Salt la continut


toshy

Inregistrat la: 21 mai 2002
Offline Ultimul click: iun 24 2010 12:57
-----

Mesaje scrise de mine

In subiectul:Jante Si Cauciucuri

09 iulie 2008 - 09:57

hai pe messenger :lol:

anyway, pe langa faptul ca probabil cu acelasi talon (in valoare absoluta) sunt mai late deci teoretic se "indoaie" mai tare in curbe, ma intreb daca sunt si alte "pericole".

In subiectul:Jante Si Cauciucuri

09 iulie 2008 - 09:53

245/40 sigur merg si cred ca nici nu freaca, dar daca tot e le pun mai late sa stiu ca... o fac lata cu 255 >:lol:
sunt foarte multumit cu pzero, dar avand monopol pe dimensiunea aia sunt mai scumpe decat 245/40, asta-i toata faza.

In subiectul:Jante Si Cauciucuri

09 iulie 2008 - 09:27

la ce vw-uri ai vazu tu asta? oricum una e sa folosesti sub recomandare la 15" una e la 19" (si nu vorbesc de suv-uri).

eu am 235/40r19 acum si "arata" bine pe 8j (adica drept, fara sa iasa afara guma)
faza e ca pe dimensiunea asta sunt limitat la pirelli si bridgestone - deci foarte scumpa din cauza asta. 255/35 sunt la acelasi pret, chiar mai ieftine, dar jantele nu le schimb.

In subiectul:Jante Si Cauciucuri

09 iulie 2008 - 08:04

intrebare (la care nu reuseste sa-mi dea nimeni un raspuns): sunt prea mici jantele 8j pentru 255/35?

In subiectul:Azotul in anvelope

13 iunie 2008 - 01:08

mi-e greu sa cred ca cineva care-si ia masina cu discuri ceramice nu stie sa faca diferenta dintre aderenta gumelor si o posibila ineficienta a franelor la temperaturi mici, mai ales ca era clar legata de azotul proaspat pus in anvelope. si sincer mi-e greu sa cred ca baiatu' de la vulcanizare spune tampenii dupa ce l-am ascultat povestindu-mi toata istoria anvelopelor inclusiv cu anul in care Goodyear a descoperit vulcanizarea si Dunlop umflarea cu aer :)

si cel putin, teoretic janta+discurile au legatura cu temperatura pneului, chiar daca si aerul (cu oxigen, impuritati si azot) este un prost conductor termic.