa proasta: scaune ce nu se pot regla decat cu usa deschisa larg, comanda incalzirii scaunelor plasata parca pe criteriul 'hai sa va vad cat de perspicace si flexibili sunteti?'
-comportament dinamic contradictoriu: motor vioi, amortizare eficienta, directie echilibrata combinate cu bare stabilizatoare moi ce dau impresia ca urmeaza sa te rostogolesti la prima curba negociata mai vitejeste.
Toate cele de mai sus se refera strict la comportamentul pe sosea si sunt -ma repet- suma care formeaza o prima impresie.
Lista cu ce e de imbunatatit:
-anvelope de vara in locul celor actuale de iarna
-un SB; la o cursa a pedalei de un metru...
-o izolare fonica
-LEDuri in lampile de plafoniera
-conspect manual de utilizare si seminar cu setari personale
-tavita portbagaj pentru runner patruped.
Sugestii de genul: 'in locul tau imi luam un Touareg V10 de 8 ani si increteam asfaltul' sau 'SUV e fumat si inutil, total neecologic' sunt tardive si imbogatesc doar statistica.
- Vede profil: Topice: colega
- Privacy Policy
- Regulament ·