Salt la continut


Liviu Stefan

Inregistrat la: 14 dec 2012
Offline Ultimul click: ian 23 2013 05:56
-----

Mesaje scrise de mine

In subiectul:Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

23 ianuarie 2013 - 05:57

Salutări tuturor.

Ca o confirmare a... nivelului de profesionism al Renault, după două săptămâni de când persoana de la "relații cu clienții" mi-a zis că va aranja să fiu sunat de service pentru o programare, încă nu m-a contactat nimeni.

Aștept răspunsul ANPC (care, conform lor, vine în 30, maxim 45 zile), după care o să merg la un service cu oameni competenți și de cuvânt (nu Renault).


In subiectul:Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

10 ianuarie 2013 - 12:30

Salutări și la mulți ani!

M-a sunat din nou domnul de la "relații cu clienții" și a rămas să îmi mai programeze o verifiare, la un alt service autorizat, săptămâna viitoare.

Revin cu rezultatul, sper să pot și recomanda service-ul respectiv în urma experienței.

 

Dacă se rezolvă acum, foarte bine.

Dacă nu, o să merg la un service neautorizat Renault, cu oameni mai pricepuți.

Problema nu e că nu ar exista rezolvare, ci aceea că, până să ajungi la cineva priceput, mergi întâi cu mașina în garanție la producător, Renault îți spune că așa fac mașinile tuturor mărcilor, apoi îți ține mașina în service la reparație iar când te cheamă să o iei "că e gata" vezi că e la fel, apoi îți spune că e anormal dar nu au ce să facă pentru că așa e modelul. E o experiență neplăcută pe care, spre binele nostru, al clienților, sper să nu o mai propage în ideea că oamenii îi vor lăsa în pace până la urmă.


In subiectul:Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

21 decembrie 2012 - 04:18

Asta trebuia sa fie PRIMA chestie de verificat !

Nu am dat peste un alt posesor de Fluence, dar are asta relevanță pentru consumator?

Dacă e la toate, înseamnă că e o problemă pe linia de fabricație, pe care producătorul trebuie să o rezolve.

Dacă e doar la una/câteva, înseamnă că e un defect izolat, pe care, la fel, producătorul trebuie să îl rezolve.

E clar că derularea secvențelor este anormală, iar efectele (cel puțin zgomotul foarte puternic și tocirea rapidă a lamelelor) sunt evidente.


In subiectul:Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

21 decembrie 2012 - 10:19

Dacă mai e cineva interesat...

 

În urma reclamației la entitatea centrală a Renault (din FRA), am primit răspuns... de la Renault România, mai exact de la aceeași persoană care îmi spusese înainte că totul e în regulă (deși chiar și mecanicii de la service au spus că nu e normal). Astfel, sunt anunțat că "asa cum dealtfel v-am comunicat si in cadrul discutiilor telefonice avute, (...) nu s-au constatat neconformitati in functionarea autovehiculului".

I-am contactat din nou, rugându-i să nu mai dea "forward" tocmai la cei pe care îi reclam, ci să citească problema. Am primit un răspuns automat identic cu cel aferent primei sesizări, în care sunt anunțat că au trimis-o la departamentul de relații cu clienții (adică tot la cei din ROU). Am dat "reply" și i-am rugat același lucru, să citească înainte de a redirecționa, drept pentru care mi s-a răspuns (tot automat) că, de data asta, au trimis solicitarea la un expert. Să vedem ce spune expertul.

Totodată, ca să economisim timp, am făcut ieri reclamație la ANPC.


In subiectul:Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți

17 decembrie 2012 - 03:00

Incearca sa trimiti un mail la [email protected] sau telefon la 021.203.88.58. Tine-ne la curent.

Am făcut reclamație la [email protected] (Renault România), drept urmare m-au rechemat la service ca să filmze (spuneam că și mecanicul a zis că nu e normal, dar nu au cum să repare). Apoi a venit răspunsul, de la Renault România:

"Nu s-au constatat neconformități în funcționarea autovehiculului, acesta funcționind conform specificației."

 

Ulterior, am făcut sesizare la divizia centrală a Renault. Încă aștept răspuns.