Baieti am citit articolul de pe homepage si am tras urmatoarele concluzii:
1. Draga de Rovana este o imbecila. De obicei nu judec oamenii dupa fata insa dupa ce am auzit-o vorbind si argumentand (ma rog incercand sa..) raman la parerea ca este o casnica frustrata neo-comunista (doar este membra Socialist International Women) cu permanent de membru marcant al partidului comunist si cu o mentalitate de om care nu a lucrat vreodata in mediu privat (ma rog a lucrat la Gerovital..) si intr-un mediu concurential, unde performanta conteaza si nu mediocritatea si resemnarea. Ea are niste idei fixe si chiar incearca sa se autoconvinga de faptul ca acest timbru in forma actuala este corect.
2. De acord cu oaspetele, Pai draga mea, motivul pentru care erau putine masini non-euro sau E1 si E2 este pentru ca oamenii nu le mai aduceau, taxele fiind mari. Acum, datorita generozitatii tale vom fi invadati de astfel de cazaturi. Ideea este ce se intampla in viitor nu cum este in prezent piata.
3. Euro 3 si Euro 4 reprezinta pericol. Adica un VW Golf 5 sau Astra H din 2005-2006 masini cu sisteme de siguranta pasiva si activa standard si motoare relativ moderne plus o stare de functionare foarte buna sunt periculoase iar "pisicutele", "ursuletii" si alte patrupede ruginite fara ABS si cu ITP-ul luat pe naspa din 1998 incoace sunt super safe. Pentru ca au viata scurta si, mai nou, volan pe dreapta. Buuuun rationament, nu ma mira faptul ca ai ajuns ministru. Zice ea ca masinile astea au durata scurta de viata..HA HA HA. Am spus-o si o repet. Vor trage romanasii de rable cat vor putea si peste 5 ani tot ce s-a intinerit prin programul RABLA se va fi naruit.
Au spus-o nenumarati specialisti si sunt de acord cu ei: problema in RO nu este neaparat vechimea parcului auto, ci starea tehnica deplorabila a majoritatii automobilelor din care este alcatuit. Avem masini fara frane, care polueaza cat 3 camioane RABA, cu anvelope uzate si vechi de 10 ani, cu instalatie ilegala de xenon din China care lumineaza orice numai drumul nu, cu beculete albastrui. Nu am vazut filtru in trafic ca sa le luam talonul acestor inconstienti care reprezinta un real pericol. Dar marim taxele la Euro 3 si Euro 4...make a lot of sense right?
4. Ma incurajeaza sa cumpar masina noua zicea ea din spatele cocului de cuconeta ne fe he he. Oare? Pai tocmai mi-ai compromis efortul de a cumpara o masina noua deci cum functioneaza treaba? poate nu stiu eu si trebuie sa ma indrume" d-na Doctor in managementul sistemelor industriale. Ti-oi fi luat si tu doctoratul ca mentorul Victoras? Pun pariu ca da.
5. Hai sa vedem cati bani colecteaza din taxa asta?...Sa tragem linie la final de an..si apoi sa vedem cat ar fi colectat din TVA incasat pe masinile noi pe care nu si le vor mai lua oamenii plus taxele de prima inmatriculare ce nu vor mai fi incasate pt aceleasi masini.