Autostrazile din Romania
#1
Scris 17 august 2006 - 10:54
Articol
#2
Scris 21 septembrie 2006 - 06:29
La autostrada Brasov-Bors se lucreaza zi si noapte, iar reprezentantii Bechtel spun ca nu vor sista lucrarile nici in aceasta iarna.
Camioane de peste 40 de tone, zeci de buldozere si masini de teren misuna in fiecare minut pe drumul prafuit care se pregateste sa devina autostrada. Din zonele mai inalte se poate vedea deja pe unde va trece autostrada care va lega Transilvania de restul Europei. Zeci de specialisti turci, canadieni, americani si circa 1.000 de romani lucreaza zi si noapte la acest proiect.
Oficialii companiei Bechtel spun ca lucrarile au avansat, dar se straduiesc inca sa recupereze intarzierea cauzata de renegocierea contractului incheiat cu guvernul. Cei 1.100 de angajati lucreaza in doua schimburi, unul de zi si unul de noapte. Chiar si la lumina unor reflectoare imense, muncitorii excaveaza si cara cu masinile milioane de tone de pamant.
La kilometrul 21, muncitorii au de excavat si de transportat un milion de metri cubi de pamant, rezultat din taierea si nivelarea dealului peste care va trece autostrada. La fel se intampla si la kilometrul 20, dar acolo lucrarile sunt mai avansate. Iuliu Bucsa, unul dintre excavatoristii din acest punct de lucru, este multumit de conditiile pe care le are.
La kilometrul 25, ca si in alte locuri, se lucreaza la structurile ce vor sprijini viitoarele poduri si viaducte. Reprezentantii Bechtel spun ca, in aceasta perioada, se fac lucrari de nivelare intre kilometrii 18-27 si 33-39 ai sectorului 2B.
Tot in acest an sunt prevazute sa inceapa si lucrarile la kilometrul 40, dar si sa fie continuate cele incepute pe sectiunea 3C, intre Suplacu de Barcau si Bors. Tronsonul 2B, Cluj-Campia Turzii, va avea o lungime de 54 de kilometri, iar pavarea este prevazuta sa inceapa in vara anului 2009, la sfarsitul caruia aceasta sectiune urmeaza sa fie data in folosinta.
Sursa: evz
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3
Scris 21 septembrie 2006 - 06:54
Parca e un articol din Scanteia.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#4
Scris 21 septembrie 2006 - 06:59
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#5
Scris 21 septembrie 2006 - 07:29
Cine urmează? Ilie Mistrie? Ion Piston?
#6
Scris 21 septembrie 2006 - 07:44
Edit: fara quote la mesajul anterior
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 21 septembrie 2006 - 11:29
#7
Scris 21 septembrie 2006 - 11:52
22 Septembrie 2006
Ministrul transporturilor nu va mai face plati catre companiile care au realizat reparatiile pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
Ministrul Radu Berceanu a anuntat ieri sistarea platilor pe motiv ca lucrarile nu sunt de calitate. �Am sesizat cel putin trei zone in care planeitatea nu este in ordine�, se plange Berceanu.
Firmele amendate sunt Euroconstruct, detinuta de patronii restaurantului Golden Blitz, preferatul presedintelui, si PA-Co, a lui Costel Casuneanu.
Sursa: evz
#8
Scris 22 septembrie 2006 - 12:08
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#9
Scris 22 septembrie 2006 - 06:10
#10
Scris 22 septembrie 2006 - 06:55
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#11
Scris 22 septembrie 2006 - 01:37
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#12
Scris 29 septembrie 2006 - 12:59
Ce se intampla acum in Romania cu autostrazile si cu drumurile nationale seamana cu procesul de constructie al cailor ferate din secolul 19 si de pe vremea lui Carol al 2-lea Eu cred ca romanii ca natiune sunt incorigibili http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
#13
Scris 29 septembrie 2006 - 01:07
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#14
Scris 30 septembrie 2006 - 10:15
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#15
Scris 30 septembrie 2006 - 11:35
#16
Scris 02 octombrie 2006 - 11:35
aproape intotdeauna se lucreaza, se lucreaza, se lucreaza. ba pe portiuni mici, ba pe tronsoane mari, ba este nevoie de lucrari, ba se amana predarea lucrarilor din cauze variate...
Parca este muntele lui Sisif!
Nu a fost vreo guvernare care sa nu se angajeze pompos in refacerea acestei autostrazi pentru ca mai tarziu sa nu alunece in jalnice si patetice scuze!
Ba a fost materialul prost, ba nu s-a decopertat destul, ba nu s-a tinut antreprenorul de contract, ba nu a tinut vremea cu noi, si tot asa... Nu am auzit insa de nici un director de pe la drumuri si poduri, vreun ministru secretar de stat sau altcineva de mai sus sau de mai jos sa fie dat afara sau sa-si dea demisia.
Romania, tara mea...
#17
Scris 03 octombrie 2006 - 01:33
... deci o sa mergem la mare pe autostrada completa prin 2011, in cel mai bun caz!
#18
Scris 05 octombrie 2006 - 01:03
#19
Scris 05 octombrie 2006 - 09:58
Incet si prost, pana si proiectarea e proasta.
#21
Scris 10 noiembrie 2006 - 10:45
1 km de marcaj rutier - 30.000 EUR
Sa treci cu oile pe o autostrada dintr-o tara "europeana" - priceless
Unele lucruri pot fi contabilizate , pentru toate celelalte exista Romania .
#22
Scris 10 noiembrie 2006 - 11:33
Pun pariu ca nu e singurul cioban, nici prima si nici ultima oara, cand face asa ceva
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#23
Scris 10 noiembrie 2006 - 01:47
#24
Scris 10 noiembrie 2006 - 02:05
Insa ... putea sa faca chestia asta de dimineatza sau te timpul noptii, cu semnalizare corespunzatoare. Si sigur nu incurca atata lume ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#25
Scris 10 noiembrie 2006 - 09:26
pai noapea oile dorm mai oameni buni! si daca le trezesti si le pui sa presteze la ore tarzii vine eu si te amendeaza!
SI revenind... astept si eu momentul cand lucrarile si toate detaliile acestor lucrari vor deveni publice. Sa se anunte si termenul de garantie al lucrarii, iar in cazul aparitiei unor probleme sa vedem si noi, platitorii de taxe, cum se repara drumul in garantie.
Am vazut o practica interesanta... Se repara drumul, reasfaltare, semnalizare, tot tacamul. La 7-8 luni de la reparatie drumul incepe sa se deterioreze. Nu se intampla nimic. La 14-15 luni de la reasfaltare drumul e praf! Tot nimic... Au trecut cele 24 de luni (garantia cam asa se da, pe 2 ani - stiu sigur un caz, poate gresesc) se trezeste ministerul/primaria/presedintia/nasa ca drumul e varza si ca trebuie refacut. Si se spune: nu mai e in garantie, a expirat acum o luna si se repara tot pe banii nostri!
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi