- Vede profil: Mesaje: Duxt3r
Community Stats
- Grup: Members
- Mesaje: 37
- Vizualizari: 1.799
- Titlu User Nou venit
- Varsta 38 ani
- Data nasterii Septembrie 8, 1986
-
Gender
Not Telling
-
Location
Suceava
-
Marca
BMW
-
Model
523i 1997
-
Motorizare
2.5i 170cp+
0
Neutral
User Tools
Prieteni
Duxt3r nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Nu exista vizitatori de afisat
Mesaje scrise de mine
In subiectul:BMW 850i
12 septembrie 2006 - 10:52
depinde care pasari ca este o masina pretentioasa si dak nu o intretii calumea singurile pasari o sa fie acelea care isi fac nevoile pe ea in fata blocului
In subiectul:Turbo Compresoare
12 septembrie 2006 - 10:33
ai dreptate... de abia la un V8 de 3-3.5l poate obtii o crestere de putere si aia la turatii mai mari...
In subiectul:Turbo Compresoare
12 septembrie 2006 - 10:18
" creste puterea motorului ca prin miracol "
Eu stiu dak creste puterea asa de mult, asta e in principal in functie de motor ca nu o sa creasca cine stie ce puterea la o dacie 1300 dak faci aste
In ce priveste chipul si filtru cresaterea de putere e tot in functie de moor. Un chip poate sa iti aduk o crestere de la 10-20+ CP sau poate sa nu iti creasca puterea deloc. Filtrul sport se deosebeste de cel stock prin faptul ca lasa sa treaca mai mult aer asigurand in acelasi timp o filtrare lafel de buna cu cel obisnuit fara sa puna in pericol motorul. Mai mult aer asp. de motor inseamna mai multa benzina arsa, mai multa benzina arsa inseamna mai multi CP
In principiu se sch. filtru stock pt unul spurt respectiv evacuarea mai mult pentru sunet
Eu stiu dak creste puterea asa de mult, asta e in principal in functie de motor ca nu o sa creasca cine stie ce puterea la o dacie 1300 dak faci aste
In ce priveste chipul si filtru cresaterea de putere e tot in functie de moor. Un chip poate sa iti aduk o crestere de la 10-20+ CP sau poate sa nu iti creasca puterea deloc. Filtrul sport se deosebeste de cel stock prin faptul ca lasa sa treaca mai mult aer asigurand in acelasi timp o filtrare lafel de buna cu cel obisnuit fara sa puna in pericol motorul. Mai mult aer asp. de motor inseamna mai multa benzina arsa, mai multa benzina arsa inseamna mai multi CP
In principiu se sch. filtru stock pt unul spurt respectiv evacuarea mai mult pentru sunet
In subiectul:Turbo Compresoare
12 septembrie 2006 - 09:54
Oricum la noi in Ro piata de tuning e abia la inceput, treaba cu turbocharger/supercharger e destul de complicata...nu se monteaza asa deupa ureche si cel putin in oras la mine nuj nici o firma de tuning care sa se bage la asa ceva. Cei care au l-au montat in strainatate.
Din punctul meu de vedere dak vrei totusi o crestere mik de putere singura varianta ar fi un chip tuning, un filtru sport, o evacuare de firma. altceva nu vad ce s-ar putea face. Dar nah....poate vine cineva cu alte idei
Din punctul meu de vedere dak vrei totusi o crestere mik de putere singura varianta ar fi un chip tuning, un filtru sport, o evacuare de firma. altceva nu vad ce s-ar putea face. Dar nah....poate vine cineva cu alte idei
In subiectul:BMW 850i
12 septembrie 2006 - 08:10
Am zis mai sus ca nu e o masina cu care sa te plimbi zilnic, nu te duci cu el la piata, duci copii la scoala...iesi si tu seara la o liniuta cu baietii )au ai tai o pompa de benzina ca te plimbi cu cisterna dupa tine la ala
- Vede profil: Mesaje: Duxt3r
- Privacy Policy
- Regulament ·