Salt la continut


infinitifx35

Inregistrat la: 02 oct 2006
Offline Ultimul click: ian 12 2007 01:50
-----

Mesaje scrise de mine

In subiectul:4x4 japonez vs. 4x4 european

12 ianuarie 2007 - 09:47

Azi-dimineata, pe piatra cubica acoperita cu mazga, plecat de pe loc cu viraj la stanga cu pedala la metal (dadeam prioritate celor de pe contrasens)....super...nici cea mai mica abatere de la traseu...clipoceau beculetele la bord ca pomul de Craciun...

In subiectul:4x4 japonez vs. 4x4 european

05 ianuarie 2007 - 12:03

Masina mea are AWD de tipul ATTESA E-TS care functioneaza cam asa: pana la 40 kmh cuplul este distribuit 50/50 pe fata spate, dupa care peste 40kmh cuplul merge automat 100% pe puntea spate, iar in functie de conditiile de aderenta transmite si pe puntea fata in mod automat pana la max 50% din cuplu.

De asemenea, mai are si un buton care poate bloca permanent distributia cuplului 50/50 pe fata si spate.


Ce credeti despre acest AWD? Este o "minciunica" sau este ceva veritabil?


PS... I-am facut si o proba pe zapada de o zi cazuta acum cateva zile....la peste 40 kmh (cand teoretic cuplul este 100% pe spate) apasat brusc acceleratia intr-un viraj la dreapta...spatele tinde sa plece spre stanga in timp ce aproape instantaneu simti ca masina este trasa de bot si revine pe traseu....nice! (totul s-a intamplat pe zapada, reamintesc)

In subiectul:Infiniti Fx35 - Detalii Cumparare Sua

02 octombrie 2006 - 04:32

Pai abia am luat masina, abia imi dau seama ce si cum....


Consumul este 20%, trebuie sa stii asta din start....si asta este combinat urban cu extraurban cam 50/50

Tractiunea se pare ca este una in genul xdrive de la BMW, dar cu ceva diferente..... pana pe la 40 kmh tractiunea merge cam 60% spate si 40 % fata, dupa care sta 100% pe spate peste 40 kmh....in cazul in care sesizeaza patinare pe spate transfera din cuplu catre puntea fata...poate de asemenea sa transfere cuplu si catre rotile din stanga sau dreapta, in functie de aderenta....dar senzatia pe ansamblu este de RWD, ceea ce imi place foarte mult

motorul este foarte puternic, cuplu are undeva pe la 400....la 180 kmh daca dai acceleratie brusc te baga in scaun....totusi este limitata electronic la 210 kmh...


cutia este automata cu 5 trepte si are si manumatic...kick-down-ul mi s-a parut ca este chiar ok...

apreciez foarte mult camera video la mersul cu spatele....fac niste parcari cu spatele perfecte..

masina este superb finisata...piele perforata, scaune cu reglaje electrice....memoria retine si pozitia oglinzilor laterale cat si a volanului....cand cobori din masina scaunul soferului se retrage iar volanul se ridica pentru a facilita iesirea...cand pui contactul scaunul revine in pozitia memorata, la fel si volanul revine in pozitia dorita...

comenzi vocale pentru handsfree in vreo 3 limbi...suficient sa spui " call home" si iti formeaza numarul pe care in prealabil l-ai memorat in phone book

keyless entry...cheia nici macar nu trebuie sa o introduci undeva, este suficient doar sa o tii in buzunar

hayonul are inchidere electromagnetica...adica daca nu este bine inchis, il inchide singura..

are un buton special snow care blocheaza diferentialul, sau ceva de genul acesta, ceea ce face ca tractiunea sa nu mai varieze de la roata la roata ci sa stea impartita in mod egal pe toate rotile

mai are si o gramada de alte chestii, dar pe care le intalnesti si la alte masini, gen monitorizare presiune pneuri, dublu xenon, retrovizoare heliomata, cruise control, comenzi pe volan....


ca sa fac povestea scurta....apreciez foarte mult la aceasta masina urmatoarele:

- aspectul exterior agresiv
- finisarea de tip luxury
- tinuta de drum extrem de buna
- performantele dinamice

In subiectul:Infiniti Fx35 - Detalii Cumparare Sua

02 octombrie 2006 - 01:35

pai are Touring package, Sport package si Handsfree package

pret CIP Bucuresti pe la 43,000 EUR.

In subiectul:Infiniti Fx35 - Detalii Cumparare Sua

02 octombrie 2006 - 11:30

Eu mi-am luat asa ceva de aici din Romania


Masina este delicioasa!!!

Are stabilitate de sports car, nu are nici un pic de ruliu in curbe, iar cei 280 cp imping masina in 7,5s pana la suta..


Face 400 m in 15,5s...

A. am uitat ...are si pachetul sport pe ea, adica suspensie sport si jante pe 20"