poi asta-i baiu, ca la ford intra mai putin.La golf intra peste ce zice fabricantul cu aprox. 10l. Nu stiu exact care-i spilu, dar e real.
Ford S Max
#176
Scris 28 iunie 2009 - 09:41
#177
Scris 28 iunie 2009 - 09:45
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#178
Scris 28 iunie 2009 - 09:50
poi asta-i baiu, ca la ford intra mai putin.
de fapt intra cat trebuie. stia ea mai bine.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#179
Scris 28 iunie 2009 - 10:06
poi asta-i baiu, ca la ford intra mai putin.
Auzi, daca ai singe-n veioza, ia un bidon cu motorina in portbagaj si mergi pina tace motoru. Dupa care pui bidonu si faci plinu la primul peco. Numai asa poti verifica cu adevarat.
l.e.
Vezi inainte cum se aeriseste filtru de motorina sa nu vii la stanga pina la service
#180
Scris 28 iunie 2009 - 10:21
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#181
Scris 28 iunie 2009 - 10:23
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#182
Scris 28 iunie 2009 - 10:31
#183
Scris 13 iulie 2009 - 09:05
si costuri
Slobozia - pana aproape de Constanta.
#184
Scris 13 iulie 2009 - 09:19
Consumul, evident
#185
Scris 13 iulie 2009 - 09:33
-aseara am trecut prin Reghin, exact dupa ce un transport de cadavre de animale s-a rasturnat pe sosea. putea de-ti lua rasuflarea. ca noroc ca uitasem recircularea pornita.
-masina merge bine, in afara de de drumul la dus in Bulgaria, cand am mers intr-o coloana de 4 masini si a trebuit sa ma adaptez, nu m-a depasit decat 1 masina.
-masina care m-a depasit e urmatoarea Toyota Sequoia, 5,7 litri. m-am tinut foarte tare, nu a putut sa ma faca (poate ca nici nu a incercat la extrem), dar, din pacate, comp de bord imi arata de la 100 km de rulat pana la epuizarea motorinei, la 30 de km, in scurt timp, asa ca am lasat-o mai moale, ca sa ajung la Harsova, inainte de pod, la benzinarie. la accelerare, masina aia suna ca o uzina. ca sa vezi, sau mai bine zis normal, s-a oprit si Toyota la benzinarie si pana i-a facut plinul , am apucat sa-l vad pe nenea oprisan, regele Vrancei, ca se da jos din ea. s-a holbat la mine usor derutat, usor nemultumit ca cineva i-a tinut piept.
-zeci de accidente, unele cauzate, zic eu, de lipsa suspensiilor ok, mai ales pe partea ondulata spre mare
-putine radare
-la bulgari se circula parca mai bine, politatii au prim consemn (cred) sa nu se lege de turisti
-exista dobitoci pe drumuri, dar si oameni ok
revin.
daca mergeam cu mazda cum am mers cu fordu, cred ca consumul era minim 13.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 13 iulie 2009 - 09:36
#186
Scris 13 iulie 2009 - 09:52
la mine, ca sa obtin media de 107 consumul (in ro) este intre 11 si 12...
nu stiu care e dif de pret/litru intre benzina si motorina, dar ca si cost total cred ca iese tot pe acolo ...
mare frate Sequoia aia!!! nu-ti era frica s-o vezi in retrovizoare?
vizavi de rezervor... la mine intra suspect de multa benzina la un plin facut tarziu (cand mai am 10 - 20 km conf comp de bord)- in jur de 65l. zicea in carte ca rezervorul ar avea 60l, dar nu mai stiu sigur ...
Aceasta postare a fost editata de salesman: 13 iulie 2009 - 09:53
http://florinpanait.wordpress.com
#187
Scris 13 iulie 2009 - 10:24
#188
Scris 13 iulie 2009 - 10:37
da pe portiune de drum s-au obtinut performantele astea remarcabile?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#189
Scris 13 iulie 2009 - 11:10
de fapt mint era o portiune praf pe autostrada catre Varna cam 20 km asa,oricum am mers cu Fiesta aproape blana tot timpul ,nu avea cine sa ma depaseasca ca acolo toti mergeau legal au trecut vreo 2-3 de-ai nostri pe langa mine
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 13 iulie 2009 - 11:14
#190
Scris 13 iulie 2009 - 11:29
e f bun consumul ptr ditai masina si ditai viteza massima.
da pe portiune de drum s-au obtinut performantele astea remarcabile?
Nici macar viteza nu conteaza asa mult la un consum bun. Shimbarile de regim sunt cele care cresc consumul, uneori rau de tot. Daca mergi in Germania pe autostrada cu 150/h constant, scoti consum de DN1 cu maxim 100/h.....
#191
Scris 13 iulie 2009 - 11:33
mare masina, da nu m-am speriat. avea si 2 fetite(ale lui) cu el si probabil sotia, dar nu s-au vazut deloc de afara.
tineti cont ca masina are 1730 kg goala si in cazul de fata spre 2 tone cu bagaje. o masina normala nu ar depasi 9% pentru a obtine o asemenea medie de consum, motorina, normal.
ska, cum spuneam, de la slobozia pana in apropiere de constanta. ideea e ca eram sigur ca e mai mult, s-a mers cu 180km/h mai mereu. uitasem ca nu prea am mers constant, la 2-3 km trebuia sa fac cate o depasire dupa o incetinire si acolo pierzi destul de mult.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 13 iulie 2009 - 11:35
#192
Scris 13 iulie 2009 - 12:03
deci la 2000km daca tinem cont si de dif de pret benzina-motorina ai economist de o masa de pranz la restaurant....daca mergeam cu mazda cum am mers cu fordu, cred ca consumul era minim 13.
#193
Scris 13 iulie 2009 - 12:07
http://florinpanait.wordpress.com
#194
Scris 13 iulie 2009 - 12:08
pui gresit problema, am incarcat lejer 3 geamantane, un carucior, un patut de copil, nemumarate bagajute iar toti ocupantii masinii au stat mai mult decat comod.
mai mult, am facut o plimbare la nessebar, 7 persoane, toata lumea a stat comod.
#195
Scris 13 iulie 2009 - 12:52
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#196
Scris 13 iulie 2009 - 12:58
#197
Scris 13 iulie 2009 - 01:02
http://florinpanait.wordpress.com
#198
Scris 13 iulie 2009 - 02:12
#199
Scris 13 iulie 2009 - 03:00
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#200
Scris 23 august 2009 - 09:26
traseu Bistrita - Intorsura-Bucuresti (putin frecus pana la BDT, idiotii nu-mi stampilasera garantia)-Baneasa soping (m-am intalnit cu Cristian, doar zaoan a ramas dator)-intorsura-Brasov-Intorsura-Bistrita. Ca fapt divers, pe CB am 7.3%. Probabil cu o juma de litru mai mult real. E ok.
Sincer, ori lumea in general a obosit si nu se mai grabeste, ori teoretic nu ai nevoie de mai mult de 140 de cai la o masina. Exceptand zona Bucuresti-Ploiesti, unde era un fel de miscare brawniana, in tot acest periplu am fost depasit de una masina, un Q7 fara insemne, doar un S line lipit pe spate. Si ala, dupa ce m-a lasat sa-l depasesc dupa Rupea, m-a depasit inainte de Sighisoara, dupa ce s-a chinuit evident. Da primisem apostrofari de la copilot ca le e somn copiilor si nu pot adormi din cauza miscarilor bruste asa ca m-am lasat pagubas.
Avand roti pe 18 e usor ne-confortabila pe drumuri mai proaste, in special pentru cei din spate. Inclin sa cred ca are si un fel de suspensie sport. Dar ca revers al medaliei, ia cubele aproape la fel de bine ca o compacta asezata.
Remarc faptul ca sistemul audio e subtirel, la golf(uri) fiind incomparabil mai bune. Desi in echipare Titanium, de varf, nu prea impresioneaza cu dotarile si finisajele. Nici prea prea, nici foarte foarte. Ce imi place e climatizarea in scaun. Sper sa nu ma doara spatele de la ea.
In continuare, se merge in coloana. In continuare, toti ar depasi, dar nimeni nu o face. Iar cand ma bag, in sfarsit, intr-o depasire, disperat ca se merge de zeci de km la pas si trebuie sa ma repliez, la venirea din fata a unei masini, idiotul din fata franeaza. Asa intelege (??) el ca trebuie sa procedeze in situatia respectiva.
Zona Sinaia - Azuga s-a parcurs la pas, si la dus, si la intors. Bucurestiul mi s-a parut mai liber, am prins doar 2 stau-uri, unul pe podul de intrare iar celalalt intorcandu-ma de la BDT de pe Virtutii, dar nimic sacaitor. Mult mai nasol pe Valea Prahovei, unde am si stat cateva minute bune.
Brasovul, in schimb, jos palaria. Circulatie destul de lejera, fara crispare, parcari neobisnuit de multe. Deh, influente.
Am depasit toate masinile posibile, dar cel mai idiot unul cu un Chevy din asta de origine Daewoo. Inainte de curbele de pe Predelus, dinainte Intorsurii Buzaului, opresc la o .... trecere de oi. Ala ajunge in spatele meu, asteptam. In fata, soseaua face un S si nu se mai vede nimic. Evident, linie continua.
Desteptul, nici nu asteapta sa treaca ultima mioara si se baga in depasire. Ii fac loc, gandindu-ma ca poate omu se grabeste. Daca venea masina din fata, ala era. Merg normal, o idee mai alert sa vad daca ala chiar se grabea. Ciuciu, sau poate asa stia el sa se grabeasca. Am stat cateva viraje in spatele lui dupa care m-am plictisit si l-am depasit. A ramas mult in urma, in 10 km. Si atunci care e faza cu incrancenarea aia ??
In general, nimeni nu anticipeaza si aproape nimeni nu e interesat de ce urmari poate avea manevra tocmai efectuata. Intr-un cuvant, lipseste bunul simt, in ambele acceptiuni.
Felicitari lui Bel 995, care nu m-a lasat la greu. Inca odata, mi se demonstreaza ca la singura data cand am fost agatat de cand il am politistul a jucat murdar.
Drumurile : in general foarte bune.
Exceptia : Bucuresti, unde nu sint rele, dar nu prea am dat de un drum drept in adevaratul sens al cuvantului. Liniile de tarmvai contribuie si ele la confort.
De fiecare data cand revin din zona Brasov imi dau seama cat e de rau drumul in judetul Mures, in special dupa ce treci de Reghin. Horror. Ca noroc ca nu vorbim decat de 20 de km. La noi in judet, pana cu 10 km inainte de Bistrita nu e remarcabil, ba dimpotriva, dar nu se compara cu betoanele din Mures. Se zvoneste ca la anu se va mai schimba ceva. Sa speram.
Una peste alta, daca vremurile fi-vor tulburi, S MAX-ul ar putea sa ramana poate inca 1-2 ani peste ce mi-am propus, e o masina ok. Probabil ca va veni si remaparea, singurul lucuru de reprosat motorului 2,0TDCI fiind lipsa avantului initial. Sau ma rog, poate nu motorului, ci greutatii masinii. Cutia cu 6 viteze e bine echilibrata, franele sint ok, dar nu m-ar supara sa fie si mai si.
O masina corecta. Eu as mai lucra la interior, exteriorul (cu jantele pe 18) fiind de nota 9.
*un van nu are cum sa ia 10, stiu si eu asta.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi