Salt la continut


greierasul

Inregistrat la: 14 oct 2003
Offline Ultimul click: iun 25 2012 05:03
-----

Mesaje scrise de mine

In subiectul:Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline

23 mai 2012 - 09:38

Probabil ca cauciucurile era de varah bah fratzilor. :D Vorbind un pic mai serios in gluma, io nu va inteleg de ce cereti ofofoffroad de la masini care au viteza. Nu pricep neam cum vine aia offroad la 100km/h. Toata porcaraia asta a venit de cand cu cacatul ala de Dakar la care se uita toata prostimea si castiga Mitsubishi mereu + gluma aia cu Audi Quattro. Vere de la campie, offroad-ul inseamna viteza apropiata de zero, inseamna sa iesi din rahat sau sa treci peste un rahat. Pentru asa ceva e nevoie de blocarea diferentialelor fata, spate si central. Cu siguranta ca n-o sa incrucisezi puntile la 100km/h. Prin urmare cata vreme masina se misca, n-ai nevoie de 4x4, ba din contra, cu cat viteza e mai mare cu atat te incurca mai tare. Aaaaa, circuli pe gheata si 4x4 te ajuta sa te deplasezi ? Corect, dar atunci viteza scade simtitor iar manevrabilitatea scade si ea. Eu nu inteleg la ce iti trebuie Torsen pe strada ? Cea mai buna alegere este cum am si eu la Mitsu, cum e si la BMW. Pe curat se merge cu tractiune pe spate iar cand suprafata pe care rulezi se nasoleste, viteza incepe sa scada, 4x4 incepe sa intre in functiune din ce in ce mai complex pana la viteza minima, cand totul e blocat fara sa iei viraje deloc. Ideea la SUV-uri este sa nu ramai intepenit nu sa mergi 4x4 cu viteza. 4x4 la viteza inseamna consum de combustibil, uzura, manevrabilitate scazuta, etc. Nu se castiga decat tractiune dar cand ? Cand ai viteza ? Pai ce inseamna asta ? ca ceea ce castigi de fapt poate reprezenta un mare pericol, soferul nesesizand ca se intampla ceva cu aderenta. Daca esti sofer de rally stii ce faci si atunci e alta discutie, dar pentru un sofer normal poate fi periculos. Ca sa nu mai zic cum se manevreaza o masina 4x4 la viteza.... La mine la 100km/h in modul cu tractiue spate, pe strada, masina este foarte manevrabila si predictibila, directia te duce acolo unde banuiesti tu. La aceeasi viteza in modul 4x4, fara sa blochez vreun diferential, nici nu mai amintesc de asa ceva, directia devine ciudata un pic, se castiga aderenta dar manevrabilitatea scade si traiectoria nu mai este la fel de previzibila. Chiar era si un filmuletz pus de voi pe undeva unde pe o pista de curse un Subaru la teste s-a dus aiurea in balarii.

Dupa parerea mea, capabilitatile 4x4 ale unei masini sunt necesare cu adevarat pana la 20km/h. Prin urmare pe cale de consecinta, la asemenea viteze mici, nu mai conteaza ca transmisia e proactiva sau reactiva, ci doar finalitatea e importanta, adica sa iesi din nasoale.

In subiectul:Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline

23 mai 2012 - 03:32

Hai ma Mecea, tu crezi ca mai crede cineva povestile pescaresti ale domnului cu seminte ? :lol: Stai linistit ca n-ai cu cine si mai ales...de ce B)

http://www.youtube.c...h?v=w-24-PcV1IM

In subiectul:Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline

23 mai 2012 - 03:28

La volan parca era o vacuta nu un bou :) Pejte, bun pe sosea ca nu pleaca in balarii, restul ce tine de confort si "senzatii" variaza de la om la femeie :D

In subiectul:ulei motor

23 mai 2012 - 03:12

uleiurile provin de la 2..3 mari producatori mondiali dupa care se adauga aditivi, aditivi care si ei sunt produsi de 5..6 firme la fel de mari. La final nu exista decat o mana de uleiuri dedicate, concepute si create pentru performanta, extrem de scumpe si restul care sunt cam toate la fel indiferent de firma. Am avut la vanzare ulei Prista 5W40 cu specificatia API-SM. Firma in cauza , bulgareasca, este extrem de prost vazuta pe piata uleiurilor, dar aceasta linie de uleiuri sunt cel putin la fel de bune precum Mobil sau chiar Castrol de uz general pentru ca au respectat reteta in speranta intrarii lor pe o piata mai selecta. Am inlocuit in Golf Mobilul 10W40 cu Prista descrisa mai sus. Diferentele s-au simtit imediat: consum mai mic, mers extrem de regulat al motorului, fara trepidatii, zgomot aproape inexistent la ralanti, asa cum era masina cand era noua, iarna pornirea instantanee cu o baterie de 44Ah care atunci avea 5 ani vechime (acum are 8 ani), uleiului nu i-a scazut nivelul intr-un mod perceptibil ochiului. Acelasi ulei l-am recomandat unui amic cu Audi A4 relativ nou, initial omul s-a speriat dar a mers pe incredere si de atunci cauta numai acest ulei fiind extrem de multumit.

Ideea de baza este sa-ti iei uleiuri venite pe filiera legala, cu acte, cu factura, certificat de conformitate, etc. Tot ce provine pe sub mana are un risc mare de facatura. Nu prea conteaza firma uleiului, eventual daca ai ceva de genul BMW M...etc si e nevoie de ulei special, ci mai degraba sursa de unde il cumperi, sa stii sigur ca provine de la fabricantul inscris pe cutie.

In subiectul:Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline

23 mai 2012 - 12:54

Testdrive-ul ML-ului a fost facut langa Sibiu cu anvelope de serie si tractiune 4x4 standard, fara pachetul offroad. Pentru un SUV bun pe sosea este de admirat cum se descurca si in situatii ceva mai dificile. Aici este filmuletul mai lung. http://www.youtube.c...h?v=8FmSzeW28ak