alt diavol cu umflatura pe capota. XT.
#26
Scris 07 februarie 2012 - 08:30
#27
Scris 07 februarie 2012 - 09:32
Daca e asa cum zici tu, mai stau inca 2 ani cu ea pe cap. N-aveam de unde sa stiu detaliile astea, decat la momemtul intalnirii. In stadiul asta n-o cumpara nimeni.Mugur, masina aia daca este cea pe care o stiu eu nu are deloc un pret foarte mic.
Unu la mana nr de km, un turbo la 150.000 km trebuie studiat atent.
2. Msina sta de un an si ceva in parcul rece.
3 Cand am vazut-o eu era descompletata. Baterie lipsa, curea de accesorii lipsa, asta la prima vedere. Cate altele, care nu le poti observa mai pot lipsi.
4. nu RCA, nu CASCO nu ITP. Si de acolo nu iei masina la drive-test. O urci pe platforma si o duci acasa sau la RAR. Sau la Service. Deci 8500 EURO de impartit la 1500 kg . Cam cel mai scump pret de fiare vechi pe kilogram.
cat despre automata de pe Subaru spune-mi ce te intereseaza. Am avut doua, taman a venit si a treia.
Cu privire la automata, ma intereseaza sa stiu cum e. Stii foarte bine ca sunt automate bune si automate care te fac cu nervii. Inafara de confortul (presupus) al unei automate, mai sunt alte avantaje (ESP)? E de preferat cutia mecanica pe 2.5XT?
Numai bine!
#28
Scris 07 februarie 2012 - 11:16
Masina din linkul lui Andrei a ajuns la un pret foarte mic: http://www.tbiauto.r...orester-55.html
"nu include TVA" - deci tot vreo 11k ar fi
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#29
Scris 07 februarie 2012 - 11:29
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#31
Scris 07 februarie 2012 - 11:46
Corect !150.000km mi se par cam multi...
#32
Scris 07 februarie 2012 - 01:42
In alta ordine de idei, nu pot sa inteleg o treaba: daca motoarele/masinile astea sunt asa grozave cum zice lumea, atunci cum poti sa afirmi ca 150.000 km sunt cam multi? Am avut masini BMW, FORD, AUDI cumparate la cca. 100k si care le-am vandut chiar si la 300k km, in stare foarte buna, fara nici cea mai mica problema cu motoarele.
Aceasta postare a fost editata de Mugur_Cosma: 07 februarie 2012 - 01:43
#33
Scris 07 februarie 2012 - 01:44
#34
Scris 07 februarie 2012 - 01:46
A lua o masina la 150.000 km de la un necunoscut comporta un risc enorm, INDIFERENT de brandul masinii !!!!
#35
Scris 07 februarie 2012 - 01:58
Daca voi spuneti 150.000 de km sunt multi pentru un Subaru atunci e cam grav...
#36
Scris 07 februarie 2012 - 02:01
Poate fi buna, dar poate fi si PRAF, indiferent de marca !!!!!!
Iar aia cu 280.000 km la un fiat FARA probleme, e de pus la "urzica" !
#37
Scris 07 februarie 2012 - 02:02
Asta e ca si cum ti-as spune eu tie ca tu nu ai avut niciun Subaru.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 07 februarie 2012 - 02:02
#38
Scris 07 februarie 2012 - 02:03
Bai, NU exista masina care in 280.000 km sa nu ceara reparatii !!!
#39
Scris 07 februarie 2012 - 02:06
LE: Ahh mi-am amintit, pe la 150.000 de km am schimbat un motoras de la stergatoare.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 07 februarie 2012 - 02:09
#40
Scris 07 februarie 2012 - 02:13
#41
Scris 07 februarie 2012 - 02:16
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 07 februarie 2012 - 02:17
#42
Scris 07 februarie 2012 - 02:20
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#43
Scris 07 februarie 2012 - 02:24
#44
Scris 07 februarie 2012 - 02:33
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 07 februarie 2012 - 02:35
#45
Scris 07 februarie 2012 - 02:49
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#46
Scris 07 februarie 2012 - 03:25
oricum, cu exceptii sau fara, 150.000 e destul de mult pentru ORICE masina.
ca mai merge inca 15.000 sau inca 150.000, who knows
noi sa fim sanatosi, si cat merg, sa ne bucuram de ele.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#47
Scris 07 februarie 2012 - 03:29
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#48
Scris 07 februarie 2012 - 03:37
In primul rand nu a zis nimeni sa bagi bani la 50.000 km sau mai stiu eu ce.... Daca tu esti obisnuit dupa 50.000 de km sa bagi banii in masina inseamna ca vorbim de conceptii diferite in ceea ce priveste capitolul fiabilitate.
...
La mine NU poate fi vorba de obisnuinta, ci de faptul ca niste ZECI de ani am avut in intretinere SUTE de masini, din cele mai variate marci !
Aproape 300.000 km fara sa schimbi ambreiaj/e, rulmenti de roti, pompe de apa, sau mai stiu eu ce alte piese, crede-ma ca nu se poate.
Daca mai vorbim si despre Fiat, deja povestea e SF !
Eu nu spun neaprat ca TU ai vrea sa ne induci in eroare, dar in mod categoric cel care a avut-o nu ti-a spus mai nimic despre reparatiile masinii.
#49
Scris 07 februarie 2012 - 03:49
In primul rand nu a zis nimeni sa bagi bani la 50.000 km sau mai stiu eu ce.
La mine NU poate fi vorba de obisnuinta, ci de faptul ca niste ZECI de ani am avut in intretinere SUTE de masini, din cele mai variate marci !
Aproape 300.000 km fara sa schimbi ambreiaj/e, rulmenti de roti, pompe de apa, sau mai stiu eu ce alte piese, crede-ma ca nu se poate.
Daca mai vorbim si despre Fiat, deja povestea e SF !
Eu nu spun neaprat ca TU ai vrea sa ne induci in eroare, dar in mod categoric cel care a avut-o nu ti-a spus mai nimic despre reparatiile masinii.
Sefe, masina a fost condusa de tata si am stiut tot timpul ce s-a schimbat la ea si ce s-a efectuat. Pompa de apa se schimba impreuna cu distributia ca asa este la Fiat, rulmentii nu au fost schimbati insa chiar si daca ar fi fost schimbati, intra la capitolul consumabile ca si placute, discuri sau altele. La capitolul suspensie in afara de capetele de bara toata bucsaria a fost asa cum a facut-o masa in italia.
Daca ai pe careva la Autoitalia iti dau seria de sasiu ca numai acolo s-a facut servisarea si o sa vezi cu ochii tai ce s-a efectuat la ea. Da pare greu de crezut, sunt multe masini care la 300.000 sunt cazaturi insa masina aia fost foarte rezisnta iar cand vorbim de motor, 1.9-ele ala l-au preluat o gramada de alti constructori si nu cred ca l-au preluat de prost ce e chiar daca e facut de Fiat.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 07 februarie 2012 - 03:52
#50
Scris 07 februarie 2012 - 04:19
Pt mine personal e de neconceput ca sa ai probleme cu un MOTOR, modern si de la un producator renumit (nu TATA, GEELY, etc) la 150k km. Probleme, adica pistoane, supape, segmenti..............astea sunt probleme.
Later edit: cutia de viteze de pe un 2.5XT are 4 viteze
Aceasta postare a fost editata de Mugur_Cosma: 07 februarie 2012 - 04:22
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi