Pt faza cu geamul pasagerului: are AutoDown (si de la comenzile soferului, si de la comenzile pasagerului) - adica coboara automat pana jos, dar nu are AutoUp (de la nici una din comenzi). In carte scrie ca AutoUp nu a fost pusa pentru anumite piete... nu intelegeam motivul, poate banuiti voi de ce sa aibe Down si sa nu aibe Up..

Demarajul in prima treapta pare cam lesinat, dar in trafic ma surprinde ca ajunge f repede la 80km/h (si normal, trebuie sa franez

Din cauza ca nu aveau loc la motor, si pentru ca are de transmis cuplu mare a fost pusa cutia cu 4 trepte (cel putin asa am citit eu pe net). Nu e deranjanta, pentru ca tr.4 are raport 0.79 si final 3.69 (total 2.9151), deci la drum lung nu simti nevoia de a 5a. Modelele cu motoare 2.5T aveau alta cutie automata cu 5tr, cu raport la tr.5 de 1.02 si final 2.86 (total 2.9172), per total tot pe acolo ar fi fost. Banuiesc ca stiau ei ce fac cand au luat decizia asta cu alta cutie..
Cu consumul mare sunt obisnuit psihic, mie si 318i imi poate consuma 16-17 prin oras cand ma grabesc (bine ca nu ma grabesc mereu), si 13 cand merg "obisnuit" deci daca asta imi arata acum 17l/100km eu sunt ok. Daca ar fi depasit pragul psihologic de 20l/100km atunci cred ca as fi mai atent la stilul de mers, consum, etc..