my rig (e aici) G5
#276
Scris 17 iulie 2008 - 05:12
la tine e misto cu 4motion. pe langa senzatia de "cuplu" accentuata de cele 3 magice litere care au facut inconjorul lumii "TDI" pooowwaaaahhhh , aceasta e dublata si de 4motion.
la un g5 2,0 tdi FWD nu se simte asa misto ca la tine
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#277
Scris 17 iulie 2008 - 05:24
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#278
Scris 17 iulie 2008 - 09:03
sunt sanse mari sa ma vad si cu ska sambata, dar nu depinde de mine. cred ca totusi ma duc spre cluj.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#279
Scris 17 iulie 2008 - 10:26
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#280
Scris 20 iulie 2008 - 09:00
calatorie cu golful prin tara.
am plecat vineri dimineata spre giurgiu cu gandul sa o iau pe langa dunare. la giurgiu am ajuns instant (era si liber si am mers cu XXX km, dar consumul era 10.7). dupa giurgiu, am vrut sa o iau spre zimnicea, dar e nenorocire drumul. liber, dar prost rau. pana la urma am luat-o spre alexandria. cum am facut spre alexandria, asfalt ca in palma si niste linii drepte de nota 20. drum ceva mai circulat. a incercat un 3.0TDI A6 sa se tina dupa mine, dar n-a reusit si a renuntat cand l-am depasit intr-o linie dreapta, dupa ce l-am lasat in fata ca venise lansat. de la alexandria am luat-o spre craiova, prin caracal. drum prost si aglomerat. in craiova super aglomeratie. am mers mai departe spre targu jiu. destul de tare, consum 8.7, unde ne-am si oprit, am fost prin parc, m-am invartit o gramada cu navigatia pt ca nu gasea nici un hotel, in schimb, in loc de hotel m-a dus direct la sediul politiei in curte si trebuie sa o iau spre garaj. cred ca ala de a facut harta pt igo targu jiu, cand a pus hotelurile, era beat grav. culmea e ca un petrom a gasit. in targu jiu sunt milioane de tantari MARI. am stat la europa, mancare buna, cazare acceptabila.
sambata dimineata am plecat plin defileul jiului. pt ca vineri in cateva curbe am fugit aiurea, am decis sa mai bag ceva presiune in rotile fata (oricum mi se pareau foarte lasate in parcare, insa dupa o vreme parca presiunea mai crescuse, desi au azot). intr-un final am gasit o vulcanizare si am bagat 2.8 pe fata. si apoi au inceput curbele. pana la petrosani s-a mers in niste feluri, era destul de liber. era sa ma faca pilaf altul cu golf IV, ca ne la invatat ma-sa ca nu se taie curbele fara vizibilitate. masina a stat foarte bine pe curbe. au incercat cativa sa se tina dupa noi, dar n-au reusit. au fost S-uri trecute cu 160-180.
am mers mai departe si am oprit la alba iulia. oras foarte frumos, cu indicatoare, am nimerit cetatea, ne-am plimbat pe acolo. liniste si pace. din pacate aia de fac scoala de soferi acolo mergeau prin centru cu 20 la ora la propriu, dupa 5 minute iti vine sa te dai jos si sa mergi pe langa ei.
am plecat spre cluj. am mers f tare, consum 9, era sa ma faca pilaf un tir, am tras pe dreapta de la 200, omul depasea. au mai fost niste "concurenti" pe sosea, dar m-a depasit doar un Q7, eu am tinut cont de camere, el nu. oricum Q7 3.0TDI fuge al dracului de bine pt dimensiunile alea. ramai prost cum se duce. la cluj am mancat si am plecat spre sibiu, pe la iernut. nene, drum ca ala mai rar, insa masina s-a comportat exemplar. consumul a scazut brusc pe la 7. drum mai prost nu credeam sa vad, dar m-am inselat. am ajuns la sibiu intregi, tocmai la timp pt un concert rock.
duminica am spus sa ne intoarcem pe transfagarasan. de precizat ca s-a aprins becul la ulei dimineata dupa 2 zile de mers serios. cred ca a fost vina mea pt ca nu am pus prea mult. am mai bagat ulei (am mereu la mine un bidon, mai am cam jumatate din asta cred si are un an). si-am plecat, iar radar la iesire din sibiu, iar drum in reparatie spre brasov, iar semafoare. probabil drumul asta va fi gata peste 50 de ani. bun, o luam pe transfagarasan. aglomerat, am depasit la greu. pana pe la balea drumul e foarte bun, mers chiar tare, consum 8. foarte aglomerat, abia am trecut de balea. dupa balea insa, mare minune ca nu mi-a rupt rotile. iar suspensia pt drumuri proaste a fost laudata. la vidraru era blocaj. ne-a strecurat si pe acolo cu greu. era sa ma bage in stanci un cielo pe care l-am depasit dintr-o miscare pt ca scotea fum ca un tren. dupa ce m-am mai tarat pe drumul asta infect, am facut coloana cu un passat nou (cred ca-i facea rodajul, dar mergea destul de bine prin gropile alea, tocmai bune de rodaj) si o jetta. intr-un final i-am depasit si am dat de in golf III cred, si am tot mers dupa el, cred ca i-a placut cum m-a vazut in spate a inceput sa-i dea. l-am lasat in fata si s-a tinut bine de tot pe curbe, dar mers cu raspundere. grupul s-a marit apoi cu un X5 pe care l-am prins din urma, dar cum a vazut el ca noi "ne dadeam", a intrat in joc si chiar a mers destul de tare, pe drum am pierdut golful si intr-un final l-am lasat si pe cel cu X5-ul sa se duca prin niste comune, pe unde cred ca m-a luat un radar, nu stiu cu cat, vreo 80-90 cred, era masina nemarcata, logan albastru dar cu ceva pus in luneta sa nu se vada in fata si era in mers si i-a dat drumul 5s si l-a oprit si cam asta a fost. am mers linistit pana la pitesti, drum destul de bun si m-am bucurat de linistea din masina. dupa ce intram pe autostrada, aveam de gand sa vin legal frumos, dar nu s-a putut, asa ca am alergat pe rand pana au renuntat, o jetta 2.0TDI, un passat 1.9 TDI (TD rosu) 4 motion - intre noi fie vorba, asta fugea nene grav, un golf IV (pe care m-ai tarziu l-am lasat sa se duca pt ca ma plictisisem si omul era perseverent, tot venea din spate) si alti cativa care au renuntat dupa 4-5 km oricum. practic cum treceam, cum se lua cineva dupa mine. desi am mers mai mult si mai tare decat vineri spre giurgiu, consum 8.7, pt mine e foarte bun.
drum ~1000km
consum mediu total 7.7
media 73 km/h
verdict pt golf, 4motion e foarte misto pe curbe, iti aseaza frumos masina, suspensia pt drumuri grele si-a gasit utilitate mai mare decat ma asteptam. motorul trage de n-ai treaba, dar mai arde si ulei. nici o problema de stabilitate la viteza mare chiar si pe drumuri nationale sau cu tot felul de denivelari. franele sunt mai mult decat bune, am oprit de cateva ori la urgenta.
inca nu stiu care e povestea cu presiunea din anvelope, chiar asa de moi sa fie dunlop, am mai auzit povesi cum ca presiunea potrivita pt dunlop ar fi 3. culmea e ca si cu 2.8 tot par lasate, insa stau si mai bine in curbe si scartaie mai putin, acum aproape deloc chiar.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#281
Scris 20 iulie 2008 - 09:05
insa un pic mai slab decat g4, mai ales daca e kombi.
#282
Scris 20 iulie 2008 - 09:19
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#283
Scris 20 iulie 2008 - 11:08
faine povesti
:thumb:
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#284
Scris 20 iulie 2008 - 11:09
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#285
Scris 21 iulie 2008 - 05:31
in schimb, sprijinim inarmarea teroristilor si placerile lu patriciu sau ale vienezilor.
#286
Scris 21 iulie 2008 - 11:55
oricum placuta lectura acestei cronici de calatorie, de ar comenta cu atata finete si comentatorii romani de F1 ar fi foarte fain......
#287
Scris 21 iulie 2008 - 03:08
parti bune ar fi, nici un accident din vina mea (adica macar pe aproape sau ceva de genul asta), in vreo 2 curbe cand m-am dus la cluj am mers mult prea tare si mi-a fugit masina (asta cu presiunea 2.5, pe care am marit-o si am stat perfect pe sosea urmatoarele 2 zile). de asemenea, cred ca tot de la presiune sau nu stiu de la ce, am observat diferenta mare de consum intre vineri (10.7) si duminica (8.7), e posibil sa fie si de la motorina, sa se mai fi curatat evacuarea (pt ca nu mai iesisem cu ea din oras de mult timp), habar nu am. oricat de tare as fi mers, consumul foarte decent dupa parerea mea. nu e 5 ca la altii, dar aia sunt inca pe drum (ce rau sunt).
parti rele, inca mai sunt vant pe sosea (sau asta e buna, nu stiu) de astia cu masini mai smechere si pe care ii depasesc, inca nu se merge la limita legala macar, pe afara cu 100 si chestii din astea, dar poate e mai bine asa. drumuri foarte proaste, probabil ca vor fi gata in 50-100 de ani, cand ne vor coloniza alte civilizatii. inca se depaseste fara sa schimbe treapta (chiar si la diesel, am impresia ca unii intra in depasire la 1k de ture) si risca enorm. inca sansele sa-ti apara cineva in fata pe contrasens sunt prea mari. inca exista linie continua pe zeci de km cu vizibilitate, unde s-ar putea depasi 30 de masini (am dedus ca asa s-a dorit limitarea de viteza, ca 3-4 masini din 10 merg mult sub limita legala si afara din localitate, asa ca sunt limitatoare "naturale". in general astia de merg incet si nu-i poti depasi, scot un fum de nu stii de tine. prin anumite sate, primarii au facut ei limitatoare din ciment sau asfalt, cu care risti sa-ti rupi dintii daca ai 50, cred ca noaptea sigur pierzi macar o masea ceva. transfagarasanul a ajuns de toata jena, cred ca devine mai interesanta transalpina (si aia pana cand oare), dar acolo trebuie masina (de ex forester are suspensii tari pt drumul ala si se cam simte).
in mod sigur imi va lipsi masina.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#288
Scris 21 iulie 2008 - 08:58
Relativ recent ,mergeam in coloana catre Ardeal.
Ma plictisisem ,dar am vazut scaparea din coloana...
Pe la mijlocul pantei (ploua) mi-a intrat esp-ul , si devenisem anexa. N-am idee cat de relevanta e poza ,dar panta era.
Dupa ceva palpitatii ca n-are sa mai aiba aderenta ,tind catre varf dar, surpriza de proportii...
...drumul era putin blocat ,probabil sa nu se gaseasca vreun ,,meserias'' care sa-l coboare ,ca de urcat trebuia sa fii ,,plutas'' rau sa te incumeti...
Asadar ,am oprit masina cu botul cat mai aproape de acele movile (altfel gravitatia isi cam spunea cuvantul pentru retur),am deschis portiera si-am tinut-o asa( sa fie acolo ) si...am trecut printre doua movile de balastru...(erau ceva mai la stanga).
Am avut ceva palpitatii ,dar a fost frumos...
Zona e foarte circulata si cunoscuta(e drum european) ,va pot da detalii despre loc pentru a va scurta drumul...
#289
Scris 21 iulie 2008 - 10:30
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#290
Scris 22 iulie 2008 - 07:25
in coloana.
zona pare a fi sau inainte de Tihuta, sau la cativa km dupe.
am dreptate ?
#291
Scris 22 iulie 2008 - 09:27
Moderator edit: Te rog fa un topic separat cu povestea despre calatoria ta - nu are ce sa caute aici, este jurnalul de bord al lui cata.
spune-mi pe PM o adresa de mail unde sa iti trimit textul tau ca sa il postezi separat, fie la calatorii, fie sa iti deschizi jurnal de bord la masina mea.
am facut topic separat la "Calatorii": http://www.garajul.r...showtopic=16094
si cand mai plec, mai scriu daca mai e de scris. de ex wk viitor ma duc din nou pe transfaragasan, dar de data asta cu nevasta-mea
http://florinpanait.wordpress.com
#292
Scris 23 iulie 2008 - 04:36
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#293
Scris 24 iulie 2008 - 09:11
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#294
Scris 24 iulie 2008 - 09:30
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#295
Scris 24 iulie 2008 - 09:32
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#296
Scris 24 iulie 2008 - 09:40
si cum se comporta masina dupa resoftare?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#297
Scris 24 iulie 2008 - 09:40
2. avion.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 24 iulie 2008 - 09:41
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#298
Scris 24 iulie 2008 - 10:10
Din graficele de pe site'ul lor, se vede ca in ceea ce priveste cuplul, in afara de faptul ca acesta e crescut, valoarea maxima e atinsa si la o turatie mai mica (2185rpm, fata de 2366rpm)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#299
Scris 24 iulie 2008 - 10:19
#300
Scris 24 iulie 2008 - 10:24
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi