Dacia Logan (partea a 2-a)
#226
Scris 20 decembrie 2006 - 08:03
nu va mai uitati dupa "prostii"
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#227
Scris 20 decembrie 2006 - 09:13
#228
Scris 20 decembrie 2006 - 10:05
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#229
Scris 20 decembrie 2006 - 10:25
#230
Scris 20 decembrie 2006 - 10:47
Splendid, nu-i asa?
http://forum.softped...70299_thumb.jpg
#231
Scris 20 decembrie 2006 - 10:49
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#232
Scris 26 decembrie 2006 - 01:27
ma bucur ca nu mai exista aversitatea care a fost la inceput, dupa poze, fata de logan mcv. lucru care din pacate incepe sa se intample cu laguna 3.
nu sunt inca prevazute 4w4 si alta dotare pe mcv.
vanzarile au inceput bine la mcv si la prestige dar este devreme sa ne pronuntam. trendul trebuie sa se pastreze.
#233
Scris 27 decembrie 2006 - 12:31
am vazut acum (http://www.dacia.ro/logan/date-tehnice) ca motoarele pe benzina de la Logan sint Euro 4 - cind s-a facut trecerea de la Euro 3 ?
"ma bucur ca nu mai exista aversitatea care a fost la inceput, dupa poze, fata de logan mcv" - in ceea ce ma priveste nu e vorba de aversitate dar ramin la parerea mea: Logan MCV este o masina urita - si asta comparat cu Dacia 1300 break (ma refer doar la aspectul exterior) !
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#234
Scris 27 decembrie 2006 - 01:23
una este sa nu-ti placa exteriorul (se poate intampla la orice marca) si una este sa faci masina de 2 lei.
#235
Scris 27 decembrie 2006 - 01:33
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#236
Scris 27 decembrie 2006 - 02:28
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#237
Scris 27 decembrie 2006 - 02:29
�este un inceput promitator incare si cei din 'lumea'buna incepe sa nevada cu ati ochii privind acest sector LOGAN INCA NU ESTE APRECIATA LA VALOAREA LUI DIN CAUZA PIETI.Si a pretului redus..cred eu..si a marci renault.
Trimis de bilbie catalin, - November 15, 2006 la 21:49
Eu lucrez la o firma din platforma DACIA care este unul din furnizori si am participat indeaproape la introducerea in fabricatie a tuturor modelelor de la Solenza incoace. Va pot spune ca acordul de comercializare pt. proiectul F90 (F-de la 'fourgon') s-a dat in octombrie si lansarea in vanzare este prevazuta in februarie 2007. Renault se tine de termene, asta a demonstrat-o deja de 3 ori (Solenza, Logan berlina si MCV).
Parerea mea este ca utilitara F90 trebuie sa fie un adevarat 'smash-hit' pe piata romaneasca si nu numai. Este de fapt un MCV cu usile laterale spate blindate cu tabla in loc de geamuri, fara banchete (numai scaunele din fata), covorul in spate nu e mocheta, nu are garnituri laterale din mocheta, si alte elemente lipsa care ar trebui normal sa o faca mai ieftina decat MCV (adica plecand sub 8.000 Euro).
Daca tineti cont ca cea mai ieftina utilitara similara ar fi Fiat Doblo, care chiar cu echiparea �coaja� Panorama 1.4 77CP Actual te duce la 12.324 Euro, ajungi la un incredibil 60% din cea mai ieftina oferta de pe piata!
Chestia ca nu are usa glisanta laterala nu face oricum diferenta, usile laterale din spate sunt totusi functionale. Ar mai fi un usor avantaj pentru Doblo sectiunea de incarcare mai mare, dar Logan Furgon are lungime mai mare.
Ce sa mai, pentru micul, mediul si (in completarea parcului) mai marelui om de afaceri este parfum frantuzesc la pret de apa de colonie!
Exista evident cateva lucruri pe care trebuie sa le suporti pentru acest pret la orice Logan:
- e uratica saraca, dar nu mai rau ca berlina; aici sunt de vina numai francezii, care au conceput Loganul evitand racordarile rotunjite, presupunand ca la uzina din Mioveni nu se poate face decat lucratura din topor. In realitate masina e destul de bine fituita, puteau sa fie mai optimisti in loc sa cobeasca a rau. Nu stiu cine o fi designer-ul prinicipal al proiectului (nu i s-a facut pomenit numele nicaieri, evident!), dar designerului-sef Patrique le Quement ar trebui sa-i crape obrazul de rusine ca a dat verde la asa ceva. Si parca ce, a facut vre-odata Renault o masina frumoasa? Iar la Logan Furgon chiar problema se atenueaza, ca Doblo o fi vre-o frumusete? Iar Peugeot face niste furgoane ca niste fiare de calcat!
- plasticele arata a ieftine rau, desi nu sunt (mi s-a spus ca e aceeasi reteta ca la Clio 2), chestie de combinatie textura/luciu/nuanta aleasa prost. Negrul tehnic (adica griul inchis) al bordului arata rau si pe Clio 2, iar asortarea cu nuanta �muscade� a panourilor de usi si celorlalte garnituri de plastic interioare e de neam prost. Finisarile/imbinarile sunt cam de acelasi nivel - fata de un etalon ca Audi, pare de pe alta planeta. Totusi trebuie luat in considerare ca fata de defuncta �1300� distanta este intergalactica!
- am o cunostinta cu un Logan de 2 ani si 50.000 km care se plange ca dimineata, de cand s-a lasat frigul, ii scartie tare interiorul pana se incalzeste in masina. E adevarat ca treaba asta se intampla si la Golf-ul meu, dar asta are 5 ani, a trecut de 100.000 de km si nivelul sonor e totusi retinut. S-ar fi putut rezolva cred ca tot printr-o proiectare mai ingrijita, fara un cost prohibitiv, dar de, evident ca pt. proiectul Logan nu a fost adunata cea mai pe spranceana echipa de la �Renault Technocentre� si nici de la subcontractanti. Iar echipa de specialisti romani de la DACIA va spun eu, ca ii cunosc si sunt (cel putin inca) departe de profesionalismul francezilor, care nici ei nu sunt cei mai tari.
Proiectul U90 (pick-up) are planificat acordul de comercializare prin martie 2008, deci prin vara 2008 va incepe vanzarea. Nu am informatii despre intentia de a dezvolta si o varianta �double-cab�, cum avea Dacia veche. Pana atunci, va apare si un face-lift, dar despre asta am informatii nedocumentate si nu vreau sa difuzez aiureli.
Cu alte cuvinte, ce v-am insirat pana aici nu sunt impresii si vorbe de la marginea santului, luati-le de bune, v-am�
#238
Scris 22 ianuarie 2007 - 09:36
Logan-ul reprezinta o poveste de succes romaneasca si chiar daca majoritatea oficialilor Renault nu considerau initial ca modelul poate aduce profit, in doi ani de la lansare au fost comercializate peste 400.000 de unitati, tinta pentru 2010 fiind de 1,2 milioane de modele vandute pe plan global
deea construirii modelului Logan a fost la inceput respinsa de majoritatea oficialilor Renault care considerau ca masina nu va putea aduce profit, scrie Louis Schweitzer, fost presedinte al Renault si initiator al proiectului Logan, intr-o carte lansata in Franta.
continuare:
http://www.wall-stre...e-5-000-de-euro
PS.
... imi place paragrafu' asta:
"Inginerii Renault au stat chiar in cumpana daca sa puna sigla Logan pe partea din spate a masinii, fiindca ar fi adaugat un euro la costul de productie.
Pana la urma, masina de 5.000 de euro a ajuns sa porneasca de 6.400 de euro in Romania si de la 7.500 euro in occident. Oficialii Dacia si Renault au explicat ca o masina de exact 5.000 de euro ar fi fost extrem de saraca in dotari, lucrul inacceptabil chiar si pentru clientii romani care devin, de la an la an, din ce in ce mai pretentiosi. in plus, o masina de 5.000 de euro ar fi facut compromisuri la capitolul siguranta, lucru de neconceput pentru grupul Renault."
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#239
Scris 22 ianuarie 2007 - 08:00
- 200 euro integral/ 2 rate sau 4 rate pentru Logan 1.4MPI si 1.4MCV
- 250 euro integral/2 rate sau 4 rate pentru Logan 1.6 8V MPI si MCV si 1.5dCi+MCV
- 350 euro pentru 1.6 16v.
Aceste tarife sunt indiferent de dotarile masinii. Exceptie fac dotarile care nu sunt de serie.
Sper sa nu supar pe nimeni pentru mai multe detalii ma puteti contracta pe privat.
Va salut.
#240
Scris 22 ianuarie 2007 - 08:21
#241
Scris 23 ianuarie 2007 - 10:31
O informatie neconfirmata inca oficial arata ca Dacia lucreaza in acest moment la un nou proiect, aparent un model compact cu care sa-si completeze gama. Informatia circula de mai multa vreme pe piata, insa de aceasta data ea a aparut in mod neasteptat in presa germana, la scurt timp dupa ce Dacia a lansat in Europa de Vest modelul Logan MCV, singura neconcordanta fiind aceea ca se refera la o compacta, in vreme ce datele detinute de noi pana acum aveau in vedere un model mini, mult mai plauzibil.
Deocamdata, compania Dacia se pregateste de lansarea comerciala a celei mai noi versiuni Logan, cea comerciala, denumita Logan Furgon. Practic, utilitara va folosi aceeasi caroserie de la break, diferentele fiind date de geamurile din spate, inlocuite cu tabla, si de absenta banchetei din spate. Dintre declinarile programate pana acum, mai lipseste doar un pick-up, care va aparea, probabil, in 2008. Dupa aceea, Logan ar putea intra in linie dreapta pentru un eventual face-lift, la jumatatea vietii, acesta fiind posibil sa iasa la rampa undeva in 2009-2010. Cat despre noul model, probabil ca se afla doar in stadiu de planseta, nefiind posibila aparitia sa mai devreme de 2008. Ultima noutate pentru 2007 va fi un alt motor diesel, mai puternic si mai eficient, dupa cum ne-au declarat reprezentantii companiei.
asa zic astia aici:
http://www.sfin.ro/a...dupa_logan.html
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#243
Scris 23 ianuarie 2007 - 06:39
#244
Scris 23 ianuarie 2007 - 06:48
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#245
Scris 23 ianuarie 2007 - 06:48
#246
Scris 23 ianuarie 2007 - 07:39
#247
Scris 23 ianuarie 2007 - 07:55
#248
Scris 23 ianuarie 2007 - 10:22
Sper ca nu deranjez ca fac un pic de reclama, dar chiar va astept sa va asigur masinile. Cele mai multe din asigurarile mele sunt la Loganurile, pretul e imbatabil.
Contactati-ma pe adresa de mail. [email protected].
#249
Scris 23 ianuarie 2007 - 10:51
#250
Scris 23 ianuarie 2007 - 10:52
@sandumrs , la cate am patit in ultimele 3 zile la masini nu cred ca ma vrei client.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi