


Scris 16 ianuarie 2010 - 07:59
Scris 16 ianuarie 2010 - 09:03
daca tu zici asa o fi, insa asta nu schimba ca din punctul meu de vedere noul focus e un fiasco ca si laguna 3 dpdv al designului. cel putin in versiunea hatch.Ai uitat sa spui ca Hyundai Accent sucks.
Scris 16 ianuarie 2010 - 09:08
Scris 16 ianuarie 2010 - 09:34
Scris 16 ianuarie 2010 - 09:41
Scris 16 ianuarie 2010 - 10:57
Scris 17 ianuarie 2010 - 12:20
ma confuzi, vezi ca nu tot ce scoate renault mi se pare automat frumos. Dar scuza-ma, pur si simplu f3 asta e un esec dpdv al designului. cel putin din ce am vazut pe forumurile europene. Mai ales cand ma gandesc la stopurile alea de pe hatch, trantite de parca ar fi o omleta intinsa aiurea.. Plus bara fata, calandrul si farurile..Si frumos daca era, tot nu era Dacie sau Rene.
"Frumusetea se afla in ochii celui ce priveste!"
Scris 17 ianuarie 2010 - 12:33
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 17 ianuarie 2010 - 01:53
Aceasta postare a fost editata de maximus: 17 ianuarie 2010 - 01:54
Scris 17 ianuarie 2010 - 01:58
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 17 ianuarie 2010 - 01:23
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 17 ianuarie 2010 - 03:00
Herrmann says that Ford also placed a lot of emphasis on improving comfort levels. �Quietness gives a premium feel,� he says. To that end, the Focus team concentrated on reducing road, tire, and engine noise, vibration, and harshness. Wind noise at 80 mph is said to be lower than in a Honda Accord or a Toyota Camry.
Ford isn't talking mileage numbers for the next-gen Focus yet, but it clearly is a priority for the new car. With Chevrolet aiming for 40+ mpg on the highway for the the Cruze, Ford will surely be trying to match it. To that end, designers have also focused a lot on functional aerodynamics in addition to just aesthetic styling. One of the more interesting features are thermostatically controlled shutters behind the grille. At higher speeds when more air naturally flows through the radiator, the shutters automatically close and force air around the sides of the car.
Scris 17 ianuarie 2010 - 09:05
Scris 17 ianuarie 2010 - 10:50
Cand a aparut noul Subaru Impreza mi s-a parut oribila, bataie de joc, blasfemie. Acum mi-as lua una! La fel se va intampla si cu FF3.
Scris 17 ianuarie 2010 - 11:09
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 01 martie 2010 - 10:13
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 01 martie 2010 - 10:14
Scris 24 septembrie 2010 - 11:21
Scris 24 septembrie 2010 - 12:11
Scris 21 octombrie 2010 - 07:35
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 21 octombrie 2010 - 07:50
Scris 21 octombrie 2010 - 07:59
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
Scris 21 octombrie 2010 - 08:02
Scris 21 octombrie 2010 - 09:49
Scris 21 octombrie 2010 - 09:51
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 21 octombrie 2010 - 09:55
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi