nu mi-am luat masina. adica nu eu...
toyota LC-ul incepe incet sa-si arate "varsta" si posibil pentru o scurta perioada de timp ( sa speram ca o lunga perioada ) a/va trebui(t) inlocuit cu altceva.
asa ca, din discutii, povesti de adormit prichindei si barfe cu zane si strumfi, umbla zvonu ca Subaru face "masini"

si ca padurarii cu scoop sunt meseriasi rau.
asa am ajuns la un XT din bucuresti, din 2006, cu ~45.000km. masina impecabila, cum s-a si dovedit. 13000euro.
dupa ce l-am amenintat cu tot felu de chestii, Relu "de buna voie si nesilit de nimeni", a organizat totul.
dupa ce am luat masina, am facut o vizita la prietenii lui, Sebi si Alex, care sunt 2 oameni de exceptie.
cu aceasta ocazie am sa te rog Relu sa le transmiti toate cele bune, si inca un danke.
am tot ras eu de relu, si am tot facut misto de handeiuri, dar pana la urma va zic sincer, ca bosorogu asta cu sange tanar in vene, nu vorbeste (chiar asa multe) prostii

dupa ce Sebi si Alex au ajutat-o sa se simta mai in largul ei, ..., tot ce "emana" masina nu poate fi explicat in cuvinte.
primele sentimente care m-au incercat au fost ... de frica
e un diavol negru (bine, el e argintiu, dar in realitate e negru negru in ceru gurii ) care daca nu esti atent te mananca. fara sa clipeasca. fara stres. si cu un zambet pe buze.
norocul meu a facut ca pana la brasov drumul a fost umed, si incet incet am capat incredere, iar dupa brasov pana la cluj, drumul a fost uscat, unde am dezlantuit bestia.
refuz sa incerc sa explice ce, cum, cat, ca nu are rost.
chestiilea astea NU POT FI EXPLICATE. TREBUIE TRAITE. SIMTITE.
sunetul motorului, senzatiile, etc...
la fiecare apasare a pedalei fata mea arata asa "

treptele 3 si 4 sunt...



si asta prin faptul ca masina merge doar la vreo 60% din ce poate in urma modificarii. sunt mici chestii care mai trebuie remediate sa ne arate 100% din ceea ce e facuta sa dezlantuie. ma ia cu lesin cand o sa ma gandesc cum va merge cand totul va fi pus la punct

totusi, avand in vedere un rulaj preponderent "lejer" adica cruise intre 120-140kmh, cu destul de multe reprize si acceleratii LA BLANA, pana spre 230-240kmh, consumul a fost de 10-10,5%... ceea ce pentru mine a fost mind-blowing.
si totusi in cei aproape 600km, pot sa zic ca a fost ceva mai mult decat un simplu drive-test...
ideea e ca, urasc lucrul asta, ca trebuie sa-i dau dreptate lui Relu

parerea mea personala e ca nu i-ar fi stricat un ESP. desi, poate asa, fara, te face sa fii mai atent

per total, o masina de exceptie.

ma-nclin.
Relu, multam inca odata pentru tot sprijinul si pentru ajutor.
Multumiri si celor doi oameni de exceptie, Sebi si Alex.
keep in touch.