Salt la continut


Val

Inregistrat la: 23 mar 2004
Offline Ultimul click: iul 29 2009 11:17
-----

Mesaje scrise de mine

In subiectul:de vanzare Michelin Energy E3A 205/55/16 91 V

23 aprilie 2009 - 10:13

205/55/16 si 225/50/16 au exact aceeasi inaltime a talonului. Singura diferenta este latimea. Eu folosesc ambele dimensiuni (205/55/16 pentru iarna si 225/50/16 pentru vara).

Asa ca 205/55/16 se potrivesc fara nicio problema si in cazul in care dimensiune anterioara a fost 225/50/16, doar ca-s mai putin late.

In subiectul:Cine joaca snooker in B?

19 martie 2009 - 01:20

Respectivul profesor are un talent pedagogic rar intalnit. Este o dovada vie a ceea ce ar trebui sa fie un "dascal" in orice domeniu. Daca poate sa explice incat sa inteleaga oricine, inseamna ca "stie cu adevarat".

Calitatea tutorialului este extraordinara atat dpdv didactic, cat si dpdv al realizarii tehnice. Exista, ce-i drept, cateva elemente care sunt diferite de biliardul obisnuit (de cele mai multe ori rezultate din greutatea si dimensiunea bilelor, care afecteaza mult mersul acestora pe masa), dar orice incepator poate avea o baza solida de a-si construi un stil daca aplica ceea ce se prezinta acolo. Oricum ar fi, diferentele acestea tin foarte mult de "simtul loviturii", pe care il si explica la un momentdat.

Cat despre break-ul de 147 reusit la antrenament, este de-a dreptul fabulos. Omul ala (nu chiar orice om, e drept) face ca jocul sa para o absoluta distractie. Pentru cei mai putin avizati, trebuie precizat ca acest joc (si ma refer aici la oricare dintre jocurile catalogate indeobste ca biliard: snooker, bila 7, bila 8, bila 9, bila 10, streight pool (14.1), carambol, one pocket, bank shot, piramid etc.) este unul nerecomandat oamenilor superficiali. Este greu, enervant de greu, sa il joci bine.

Are toate dezavantajele pe care indragostitii de fotbal le pot gasi unui sport. Doar cu titlu de exemplu, putem enumera: nu este in aer liber, nu transpiri, nu dai jos kilograme, nu socializezi, nu ai echipa, in 99.99% din cazuri nu ai spectatori, cei mai multi din jur nu prea inteleg ce faci, se joaca in liniste (sau ar trebui, dar la noi...), are reguli foarte bine stabilite (care ... culmea... se respecta), arbitrul nu poate fi injurat si nu se poate da vina pe el in nicio situatie, presupune munca in draci, nu este ca mersul pe bicicleta (chiar daca acum joci binisor, acest lucru nu se mentine daca nu joci continuu), este fara "spectacol", nu poti ajunge "vedeta" (Pentru cine vrea sa stie, noi, romanii, avem un campion mondial la trick shot (chiar la mai multe categorii si chiar in mai multi ani, nu doar o data). Ati auzit la stiri despre asta??? I-a luat careva vreun interviu???).

Cu toate astea, cine este prins de jocul/sportul asta o sa afle ca este ceva absolut special.

In subiectul:Cine joaca snooker in B?

17 martie 2009 - 12:05

Iulian,

Esti acelasi cu cel care are blog despre biliard? Il citesc relativ regulat in ultima perioada. Daca da, observ ca blogul este mai mult despre pool si mai putin despre snooker.

Mi-ar placea sa jucam biliard. Cat despre snooker, mi se pare destul de dificil sa ma mai apuc acum. Poate daca as fi fost mai tanar si, desigur, British.

Snookerul este un joc fascinant si destul de mult mediatizat fata de biliardul obisnuit (pool), dar cred ca nu este tipul de joc pe care sa-l joci daca nu esti un impatimit (este prea professional).

In subiectul:Mazda CX-7

10 martie 2009 - 07:56

Mie mi se pare ca si motorul de 2.3 pe benzina scoate cam mult pana la 100 (8.0), dat fiind faptul ca are totusi 260 hp. Cu motorul diesel (mai putin cu ~90 de cai) ma astept sa scaota mai mult, dar nici chiar ca in "teleguta".

Se poate ca problema sa fie din cutie (rapoarte/chestii), oricum lucruri care pe mine ma depasesc clar.

In alta oridine de idei, s-ar putea sa fie ceva si din punct de vedere ar fiabilitatii. Am auzit persoane pangandu-se de ambreiaj stricat pe CX7 la 36.000 (ceea ce pentru mine este chiar de neacceptat, brrrrrr...).

Or fi facut-o mai "roaba" ca sa tina mai mult.

Mie imi place destul de mult jucaria, cat sa ma gandesc la ea mai mult decat in treacat, dar nu prea imi vine sa trec de la actualul Accord (caruia nu am ce sa-i reprosez oricum) la CX7 cu motorul pe benzina (ca as cam avea alte solutii prin care sa consum peste 20l%), nici la CX7 cu motorul diesel (daca asta inseamna sa imi creasca barba si perciuni pana se urneste).

In subiectul:Mazda CX-7

10 martie 2009 - 06:42

A fost prezentat la Geneva fecelift-ul la Mazda CX7. Par a fi destul de multe elemente noi aduse masinii, dar ma intereseaza in mod spacial motorul diesel pe care l-au facut disponibil (4L, 2.2 litri, 173 HP/3500 rpm, 400 Nm/2000rpm).

Din ce am citit, acesta este optimizat spre economia de combustibil (or fi primit mult prea multe feed back-uri despre cat de gurmand este motorul pe benzina si doresc sa compenseze), fiind declarat la un consum combinat de 7.5l %.

Totusi, acest motor are data o acceleratie 0-100 de 11.3s, ceea ce este cumva la ani lumina fata de 8.0 pe care il scoate motorul pe benzina (cu tot consumul lui).

Poate fi considerat suficient un astfel de motor pentru ~1.800 kg de masina? Aceasta in conditiile in care CX7 se vrea totusi un SUV cu veleitati sportive si nu un sifonier ambulant.