hai pe messenger
anyway, pe langa faptul ca probabil cu acelasi talon (in valoare absoluta) sunt mai late deci teoretic se "indoaie" mai tare in curbe, ma intreb daca sunt si alte "pericole".
- Vede profil: Mesaje: toshy
Community Stats
- Grup: Members
- Mesaje: 6
- Vizualizari: 1.064
- Titlu User Nou venit
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Male
-
Location
-
-
Marca
-
-
Model
-
-
Motorizare
-
0
Neutral
User Tools
Prieteni
toshy nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Mesaje scrise de mine
In subiectul:Jante Si Cauciucuri
09 iulie 2008 - 09:57
In subiectul:Jante Si Cauciucuri
09 iulie 2008 - 09:53
245/40 sigur merg si cred ca nici nu freaca, dar daca tot e le pun mai late sa stiu ca... o fac lata cu 255 >
sunt foarte multumit cu pzero, dar avand monopol pe dimensiunea aia sunt mai scumpe decat 245/40, asta-i toata faza.
sunt foarte multumit cu pzero, dar avand monopol pe dimensiunea aia sunt mai scumpe decat 245/40, asta-i toata faza.
In subiectul:Jante Si Cauciucuri
09 iulie 2008 - 09:27
la ce vw-uri ai vazu tu asta? oricum una e sa folosesti sub recomandare la 15" una e la 19" (si nu vorbesc de suv-uri).
eu am 235/40r19 acum si "arata" bine pe 8j (adica drept, fara sa iasa afara guma)
faza e ca pe dimensiunea asta sunt limitat la pirelli si bridgestone - deci foarte scumpa din cauza asta. 255/35 sunt la acelasi pret, chiar mai ieftine, dar jantele nu le schimb.
eu am 235/40r19 acum si "arata" bine pe 8j (adica drept, fara sa iasa afara guma)
faza e ca pe dimensiunea asta sunt limitat la pirelli si bridgestone - deci foarte scumpa din cauza asta. 255/35 sunt la acelasi pret, chiar mai ieftine, dar jantele nu le schimb.
In subiectul:Jante Si Cauciucuri
09 iulie 2008 - 08:04
intrebare (la care nu reuseste sa-mi dea nimeni un raspuns): sunt prea mici jantele 8j pentru 255/35?
In subiectul:Azotul in anvelope
13 iunie 2008 - 01:08
mi-e greu sa cred ca cineva care-si ia masina cu discuri ceramice nu stie sa faca diferenta dintre aderenta gumelor si o posibila ineficienta a franelor la temperaturi mici, mai ales ca era clar legata de azotul proaspat pus in anvelope. si sincer mi-e greu sa cred ca baiatu' de la vulcanizare spune tampenii dupa ce l-am ascultat povestindu-mi toata istoria anvelopelor inclusiv cu anul in care Goodyear a descoperit vulcanizarea si Dunlop umflarea cu aer
si cel putin, teoretic janta+discurile au legatura cu temperatura pneului, chiar daca si aerul (cu oxigen, impuritati si azot) este un prost conductor termic.
si cel putin, teoretic janta+discurile au legatura cu temperatura pneului, chiar daca si aerul (cu oxigen, impuritati si azot) este un prost conductor termic.
- Vede profil: Mesaje: toshy
- Privacy Policy
- Regulament ·