- Vede profil: Mesaje: thanathos
Community Stats
- Grup: Members
- Mesaje: 40
- Vizualizari: 1.474
- Titlu User Nou venit
- Varsta 47 ani
- Data nasterii Aprilie 21, 1977
-
Gender
Not Telling
-
Location
Montreal (ex TM)
-
Marca
mazda3
-
Model
GX+a/c+pp - 2007
-
Motorizare
2.0l 148 cp
Mesaje scrise de mine
In subiectul:2007 Engine of the Year Awards
13 mai 2007 - 02:32
eu nici n-am apucat sa vad ce a scris omu
In subiectul:2007 Engine of the Year Awards
10 mai 2007 - 03:42
clasamentele astea parca-s facute de fratele lui Clarkson . Se vede clar inclinatia spre o marca sau alta.
Intrebarea mea e totusi: cum naiba judeci un motor ca fiind cel mai bun? mai ales la niste fiare abia lansate...
Nu zic, 3.0 biturbo de la BMW e un motor admirabil. Dar asta nu-l scuteste de eventuale probleme
jenante in viitor (Doamne feri!). Si-atunci cei ce-au dat premiul ce-o sa zica? Nimic probabil , ca nimeni n-o sa-si
mai aduca aminte. Si cu rationamentul meu ajung la intrebarea adevarata "who cares?". Media gimmick, nothing more.
Intrebarea mea e totusi: cum naiba judeci un motor ca fiind cel mai bun? mai ales la niste fiare abia lansate...
Nu zic, 3.0 biturbo de la BMW e un motor admirabil. Dar asta nu-l scuteste de eventuale probleme
jenante in viitor (Doamne feri!). Si-atunci cei ce-au dat premiul ce-o sa zica? Nimic probabil , ca nimeni n-o sa-si
mai aduca aminte. Si cu rationamentul meu ajung la intrebarea adevarata "who cares?". Media gimmick, nothing more.
In subiectul:2007 - Mazda3
09 mai 2007 - 03:48
Multumim
dobanda sincer nu stiu exact cat e, cred ca totusi undeva la 7%.
Probabil am obtinut pretul asta bun cu o rata a dobanzii mai mare , sincer nu m-a prea interesat f mult. Nu stiu. Mi-a convenit oferta, masina, cat platesc pe luna, cat e rata reziduala.
Pozele-s facute la in timpul vizitei la un prieten/coleg in DDO, sambata.
Noi inca nu ne-am luat casa, asteptam anul viitor cand o sa mai creasca bebitza un pic si o sa lucram amandoi, insa ma gandesc foarte serios la aceeasi zona.
Deocamdata am 500km facuti. Astept ocazia unui drum mai lung, sa vad cum se comporta la 1.5 - 2h de drum.
Drumurile facute sunt prin oras doar, cu iesiri scurte pe autoruta. Consumul e de 9/100, cu destule momente in care am mers cu clima pornita. La cate STOP sunt pe drumurile din Montreal (dany_s poate confirma, orice intersectie are ori semafor ori stop pe toate directiile) eu zic ca e mai mult decat decent.
dobanda sincer nu stiu exact cat e, cred ca totusi undeva la 7%.
Probabil am obtinut pretul asta bun cu o rata a dobanzii mai mare , sincer nu m-a prea interesat f mult. Nu stiu. Mi-a convenit oferta, masina, cat platesc pe luna, cat e rata reziduala.
Pozele-s facute la in timpul vizitei la un prieten/coleg in DDO, sambata.
Noi inca nu ne-am luat casa, asteptam anul viitor cand o sa mai creasca bebitza un pic si o sa lucram amandoi, insa ma gandesc foarte serios la aceeasi zona.
Deocamdata am 500km facuti. Astept ocazia unui drum mai lung, sa vad cum se comporta la 1.5 - 2h de drum.
Drumurile facute sunt prin oras doar, cu iesiri scurte pe autoruta. Consumul e de 9/100, cu destule momente in care am mers cu clima pornita. La cate STOP sunt pe drumurile din Montreal (dany_s poate confirma, orice intersectie are ori semafor ori stop pe toate directiile) eu zic ca e mai mult decat decent.
In subiectul:Renault Megane Bicorp RS 225 CP versus Renault Clio RS 200 CP
09 mai 2007 - 03:26
stai n-o lua personal, desi din cum am scris poate asa iese.
Vorbeam la general de o mare parte a cunostintelor din romania
Vorbeam la general de o mare parte a cunostintelor din romania
In subiectul:Renault Megane Bicorp RS 225 CP versus Renault Clio RS 200 CP
08 mai 2007 - 08:28
P.S.Ai putea sa te uiti si pe la noul TypeR daca vrei motor aspirat dar din cate stiu eu ala fiind un motor de turatie e cam lipsit de cuplu in turatii mici - deci trebuie tinut mai turat , deci consum mai mare in principu.Si am impresia ca si pretul e simtitor mai mare.(am vazut chiar ieri unul in bucuresti, dar nu avea numere romanesti)
offtopic:
va rog io frumos, nu mai vorbiti de masini dand cu presupusul despre consumul lor pentru ca au un anumit tip de motor. Evident, un civic v-tec n-o sa aiba cuplul unui benzinar turbo. VW prefera in general motoarele reglate sa produca maxim de cuplu si nu maxim de putere. De-aici "usurinta" in condus si impresia de "mai ce trage masina asta" ce da bine la cei ce ametesc cand turometrul trece de 3500 rpm.
"Llipsa" de cuplu nu e atat de evidenta pe cat se palavrageste pe ici pe colo, mai ales in momentul in care freci masina zi de zi. Te adaptezi mult mai repede decat crezi. Mai ales daca ai o inclinatie spre masini/motoare, devine chiar placut. In plus, consumul creste cu adevarat in momentul in care intra v-tech-ul. Pana atunci ai o masina domoala, calma. Daca vrei sa faci liniute de la 1500rpm, IVECO se vand si in rate.
ontopic:
daca poti lua optiunea de sasiu sport la Megane, atunci megane all the way. Banuiesc ca stiu baietii ce inseamna asta si n-au pus-o degeaba, doar sa-ti stoarca inca 500 eur degeaba. In plus masina e putin mai incapatoare si dp meu dv si mai aratoasa
- Vede profil: Mesaje: thanathos
- Privacy Policy
- Regulament ·