Salt la continut


Fotografie

Dacia Logan (partea a 2-a)


  • Please log in to reply
514 replies to this topic

#276 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 09 februarie 2007 - 12:23

Eu zic ca o sa fie o masina urbana, mai mica decat Solenza. Ca altfel nu ies la costuri.
  • 0
Imagine amplasata

#277 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 09 februarie 2007 - 12:42

Ar fi ok daca ar costa atat.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#278 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 09 februarie 2007 - 02:29

Oare il vor face la Timisoara, in locul Lastunului ?????????????



nu cred ca se poate pt. ca acolo au cumparat prin '98 cei de la Daewoo
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#279 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 09 februarie 2007 - 02:33

si ce produc acolo?
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#280 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 09 februarie 2007 - 05:19

Pai de produs nu produc nimic ... ca la putin timp Daewoo a avut cunoscutele probleme financiare ... era vorba sa produca motoare, cutii.

Acum acolo este un centru zonal de distributie Daewoo - toata curtea este plina de Matiz si Cielo
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#281 edieseb

    Cenzor E-zine

  • Members
  • PipPipPip
  • 356 Mesaje:
Inregistrat: 07-februarie 04
  • Location:din nou acasa
  • Marca:Opel
  • Model:Corsa
  • Motorizare:1,3 Cdti

Scris 09 februarie 2007 - 05:25

Cand o companie declara ca vor sa construiasca un automobil care sa coste 2000E, eu ma gandesc ca 2000 ii va costa pe ei productia. Apoi mai adaugi transport, taxe, publicitate, comisionul dealerului si se ajunge la cei 4000-5000 care ar fi costul masinii. Oricum, de laudat ca macar ii preocupa sa scoata si altceva. La pretul asta de 4000 se vinde. Nu toata lumea are de facut drumuri in afara orasului. Iar pentru orase, la o circulatie super aglomerata, cu 10-20 km/h, va fi destula lume care sa vada avantajele unei masini low-cost ca aceasta (probabil pentru majoritatea va fi a doua masina - exceptie studenti, firmele de livrare pizza si fetitele ce-si vor vopsi noua Dacie in roz).
  • 0

#282 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 15 februarie 2007 - 12:02

Dupa ce ameninta ca da afara oameni daca se scoate taxa.. acum mai vrea si bani de la buget sa mai investeasca in romania..
Maximus.. tu spuneai ca ce am cu dacia, ca ce bai trebuie sa platesc eu ca si contribuabil la dacia Logan... uite o fapta recenta. Mai vrei fapte sau iara o dai la scaldat?



Renault solicita ajutoare de stat de la guvernul Romaniei

Guvernul Romaniei va negocia cu societatea Renault, in cadrul unui memorandum, acordarea unor ajutoare in vederea deschiderii unui centru de tehnologie in localitatea Titu, a declarat, miercuri, Sebastian Vladescu, ministrul Finantelor. Solicitarile grupului Renault vizeaza, in primul rand, dezvoltarea infrastructurii in zona respectiva, a adaugat Vladescu.

De asemenea, in cadrul memorandumului exista prevederi referitoare la calendarul de realizare, prevederi privind stimularea fortei de munca, masuri fiscale de incurajare si masuri legate de protectia mediului.

Ministrul Finantelor a afirmat ca aceste ajutoare de stat se vor incadra in conceptul european de ajutor de stat, se vor acorda in conformitate cu regulamentele europene si cu acordul Comisiei Europene.

Valoarea investitiei se ridica la aproximativ 450 de milioane de euro

Valorea investitiei se ridica la circa 450 de milioane de euro si va fi realizata in trei etape, pana in 2015. Totusi, detaliile clauzelor vor incepe sa fie discutate si negociate in lunile urmatoare, a adaugat Vladescu.

Deocamdata, nu s-a stabilit daca ajutorul de stat acordat companiei franceze se va incadra in limita a 50% din investitie sau va fi inferior acestui nivel, a concluzionat ministrul Finantelor.

Renault a anuntat la finele anului trecut ca intentioneaza sa aduca in Romania tot procesul de fabricare a automobilelor intr-un centru din localitatea damboviteana Titu. In acel moment, guvernul a decis crearea unui grup de lucru care sa colaboreze cu societatea franceza pentru a sprijini realizarea proiectului.

HotNews.ro, Bogdan Asaftei, 14 feb 2007
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#283 edieseb

    Cenzor E-zine

  • Members
  • PipPipPip
  • 356 Mesaje:
Inregistrat: 07-februarie 04
  • Location:din nou acasa
  • Marca:Opel
  • Model:Corsa
  • Motorizare:1,3 Cdti

Scris 16 februarie 2007 - 10:14

Ce comici sunt francezii, au gasit cum o sa arate Dacia asta ce va costa pana in 4000 euroi

Imagine amplasata
  • 0

#284 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 16 februarie 2007 - 11:01

Dupa ce ameninta ca da afara oameni daca se scoate taxa.. acum mai vrea si bani de la buget sa mai investeasca in romania..
Maximus.. tu spuneai ca ce am cu dacia, ca ce bai trebuie sa platesc eu ca si contribuabil la dacia Logan... uite o fapta recenta. Mai vrei fapte sau iara o dai la scaldat?
Renault solicita ajutoare de stat de la guvernul Romaniei

Guvernul Romaniei va negocia cu societatea Renault, in cadrul unui memorandum, acordarea unor ajutoare in vederea deschiderii unui centru de tehnologie in localitatea Titu, a declarat, miercuri, Sebastian Vladescu, ministrul Finantelor. Solicitarile grupului Renault vizeaza, in primul rand, dezvoltarea infrastructurii in zona respectiva, a adaugat Vladescu.

De asemenea, in cadrul memorandumului exista prevederi referitoare la calendarul de realizare, prevederi privind stimularea fortei de munca, masuri fiscale de incurajare si masuri legate de protectia mediului.

Ministrul Finantelor a afirmat ca aceste ajutoare de stat se vor incadra in conceptul european de ajutor de stat, se vor acorda in conformitate cu regulamentele europene si cu acordul Comisiei Europene.

Valoarea investitiei se ridica la aproximativ 450 de milioane de euro

Valorea investitiei se ridica la circa 450 de milioane de euro si va fi realizata in trei etape, pana in 2015. Totusi, detaliile clauzelor vor incepe sa fie discutate si negociate in lunile urmatoare, a adaugat Vladescu.

Deocamdata, nu s-a stabilit daca ajutorul de stat acordat companiei franceze se va incadra in limita a 50% din investitie sau va fi inferior acestui nivel, a concluzionat ministrul Finantelor.

Renault a anuntat la finele anului trecut ca intentioneaza sa aduca in Romania tot procesul de fabricare a automobilelor intr-un centru din localitatea damboviteana Titu. In acel moment, guvernul a decis crearea unui grup de lucru care sa colaboreze cu societatea franceza pentru a sprijini realizarea proiectului.

HotNews.ro, Bogdan Asaftei, 14 feb 2007


si? ce ti se pare anormal? acuma fara supare insa cum vrei tu sa atragi investitori straini? si inca pentru a crea locuri de munca care necesita un anume nivel intelectual si o anumita pregatire.. eu zic ca e de bun augur, e bine sa avem locuri cat mai multe care sa produca lucruri bazate pe inteligenta , nu pe forta muschilor
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#285 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 16 februarie 2007 - 11:46

Anormal e sa platim de la buget. .. o suma mult prea mare pt dezvoltarea unei societati PRIVATE STAINE, pentru dezvoltarea acelei firme..
cat a luat statul de la Renault pe fabrica si cat valora?
cat a beneficiat de scutiri si excepti de la plata a diverselor taxe si impozite?
cat a incasat statul roman pana acum ?
Apoi vine si spune.. daca nu ne mai convine ceva(de ex taxa pe prima inmatriculare, dam oameni afara.
Dar maximus.. daca nici asta nu vezi ca evidenta..
normal ca aia incearca sa suga cat mai mult de la noi.. ca nu sunt prosti.. si cand nu mai merge.. se duc in alta parte, africa sau asia..
Asta cu atragerea.. ma lasa rece..

Aceasta postare a fost editata de aztec: 16 februarie 2007 - 11:48

  • 0
calator prin timp si spatiu...

#286 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 16 februarie 2007 - 11:57

si sunt convins ca ai fi primul care ar urla daca dacia nu si-ar fi gasit pe cineva care sa o ajute sa se dezvolte. Ar fi patit ce a patit aro. Intelege ca singurul nostru avantaj sunt costurile si cam atat. In rest se duce o lupta surda intre state pentru acordarea de facilitati pentru a atrage pe cei ce vor sa investeasca. dar poate e mai bine sa zicem: noi nu ne vindem tara , nu?

Aceasta postare a fost editata de maximus: 16 februarie 2007 - 11:58

  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#287 edieseb

    Cenzor E-zine

  • Members
  • PipPipPip
  • 356 Mesaje:
Inregistrat: 07-februarie 04
  • Location:din nou acasa
  • Marca:Opel
  • Model:Corsa
  • Motorizare:1,3 Cdti

Scris 17 februarie 2007 - 12:05

Eu sunt convins ca sunt si avantaje pentru statul roman si pentru cetateni (indirect) dintr-o asociere de genul asta. Tocmai de aceea cred ca Renault ar avea de castigat daca ar explica printr-un comunicat de presa aceste avantaje (pe care majoritatea nu le vedem cred). Pot fi pareri pro si contra, bine argumentate, tocmai de aceea o dezbatere publica (pana si intre economisti, la o televiziune) ar ajuta atat Renault (pentru aprobare din partea polulatiei = vanzari/sustinere), Guvern (se mai atenueaza impresia generala ca sunt niste comisioane grase la mijloc) si polulatie (in realitate se poate vedea ca dpdv financiar Romania are de castigat - nu cunosc, dar cred ca asa e).
In fine, pana atunci are fiecare dreptul sa fie sceptic sau chiar revoltat de acest plan. Mi se pare corect.
  • 0

#288 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 17 februarie 2007 - 12:11

DA.. si la aro statul a avut avantaje..a vandut cu cativa $ active de milioamne de $.. si dupa atata timp.. parca nimic nu s-a intamplat..
Ca toate uzinele si fabricile din Bucuresti sau alte orase.. numai pamantul valora mult peste valoarea cu care s-au vandut.
Cu cat s-a vandut Dacia?
Cat a trebuit sa dea statul roman aluai de a "inventat" eleronul?
(Asta fiind alta din, dacia costa pe tot romanul)
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#289 edieseb

    Cenzor E-zine

  • Members
  • PipPipPip
  • 356 Mesaje:
Inregistrat: 07-februarie 04
  • Location:din nou acasa
  • Marca:Opel
  • Model:Corsa
  • Motorizare:1,3 Cdti

Scris 17 februarie 2007 - 12:23

Nu sunt economist, dar impresia mea este ca tarile care au un nivel ridicat de investitii sunt si printre primele intr-un clasament al PIB si al nivelului de trai si in tarile cu investitii zero sau nesemnificative se cam moare de foame.
Problema la noi este cum se fac aceste investitii. Totusi, si ar fi drastic daca doar eu sunt de parerea asta, nu trebuie sa descurajam noi investitiile si potentiali investitori. Noi ar trebui sa-i luam mai degraba la intrebari pe necogiatorii astia supervalorosi de la noi, nu Renault.

PS: nu sunt fan Renault, dar fan Romania si cred ca trebuie studiat mai mult un proiect inainte de a scuipa in scarba un NU hotarat
  • 0

#290 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 17 februarie 2007 - 02:02

corect. pentru ca degeaba ai pamantul ala daca el nu produce nimic. Sigur.. el poate constitui subiectul unor manevre financiare, si e condamnabil asta, insa inaitne de toate un investitor care are de gand sa produca se uita la legislatie, la cat il costa produsul , la cat il costa transportul, la cat trebuie sa dea pe taxe, la ce avantaje are el ca vine in tara x si nu in tara y. chestiile astea nu sunt de genul: vine investitorul x si curteaza statul,ci in chestiile mari care pot insemna plusvaloare mare inseamna si cealalta directie: statul trebuie sa curteze companiile mari, prin posibile facilitati (bineinteles legale si fara sa afecteze pe altii).
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#291 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 17 februarie 2007 - 07:38

1.problema este suma. imensa
2.da-mi 200 de milioane de euro si creez si eu tispe mii de locuri. dupa 5 ani declar ca-s nemultumit de legislatia in domeniu si mai cer o reducere de impozit. evident, nu mi-o da nimeni si ma car cu banii. statul roman nu o sa aibe boase sa-mi faca nimic, ca altfel ar alunga investitorii strategici.
probabil ca am ramas cu 100 de milioane. mai bifez o afacere.
3.sint convins ca exista o multime de firme, mai mari sau mai mici, care nu ar dori bani de la stat, doar un pic de ajutor din punctul de vedere al hartogariei plus niste legi clare si fara echivoc. totalul angajatiilor respectivelor firme depaseste in mod cert potentialii viitori angajati a lu reno.
sa fim seriosi.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#292 edieseb

    Cenzor E-zine

  • Members
  • PipPipPip
  • 356 Mesaje:
Inregistrat: 07-februarie 04
  • Location:din nou acasa
  • Marca:Opel
  • Model:Corsa
  • Motorizare:1,3 Cdti

Scris 17 februarie 2007 - 05:16

Ce spui tu este foarte corect, tocmai de aia cel mai importante sunt negocierile (atat suma cu care participa statul cat si toate conditiile foarte clar expuse) si negociatorii. Daca nu avem negociatori buni, se pot angaja pana si aia din afara. Eu nu cred ca toata lumea e proasta. Ideea e sa gasim solutii si o varianta avantajoasa si pentru stat. Daca se vrea se poate face un asemenea pact/investitie si in conditii avantajoase, nu doar in pierdere. Ajungem din nou, insa, la problema despre cum se fac privatizarile la noi.
  • 0

#293 DVS

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 Mesaje:
Inregistrat: 13-septembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna 2
  • Motorizare:1.9 DCI

Scris 18 februarie 2007 - 12:44

1.problema este suma. imensa
2.da-mi 200 de milioane de euro si creez si eu tispe mii de locuri. dupa 5 ani declar ca-s nemultumit de legislatia in domeniu si mai cer o reducere de impozit. evident, nu mi-o da nimeni si ma car cu banii. statul roman nu o sa aibe boase sa-mi faca nimic, ca altfel ar alunga investitorii strategici.
probabil ca am ramas cu 100 de milioane. mai bifez o afacere.
3.sint convins ca exista o multime de firme, mai mari sau mai mici, care nu ar dori bani de la stat, doar un pic de ajutor din punctul de vedere al hartogariei plus niste legi clare si fara echivoc. totalul angajatiilor respectivelor firme depaseste in mod cert potentialii viitori angajati a lu reno.
sa fim seriosi.


care suma imensa? statul nu va participa direct la investitie ci doar va reface infrastructura din zona si va acorda niste facilitati fiscale. oricum va fi o suma nesemnificativa pe langa investitia franceza. nu este bine ca renault sa mai investeasca in romania 450 de milioane de euro? iar ne aberam?
  • 0
Cr�ateur d'automobile

#294 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 18 februarie 2007 - 12:56

dvs bine ai revenit. eu sunt de acord cu tine, pun pariu ca facilitatile nu vor fi asa de importante , ideea e sa se creeze cadrul ca renault sa investeasca in romania, ca nu cred ca ne putem dispensa de asa ceva..

revenind totusi, poti confirma daca pana in vara sau in toamna vom vedea un pick-up logan? vom avea un doublecab logan si un urmas pentru doublecab 4x4?
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#295 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 18 februarie 2007 - 07:53

suma care se vehiculeaza este de jumatate din 450 de milioane sau pe acolo. nu e mare suma ??
si daca ar fi doar infrastructura. "De asemenea, in cadrul memorandumului exista prevederi referitoare la calendarul de realizare, prevederi privind stimularea fortei de munca, masuri fiscale de incurajare si masuri legate de protectia mediului." aici eu vad mai multe.
1.nu sint de acord cu zona Titu. consider ca zona Bistrita e mult mai potrivita :D
2.mai bine sa bagii banii in Bucuresti - Brasov si sa o termine mai repede
3.sau sa faca o autostrada Cluj - Bistrita
4.sint sigur ca si alti investitori ar marsa la un astfel de deal : jumi juma cu statu.


"Deocamdata, nu s-a stabilit daca ajutorul de stat acordat companiei franceze se va incadra in limita a 50% din investitie sau va fi inferior acestui nivel, a concluzionat ministrul Finantelor." aici zice clar 450, din care statul roman poate acoperi pana la jumatate.
recunoasc, daca as fi angajat dacia as fi si eu de acord. dar doar atunci...
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#296 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 18 februarie 2007 - 12:51

aia e limita maxima. nu inseamna ca ajutorul va atinge fix limita respectiva.
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#297 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 18 februarie 2007 - 05:28

totusi, nu vad de ce musai dacia si altii nu...
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#298 maximus

    BattleStar Galactica

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 999 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Iasi

Scris 18 februarie 2007 - 06:49

pai da-mi alte exemple de producator auto interesat de romania.. (inafara celor ce curteaza daewoo romania, care si ei probabil vor primi facilitati)
  • 0
Capul lui Moţoc vrem!

#299 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 18 februarie 2007 - 07:18

si daca o sa primeasca "altii", o sa inceapa dacia iara, ca au concurenta, ca nu mai vand masini, ca tre sa dea 50.000 oameni afara, bla bla...
tot asa cum au facut-o si cu taxa de inmatriculare...
joaca pervers.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#300 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 19 februarie 2007 - 12:24

nu m-am referit musai la domeniul auto.
plus ca ajutoarele prea mari stiam ca is interzise de UE...
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi