Crash tests / Rezultate EuroNCAP
#51
Scris 12 martie 2008 - 01:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#52
Scris 21 octombrie 2008 - 08:21
#54
Scris 29 noiembrie 2012 - 03:26
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#55
Scris 29 noiembrie 2012 - 03:37
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#56
Scris 29 noiembrie 2012 - 04:02
#57
Scris 29 noiembrie 2012 - 04:15
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#58
Scris 29 noiembrie 2012 - 04:59
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#60
Scris 23 decembrie 2012 - 08:07
Oare americanii au schimbat sau imbunatatit metodologia de testare?
In testul asta vad ca au testat un impact frontal doar pe un sfert din botul masinii.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#61
Scris 24 decembrie 2012 - 12:03
Titlul oricum mi se pare aiurea ... ala nu e considerat impact lateral ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#62
Scris 25 decembrie 2012 - 09:34
Testul pe care l-ati vazut este poate cel mai important test de siguranta pasiva din ultimii ani. Nu mai stiu daca am vorbit pe forum despre el, dar ideea este urmatoarea: In foarte multe accidente frontale masina se loveste de un stalp subtire sau de masina din fata doar pe dimensiunea farului. Acolo la 99% din masini nu exista ranforsari, sau acestea sunt deficitare. Deasemenea capul soferului pleaca catre stanga fata, inspre stalp si sunt sanse extrem de mari ca acesta sa nu fie franat de catre airbag, pur si simplu sa scape pe langa acesta si sa ajunga la stalp . Mai departe roata fata sub forta acestui impact se desprinde si pleaca inspre sofer. La genul asta de impact se poate muri in 90% din cazuri indiferent daca ai masini de 5 stele EuroNcap.
Audi si Mercedes sunt de-a dreptul nepregatite la acest gen de impact, foarte slabe, BMW-urile noi sunt ceva mai bune, dar inca mediocre, roata intra peste sofer dar macar capul este bine protejat de airbaguri. Lexusul este dezastru. Printre foarte putinele masini pregatite pentru asa ceva sunt cele construite de...Volvo. Retineti acest test , urmariti-l si tineti cont de el cand mai cumparati o masina pentru ca este important.
Testul asta se cheama Small overlap front test si este realizat de catre IIHS
Aceasta postare a fost editata de greierele: 25 decembrie 2012 - 09:41
#63
Scris 25 decembrie 2012 - 09:42
urmariti testu, retineti invingatoru si cumparati-va beamveu.
#64
Scris 25 decembrie 2012 - 10:05
Invingatorul este Volvo. BMW s-a comportat acceptabil iar Audi si Mercedes slab. Aici Audi A4: http://www.iihs.org/...7&seriesid=558 Aici Mercedes clasa C: http://www.iihs.org/...0&seriesid=464 aici BMW seria 3: http://www.iihs.org/...75&seriesid=458 , aici Volvo S60: http://www.iihs.org/...72&seriesid=412
Pe aceste pagini aveti si link-urile catre filmulete
Aceasta postare a fost editata de greierele: 25 decembrie 2012 - 10:10
#65
Scris 26 decembrie 2012 - 02:44
#66
Scris 26 decembrie 2012 - 10:02
Pai gandeste-te ca tu de frica atunci cand vine din fata o masina ai tendinta sa tragi dreapta de volan pentru a evita, deci sansele sa te haleasca pe o portiune mai ingusta a masinii sunt foarte mari. Evident, tot instinctul iti poate ordona sa tragi in partea cealalta punand in pericol pasajerul din dreapta. Treaba e ca producatorii nu s-au gandit prea mult la chestiile astea, au lucrat si ei cumva ca pe banda din comoditate. Ranforsarile suplimentare necesare nu sunt chiar o avere, practic se mai adauga o bara din varful interior al farului catre partea exterioara a stalpului fata astfel incat masina sa fie deviata, impinsa usor in interior, evitandu-se impactul direct cu omul din masina. In plus se regleaza airbag-ul frontal si cortina ca sa poata prelua capul care se duce pe diagonala fata catre stalp. Masini noi mai ieftine si mai simple deja au facut asta, vezi Suzuki Kizahi (sau cum ii zice). Am vazut si raspunsul celor de la BMW care au declarat ca se vor ocupa de anul viitor de problema asta la toate modelele lor. Deocamdata la Mercedes si Audi e liniste.
Aceasta postare a fost editata de greierele: 26 decembrie 2012 - 10:03
#68
Scris 29 aprilie 2013 - 04:45
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#69
Scris 29 aprilie 2013 - 05:38
#70
Scris 29 aprilie 2013 - 05:55
bah nu o masna german ci ZA(die) masina punct.
cum era textu ala ? exista mercedes si restu ...
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#71
Scris 29 aprilie 2013 - 06:21
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#72
Scris 29 aprilie 2013 - 07:34
citanu ala, ii la fel de mercedes, cum uu si un behemveu 316 cu sigla de ///M
Poa sa fie si 3( sau ics )20, ca-i tot un kakat si are aceeasi legatura cu zembeurile !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 29 aprilie 2013 - 07:37
#74
Scris 29 aprilie 2013 - 07:54
'kamas pe ea de trompeta !
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi