Ford Focus 3
#101
Scris 05 aprilie 2011 - 08:07
#102
Scris 05 aprilie 2011 - 08:16
Aceasta postare a fost editata de Relu: 05 aprilie 2011 - 08:22
#103
Scris 05 aprilie 2011 - 09:14
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#104
Scris 05 aprilie 2011 - 09:16
#105
Scris 05 aprilie 2011 - 09:51
se strica repede... nu te supara, dar astea sunt idei preconcepute. stiu cel putin 2 Ford-uri luate de noi care nu au avut NICIO problema in 2 ani de zile. asa si VWurile se strica repede. nah.
In 2 ani de zile nu se strica nicio masina noua fie ea si Matiz
Pretul mi se pare ok cu toate ca se apropie de Golf.
#106
Scris 05 aprilie 2011 - 10:11
Zici tu?...In 2 ani de zile nu se strica nicio masina noua fie ea si Matiz
#107
Scris 05 aprilie 2011 - 10:14
normal ca sunt si exceptii...
#108
Scris 13 mai 2011 - 11:05
Cu toate ca am intarziat 15 minute la BDT Vest masina de drive test disparuse, la fel si directorul de vanzari. Convins ca intre cei doi sigur se intampla ceva si asigurat de simpaticul om de vanzari ca va mai dura doar 10 minute, incep o inspectie vizuala in showroom. Napustesc pe un exemplar candy red – un rouge de feu superb – in echipare Titanium cu navigatie, geamuri fumurii si jante pe 17”. Designul mi se pare foarte discutabil la aceasta generatie: o parte frontala aproape frumoasa si un posterior ce aproape imi displace. Cred ca forma lampilor spate strica tot fasonul, dar din fericire linia laterala este reusita la fel si forma parbrizului. Nu am digerat prea bine finisajele negru-lucios a grilelor de aerisire din fata care oricum sunt supradimensionate si nici inelele din plastic cu aspect cromat de la proiectoare, dar se compenseaza cu forma placuta a farurilor.
La interior este cu totul alta masina fata de vechea generatie. Mi-a placut plasticul moale din partea superioara a bordului, care desi lasa impresia de ieftin/casant este foarte placut la atingere. La prima vedere nu mi-au placut ornamentele gri de pe consola centrala dar dupa 15 minute parca nu era chiar asa nasol aspectul ala de “lacuit”. Mi-a placut pozitia schimbatorului si cotiera, nu mi-a placut frana de mana in forma de Z care era fix in dreptul genunchiului drept si prea sus. In versiune Trend nu se ofera cotiera si frana de mana are forma si pozitie normala, in locul manetei in Z gasiindu-se un spatiu foarte util de depozitare. Volanul este foarte tare iar comenzile de pe el cu toate ca sunt multe sunt ergonomice: cu degetul mare drept actionezi sistemul audio si cu cel stang computerul de bord. Cu celelalte degete ale mainii stangi umblii la tempomat si pe dreapta gasesti comenzile de telefon. Meniul sistemului audio este foarte bine structurat, gasesti usor tot ce ai nevoie. Sincer sistemul SONY mi se pare si mai urat si mai complicat. Cel “normal” de pe echiparea Titanium este suficient si are si mufa USB si intrare de iphone.
Intre timp apare mult asteptata furie rosie cu tot cu directorul ce mi-o sustrase miseleste tocmai mie.
Ma rostogolesc pana la ea si ma asez la volan. M-a enervat plasticul ieftin, foarte ieftin din care era facuta telecomanda (cheie nu are, porneste din buton la Titanium iar pt 350euro se poate lua Keyless Go ca sa nu mai te deranjezi sa incui/descui portierele). M-am calmat dupa ce mi-am gasit imediat pozitia in scaun, am reglat rapit tot ce era de reglat si in 5 secunde am reusit sa si resetez consumul din multiplele functii ale CB. Intre timp clima bi-zona a lucrat eficient. Bag marche-a-riere pornesc senzorii si aici a inceput distractia. Motorul asta merge de da dracii in el! Cuplu garla la turatii mici, se poate conduce ca un diesel fara nicio problema si oricum dupa 3 zile cred ca ti se sterge din creier notiunea de diesel ....
Treapta a doua imi parea ca nu se mai termina, am schimbat in 3 de plictiseala pe la 4500 de ture caci mai aveam putin si decola peste pasajul de la Lujerului. In orice treapta am incercat sa-mi bat joc de ea a fost imposibil. Trage oricand si oricum. Punct. Pana la 4000ture este rapida dar liniara, confortabila. Peste 3500-4000rpm incepe sa te infiga in scaun si ajunsesem la 5000 si valul de putere/forta nu se terminase. Din pacate nu am putut sa ies cu ea putin pe autostrada ca sa vad intradevar ce demaraje are, dar cat am fatait-o prin traficul de la pranz, masina mi s-a parut foarte placuta.
M-a dat pe spate ambreiajul: n-am mai intalnit nicio masina pana acum care sa aiba o pedala atat de placuta, nici moale nici tare, nu cupla nici sus dar nici prea jos, smucea doar daca vroiai tu.... in fine super de super. La fel si timoneria cutiei, precisa de parca eram in vreun Golf. Directia electrica este excelenta in oras. Lumea spune ca la viteza mare devine mai greoaie, mai responsiva deci ar fi mai mult decat ok. Pozitia la volan iarasi m-a impresionat: scaunul se regleaza mult, te lasa sa stai cu poponeata jos dar nu jos de tot ca in Golf iar bordul chiar daca pare intruziv la prima vedere de fapt se “aseaza” foarte bine in jurul tau.
Suspensia cu rotile de 17 s-a prezentat bine prin gropile din Militari-Crangasi. Masina mi se pare lipita de asfalt mai bine decat Golf 5 si la fel de confortabila. Nu stiu cum sta pe viraje ca pe Virtutii nu sunt ace de par, dar parea foarte stabila la schimbari bruste de directie.
Am testat preaminunatul sistem de asistenta la parcare. Pentru 900euro in plus pe Titanium poti pune un pachet ce contine senzori fata si spate, asistent la parcare, oglinzi pliabile electric si retrovizoare heliomata. Nu stiu daca merita banii astia dar sistemul e distractiv rau. CHIAR FUNCTIONEAZA! N-am reusit sa testez prea multe locuri de parcare, dar de vazut le vede si reuseste sa faca o parcare laterala in timpi normali intr-un spatiu normal. Ma asteptam sa aiba nevoie de mai mult spatiu dar nu, o baga oriunde este un loc normal de parcare. Senzorii fac toti banii mai ales reprezentarea lor grafica pe displayul dintre ceasurile de bord.
CONCLUZIE: masina este super chiar daca la capitolul calitate si design nu strica statisticile deloc. Este lucrata cum trebuie si, zic eu, s-a facut economie doar acolo unde acest lucru nu deranjeaza prea tare.
Era sa uit de preturi: discounturile sunt babane, peste 2000euro la orice exemplar. Eu am scos un Titanium ca cel de test drive la 18200euro – pret ce include si 1200euro necesari pentru achizitionarea tichetelor Remat, reducerea Remat, reducere dealer 2200euro, plus pachetul de 900 euro cu senzori si asistent parcare, plus vopsea metalizata speciala candy red. Un pret exceptional pentru dotarile de pe masina.... Cu 400euro in plus luam un 1.6 diesel 115CP. Se poate face si o echipare Trend pe comanda cu ceva optionale si EcoBoost 150CP iese si undeva mai pe la 17000euro oricum cu o gramada de dotari , sa moara VAG de ciuda. Daca maine as fi in situatia sa cumpar o compacta, Focusul asta mi-ar da mari batai de cap. Nu stiu daca as avea puterea sa cheltui cam 1000-2000 euro in plus pe Golf VI...
#109
Scris 13 mai 2011 - 11:31
La masina pe care am testat'o cu the1 consumul mediu era undeva in jur de 8.5%, daca retin bine. Mi s'a parut ok spre bine ptr cum se misca masina.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#110
Scris 14 mai 2011 - 05:44
.. si oricum dupa 3 zile cred ca ti se sterge din creier notiunea de diesel ....
#111
Scris 14 mai 2011 - 10:46
Mi-a parut rau ca nu aveau si 1.6TDCI 115CP disponibil la drive test. EcoBoost oricat de fantastic este, la consum tot are o bila neagra.
#112
Scris 14 mai 2011 - 10:49
Ma faci sa ma dau cu capu de birou.EcoBoost oricat de fantastic este, la consum tot are o bila neagra.
CE MAI CONTEAZA MA CONSUMUL!?!??!!?
Tu cred ca daca ti-ai lua/permite vreodata un GTi, S3, S4, sau ceva sportiv ti-ai pune GPL pe el. Si nu pentru ca nu ti-ai permite, si pentru ca esti chitros
Aceasta postare a fost editata de pejte: 14 mai 2011 - 10:50
#113
Scris 14 mai 2011 - 10:54
Una peste alta nu consuma mult masina, dar cand stii ca ai optiuni mai putin consumatoare.....
#114
Scris 14 mai 2011 - 10:57
Logan diesel e optiunea perfecta pentru tine Nu fuge ea, dar macar mananca putin. Si atatdar cand stii ca ai optiuni mai putin consumatoare.....
#115
Scris 14 mai 2011 - 11:11
#116
Scris 14 mai 2011 - 11:17
#117
Scris 14 mai 2011 - 11:23
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#118
Scris 14 mai 2011 - 11:28
Eu cred ca l-ar fi laudat pentru consumul mic si pentru cantitatea redusa de CO2 eliminata in aerL-ai fi injurat din toti rarunchii la cat de droaga e pe langa EcoBoost.
---
Vreau si eu sa ma dau cu Focusu asta 1.6 Turbo
Aceasta postare a fost editata de pejte: 14 mai 2011 - 11:28
#119
Scris 14 mai 2011 - 12:00
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#120
Scris 14 mai 2011 - 12:04
Desi nu-mi plac astea cu portile deschis. Agentii de vanzari sunt enervati ca se duc in w/e la servici, dau peste tot felu de specimene la teste, traseul pe care o iau e foarte scurt...
Aceasta postare a fost editata de pejte: 14 mai 2011 - 12:07
#121
Scris 14 mai 2011 - 01:58
#122
Scris 14 mai 2011 - 02:13
M-am dus la un test recent cu un Peugeot 508 si am mers ceva cu masina aia. Si in fata si in spate. Am reusit sa imi fac cat de cat o idee despre masina.
In alte parti chiar te plimbi cat sa schimbi de 4 ori vitezele si aia a fost.
#123
Scris 14 mai 2011 - 02:58
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#124
Scris 14 mai 2011 - 02:58
Asta e situatia si mai bine o masina plicticoasa cu care sa iti faci treaba decat o bomba pe care nu o poti scoate decat in weekend.
#125
Scris 14 mai 2011 - 04:40
Doar ziaristii fac ce vor cu ele, noi simpli potentiali clienti ne flenduram pe 2-3 stradute si atat.
Si, uneori, cunostintele ziaristilor
O sa incerc si eu saptamana care vine sa dau o tura cu un Focus diesel, sa vad daca e asa mare diferenta fata de 1.6'le EcoBoost de 150CP.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 14 mai 2011 - 04:41
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi