play3r85, nu ai citit topicul, altfel te lamureai, s-a mai discutat.
Numai pt export sau handler inseamna ca masina nu se poate vinde in germania din cauza starii tehnice. Legat de export in eu, da, e ok, ti-o vinde si daca esti din eu. Daca tu vrei sa risti sa iei o astfel de masina, poti sa o iei, insa ai mare curaj totusi... mai ales cu patron rus...
- Vede profil: Mesaje: Maximus999
Community Stats
- Grup: Members
- Mesaje: 10
- Vizualizari: 664
- Titlu User Nou venit
- Varsta Varsta necunoscuta
- Data nasterii Data nasterii necunoscuta
-
Gender
Not Telling
-
Marca
VW
-
Model
Passat 2002
-
Motorizare
1,9TDI 130CP
0
Neutral
User Tools
Prieteni
Maximus999 nu a adaugat prieteni inca
Ultimii vizitatori
Mesaje scrise de mine
In subiectul:Pas Cu Pas ... Cumparare Masina din Belgia si Germania - partea a II-a
08 septembrie 2008 - 12:17
In subiectul:Pas Cu Pas ... Cumparare Masina din Belgia si Germania - partea a II-a
31 iulie 2008 - 12:53
Cred ca multi nu prea citesc topicul, altfel ar gasi raspunsul la multe din intrebari.
Pt cei care au intrebat mai sus:
- preturile de pe mobile sint in general preturi finale, iar la cele la care in cazul firmelor s-ar putea cumpara la pretul netto (pretul afisat pe site - tva) se specifica asta. de altfel in josul paginii de cautare se face mentiunea "* = VAT reclaimable", deci anunturile cu steluta sint preturi la care tva ul poate fi evidentiat. Pt pers fizice, acest lcuru nu conteaza insa.
- pt cei care vor sa stie cat de serios e un dealer: la cele mai multe autohausuri puteti afla nationalitatea proprietarului vizitand pagina de internet a acestuia si apoi apasand pe "Impressum", acolo veti gasi numele acestuia... daca e hassam, suleiman etc... nu e neamt:) De asemenea, alte semne ca sa te feresti pot fi: faptul ca se spune ca trebuie sa va programati inainte, faptul ca se cere sa intrati in contact doar prin mail, faptul ca au doar 3-4 masini pe pagina de net, faptul ca se specifica la masina ca e de vanzare doar la export sau pt handleri, faptul ca pretul netto pe care ei il cer nu este cel rezultat din scaderea din pretul brutto a tvaului, faptul ca se specifica ca vorbesc romaneste, turceste, ruseste. De asemenea, daca sunati si vorbiti cu ei, in general va dati seama de nationalitatea lor, daca va iau cu "my friend" sigur e vorba de turci... nemtii vorbesc o engleza mult mai corecta si mai politicoasa.
- semne de seriozitate a unui dealer: numarul mare de masini, precizarea in anuntul de pe mobile ca ofera garantie (Warranty), faptul ca ofera carte de service, ca sint gata sa va trimita cartea pe fax, ca vorbesc respectuos si va fac rezervare, accepta sa platiti netto pretul rezultat din scaderea tvaului si nu unul inventat de ei, faptul ca au o pagina de internet proprie, unii isi prezinta si angajatii cu poza si nume, nemtii de obicei pozeaza zgarieturile de pe masini si te informeaza inainte etc etc. Deci chestii de bun simt.
- unii au luat si masini de la turci, sau din targ, care sint luate de la turci mai toate si au fost ok.... dar daca ati intrat pe acest topic, probabil vreti o masina pt voi si nu vreti sa riscati.
- autohus.de, cu toate ca e un parc enorm, vinde multe masini "doar pt export sau handleri" si fara carte service. Nu stiu de ce si cum, insa asa se intampla.
- daca unii de aici spun ca au luat numere galbene fara masina, inseamna ca se poate.
- nu va faceti probleme cu actele, mai ales daca cumparati de la autohausuri (apropo, eu as evita si privatii pe cat posibil), va vor ajuta cu actele, de obicei numere+asig pe o luna = 180e, iar ei va taxeaza si cu 240e, dar nu aveti batati de cap.
- fiti constienti ca actele se fac doar dimineata, difera de la oras la oras efectiv, in multe locuri doar pana la ora 12... deci ori va hotarati f matinal, ori faceti actele a 2 zi.
- curaj, intrebati aici ce nu stiti, nu e f complicat... mai rau e ca acum nu se mai inchiriaza masini la romani... as vrea sa nu mai fiu roman... dar asta e alta discutie. Bafta!
Pt cei care au intrebat mai sus:
- preturile de pe mobile sint in general preturi finale, iar la cele la care in cazul firmelor s-ar putea cumpara la pretul netto (pretul afisat pe site - tva) se specifica asta. de altfel in josul paginii de cautare se face mentiunea "* = VAT reclaimable", deci anunturile cu steluta sint preturi la care tva ul poate fi evidentiat. Pt pers fizice, acest lcuru nu conteaza insa.
- pt cei care vor sa stie cat de serios e un dealer: la cele mai multe autohausuri puteti afla nationalitatea proprietarului vizitand pagina de internet a acestuia si apoi apasand pe "Impressum", acolo veti gasi numele acestuia... daca e hassam, suleiman etc... nu e neamt:) De asemenea, alte semne ca sa te feresti pot fi: faptul ca se spune ca trebuie sa va programati inainte, faptul ca se cere sa intrati in contact doar prin mail, faptul ca au doar 3-4 masini pe pagina de net, faptul ca se specifica la masina ca e de vanzare doar la export sau pt handleri, faptul ca pretul netto pe care ei il cer nu este cel rezultat din scaderea din pretul brutto a tvaului, faptul ca se specifica ca vorbesc romaneste, turceste, ruseste. De asemenea, daca sunati si vorbiti cu ei, in general va dati seama de nationalitatea lor, daca va iau cu "my friend" sigur e vorba de turci... nemtii vorbesc o engleza mult mai corecta si mai politicoasa.
- semne de seriozitate a unui dealer: numarul mare de masini, precizarea in anuntul de pe mobile ca ofera garantie (Warranty), faptul ca ofera carte de service, ca sint gata sa va trimita cartea pe fax, ca vorbesc respectuos si va fac rezervare, accepta sa platiti netto pretul rezultat din scaderea tvaului si nu unul inventat de ei, faptul ca au o pagina de internet proprie, unii isi prezinta si angajatii cu poza si nume, nemtii de obicei pozeaza zgarieturile de pe masini si te informeaza inainte etc etc. Deci chestii de bun simt.
- unii au luat si masini de la turci, sau din targ, care sint luate de la turci mai toate si au fost ok.... dar daca ati intrat pe acest topic, probabil vreti o masina pt voi si nu vreti sa riscati.
- autohus.de, cu toate ca e un parc enorm, vinde multe masini "doar pt export sau handleri" si fara carte service. Nu stiu de ce si cum, insa asa se intampla.
- daca unii de aici spun ca au luat numere galbene fara masina, inseamna ca se poate.
- nu va faceti probleme cu actele, mai ales daca cumparati de la autohausuri (apropo, eu as evita si privatii pe cat posibil), va vor ajuta cu actele, de obicei numere+asig pe o luna = 180e, iar ei va taxeaza si cu 240e, dar nu aveti batati de cap.
- fiti constienti ca actele se fac doar dimineata, difera de la oras la oras efectiv, in multe locuri doar pana la ora 12... deci ori va hotarati f matinal, ori faceti actele a 2 zi.
- curaj, intrebati aici ce nu stiti, nu e f complicat... mai rau e ca acum nu se mai inchiriaza masini la romani... as vrea sa nu mai fiu roman... dar asta e alta discutie. Bafta!
In subiectul:Pas Cu Pas ... Cumparare Masina din Belgia si Germania - partea a II-a
23 iunie 2008 - 11:03
cu VINul ti s=a raspuns...Intrebare de profan: ce inseamna VIN si cum se verifica?
De pe ce siteuri se pot rezerva camere mai ieftine la pensiuni/ hoteluri?; m-ar interea zona Stuttgart.
www.booking.com poti incerca... eu am stat la hansa, cam aproape 30 euro cu taxiul de la aeroport... si camera a costat vreo 55 parca... un mic dejun super am avut... din pacate in germania e mai greu cu internetul. Daca te prezinti la receptie fara rezervare pe net e mai scump. Sa ne povestesti ce ai facut, nu uita:)
In subiectul:Pas Cu Pas ... Cumparare Masina din Belgia si Germania - partea a II-a
16 iunie 2008 - 02:36
Daca nu are istoricul de service al masinii, softul e cam inutil, important mi se pare la o masina sa afli daca a fost lovita, a avut defecte majore, s-au facut schimburile de ulei si distributie etc.
Din pacate asa cum am spus reprezentantele sint f zgarcite cu aceste info. Asta e, ne descurcam si noi cum putem.
Din pacate asa cum am spus reprezentantele sint f zgarcite cu aceste info. Asta e, ne descurcam si noi cum putem.
In subiectul:Pas Cu Pas ... Cumparare Masina din Belgia si Germania - partea a II-a
11 iunie 2008 - 06:01
@RaduR: Am recitit povestea ta, frumoasa, am vazut ca ai scris legat de verificare VIN. Cred ca toti sint f interesati de asta. Si eu am verificat la Passatul meu VINul inainte sa o cumpar, dar cu mari greutati, tipul care a facut-o a zis ca e o chestie "one time only", desi i-am oferit bani, a refuzat, spunand ca nu e voie si ca s-ar putea sa aiba probleme si blablabla.
Pe de alta parte, altii ziceau ca poti verifica oficial o masina contra cost.
Care e realitatea pana la urma? Prin pile si cunostinte sau e si o metoda mai oficiala?
Pe de alta parte, altii ziceau ca poti verifica oficial o masina contra cost.
Care e realitatea pana la urma? Prin pile si cunostinte sau e si o metoda mai oficiala?
- Vede profil: Mesaje: Maximus999
- Privacy Policy
- Regulament ·