Salt la continut


empaler2

Inregistrat la: 01 feb 2005
Offline Ultimul click: aug 14 2007 03:58
-----

Mesaje scrise de mine

In subiectul:Cind si cum se mai circula in Bucuresti ?!

11 octombrie 2006 - 09:39

si marmota.... Imagine amplasata
Se da un pasaj de refacut: Marasesti. Termen initial: 6 luni. A trecut mai bine de un an. Termen de finalizare: Inca un an, minim. Asta este un fapt.
Doi: Aceeasi institutie, primaria, care a gestionat si pasajul Marasesti anunta un proiect de pasaj subteran. Ce presupune: oprirea traficului "maxim" 7 luni.
Ma hazardez sa fac un pronostic: pasajul ala nu va fi gata in 2 ani de la data inceperii santierului....sa vedem cine a avut dreptate.

In subiectul:Interviu Cu Videanu Despre Balamucul Din Bucuresti

09 octombrie 2006 - 11:52

@aphedrone
Ar fi frumos sa impuna sanctiuni insa stii la fel de bine ca si mine ca firma care a castigat licitatia a cotizat unde trebuie. Cu Videanu am ce am ca l-am votat si imi pare rau ca am fost prost..ce vrei acum sunt suparat pe mine mai mult :P
Solutii decente...uite, am avut curiozitatea sa citesc propunerile japonezilor, care in nici un caz nu pleaca de la premisa ca soferii sunt dusmanii care trebuie stigamtizati. Daca citesti printre randuri o sa vezi ca razbeste din vorbele marelui Viclean ca domne...soferii sunt de vina pentru congestionarea traficului! Insa uita sa spuna ca soferii sunt de vina pentru ca 1. intersectiile-facute de primarie- sunt gandite stiti voi cu ce..2. strazile-facute si intretinute de primarie- sunt deplorabile si intr-o asfaltare continua 3. pasajele-facute de primarie- sunt iarasi in reparatii perpetue si insuficiente 4. parcarile-care sunt in obligatia primariei- sunt inexistente 5. tramvaiele- tot in obladuirea primariei- se intersecteaza de prea multe ori cu soselele (exemplul Berlinului de vest care a eliminat tramvaiele i-a scapat marelui primar) si am putea continua.
Ideea ca DA! primaria e de vina, si ar face bine sa accepte ca ei sunt principalii responsabili pentru mizeria cotidiana.
Nu ati cititi fraza in care spunea " am instalat un semafor de fluidizare la Piata Victoriei, acum INCURCA circulatia si am contactat firma producatoare..(eventual sa o mustram parinteste ca nu a facut bine)..Ramai nauc nu altceva, la nesimtirea crasa a acestui domn.
A propos de podul CFR> Daca v-ati uitat cu atentie ati remarcat ca e din fier....ori fierul poate fi si taiat, nu? NU era nevoie sa inchida tot coridorul..dar de, e mai comod sa omori oamenii cu zile decat sa munceasca ei mai mult.

In subiectul:Interviu Cu Videanu Despre Balamucul Din Bucuresti

09 octombrie 2006 - 11:28

Asta chiar ne crede prosti. Sunt tare furios!
Cum poate sa spuna senin ca mai dureaza 1 an!!! lucrarile de la pasajul Marasesti pentru niste pompe?? Eu trec zilnic pe acolo si nu am mai vazut activitate de 3-4 luni in afara de 2-3 plimba-sapa. Pai bine, cine a facut proiectul se scobea in dinti cand l-a alcatuit, nu a stiut ca toata lumea ca acel pasaj se inunda la fiecare ploaie.
Iar inchiderea DN1 e cea mai mare magarie. Chiar nu se putea lucra in etape, si sa inchida doar un sens?? Tai azi o bucata- eventual noaptea- maine alta si tot asa, cat timp e nevoie, dar NU inchizi DN1 si il deviezi pe niste janghine de stradute.
Iar domnul Vicleanu sa mearga frumusel cu Ratb-ul pe care il lauda atat la ora 09.00 de la Mall la Piata Unirii. Cu autobuz Citaro..desigur, si apoi sa comenteze.
In loc sa aiba solutii decente, nu se gandeste decat la restrictii pentru soferi. Genial...daca pe un pacient il doare piciorul...hai domne sa-l taiem cu totul ca sa scapam de problema.
Halal primar!

In subiectul:Opel Corsa Nou

07 septembrie 2006 - 08:33

No, daca tot s-au sters posturile, sa incepem sa recladim!
Pentru cei care nu au citit niciodata vechiul topic, este vorba de un Opel Corsa 1.0 Twinport din 2005.
Acum vin cu impresiile de la 23.000 km, din care 85% au fost parcursi in frumosul oras de pe Dambovita aka Bucuresti :)
Plusuri: Consumul este in continuare foarte bun, 5 afara si 7.5-maxim 8 in oras. Tinuta de drum a ramas impecabila. Pana acum nu am avut nicio problema majora, surprinzator nici greierasii nu ma deranjeaza, totul e asa cum ar fi trebuit sa fie.
Minusuri: Micile buguri au aparut in urma cu 2000 km: la un moment dat s-a defectat claxonul, nici acum nu stiu motivul, insa va recomand cu caldura metoda de reparatie: se deschide capota, se localizeaza claxonul-undeva jos in partea stanga-, se ia avant si se loveste puternic cu pumnul. Urmare: o gramada de praf va iesi din aparatul buclucas, urmat de un tii-tii voios. Merge ca uns!
A trebuit sa schimb parbrizul, din cauze de piatra sarita pe el- traiasca Casco-. In rest, am impresia ca s-au cam inmuiat amortizoarele pe spate insa as vrea sa le duc la un tester, mai ales ca sunt in garantie. Cunoasteti pe undeva un service care sa aiba banc de proba pt amortizoare?
Ps. Am mers pe Transfagarasan 4 persoane plus bagaje vara asta. S-a cam chinuit micutul- de, un litru-, insa nu am avut nicio problema la urcat.


Rog pe un administrator sa modifice titlul topicului in Opel Corsa 2005.

In subiectul:Masina Noua La 12-14k Euro Ddp

27 august 2006 - 01:23

Profita de reducerea de la Opel.
Oricum, fa o lista cu ce ti-ar placea, si du-te la un drive-test. Cu ocazia asta, o sa testezi si comportamentul dealerilor...amanunt important.